Golf 4 Klub Polska
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów! Otóż jak pisałem przed zimą, na wiosnę miała być zmiana. Oczywiście słowa dotrzymałem i chcę się Was poradzić. Mam okazję by kupić zawieszenie gwintowane firmy FK Automotive SMVW8003 za dosyć małą cenę - 800 zł (stan 5,8/6, poważnie). Używane, jeździło pół roku w Niemczech. Na papierach dołączonych do gwintu jest wyraźnie napisane, że jest to zawiecha przystosowana do kombi. Otóż moje pytania brzmią:
Czy opłaca się to do Golfiny?
Czy jest jakaś różnica między zawieszeniem Hatchback a Kombi?
Jak założę felgi 18" to nie będę zbytnio darł miską po asfalcie?
Na ile to oceniacie?
Poniżej zdjęcia:
Czekam na Wasze odpowiedzi!
Offline
A dokładnie co jest w nich nie tak, że Twoim zdaniem nie warto? I czy mógłbyś mi podać przykładowe, dobre zawieszenie? Np. link z allegro.
Ostatnio edytowany przez Pae (2012-03-27 20:23:12)
Offline
Co jest nie tak? Cena.
Tu na przykład: http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan … 59695.html
masz nowe, z gwarancją za 100zł więcej...
Jak chcesz tani gwint polecam MTS od Mapeta.
Offline
To znaczy, ja mam na gwint przeznaczone 800 zł, także wybór jakiś tam mam. A co Ty na to Kajor?
http://moto.allegro.pl/vw-golf-4-bora-b … 56414.html
Offline
a nie lepiej przeznaczyć 920zł i kupić mts tylko jakieś kombinacje?
to wszystko jest półkę niżej od mts jakieś tuningarty itp
Offline
O! To by było dobre rozwiązanie MAXIMUS. Mógłbyś mi podesłać jakiś link na allegro jak to wygląda i jakie to ma parametry? Będę Ci bardzo wdzięczny
Ps. Jeszcze chciałbym zapytać Was o jedną rzecz z pokrewnego tematu. Mianowicie chodzi mi o rozpórkę górną i dolną przednią. Dziś patrzyłem pod maskę mojego MK4 Variant i zauważyłem, że normalna, standardowa nie będzie mi pasować, bo będzie wadzić o maskę i prawdopodobnie maska będzie odskakiwać jak szalona gdy zamontuję tą rozpórkę. Czy jest możliwość nabycia takiej rozpórki, aby pasowała pod mój samochód? Z góry wielkie dzięki!
Ostatnio edytowany przez Pae (2012-03-28 20:59:54)
Offline
rozpórka tylko stalowa i robiona pod auto.. robisz 2x duże C na kielichy przykładasz rurę grubościenną wygiętą tak zeby pasowało wszystko i spawasz w 2 miejscach punktowo sciągasz z auta i już dokładne spawanie
potem zakładasz i masz super dopasowaną rozpórkę
a gwint to najlepiej od mapeta bo pewna przesyłka itp
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan … 67868.html
zresztą teraz allegro to pewne zakupy to obojętnie gdzie kupisz może nawet będziesz miał gdzieś blisko i odbierzesz osobiście np
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan … 69559.html <-- tylko tutaj na zdjęciu jest do wersji 4motion chyba ale na aukcji opisany produkt ten co od mapeta
Offline
Ja polecam Mapeta, bo sam jest Volkswageniarzem, ma pewny sklep i w razie czego nie ma u niego problemów z reklamacją. Poza tym ma duży wybór i niezłe ceny.
Co do rozpórek - daruj sobie dolną, ale górna jak najbardziej.
Poza tym nie ma różnicy między tymi do kombi i do hatchbacka, więc możesz walić jaką chcesz, nawet aluminiową, ale fakt - lepsza jest stała, a nie regulowana śrubą rzymską - potrafi toto odstrzelić...
Offline
Kajetan widziałes jak aluminiowa się wygina na dziurach? jexdziłes z alu i stalą? nieporównywalna różnica jak ktos chce montowac to tylko stal na alu szkoda kasy
Offline
Nie wiem w jakim stanie musiałyby być kielichy i buda, żeby gięła się rozpóra... Nigdy nic takiego mi się nie przytrafiło.
Bez hejtu, ale na seryjny zawias jej praktycznie nie potrzeba, a przy twardym nie jeździmy po dziurach z taką prędkością, by mocno się (a wręcz w ogóle)odkształcała.
W zasadzie różnica jest odczuwalna tylko w zakrętach i manewrowaniu.
Offline
chodziło o mk2 widziałem bo jeździłem vr6 na parkingu i z taką i stalową i widać było jak odgina się a była skręcona na maxa
Offline
Masakra w takim razie, ale z przerobionych przeze mnie kilku rozpórek (stal i aluminium) żadna się nie gięła, choć oczywiście pracowały.
Twój przypadek musi być skrajny, bo szczerze mówiąc nie mogę sobie tego nawet wyobrazić - musiało toto być zrobione z blachy o grubości papieru...
Offline
piszę tak zeby ktoś sobie nie załował zakupu i wiedział co się dzieje ale powiem też ze lepiej aluminium niż nic
Offline
Oczywiście przyłączam się do opinii, że stal jest lepsza, ale w codziennym użytkowaniu i ewentualnych wyjazdach na trasę wystarczy zwykłe aluminium, byle porządne.
Offline