Golf 4 Klub Polska
Karta pojazdu, wlepka serwisowa, osłona paska rozrządu, jakiekolwiek nalepki na silniku, blok (choć niekoniecznie).
U mnie w VR6 numery są na nalepce po prawej stronie silnika (strona pasażera) na głowicy, pod przewodami paliwa.
Zerknij tu: http://www.auto-plus.pl/vwaudi/VW_Corrado/silnik.htm
Mniej więcej w połowie strony, odrobinkę za.
Offline
ok wielkie dzięki widze ,że auto kupione i padło na 2,8 . Wiesz gdzie w Łodzi robią sprzęgła sportowe (organiczne ,spieki) dzwoniłem do wawy i tam maja terminy 3 tyg miesiąc u radzikowskiego. A rozbebeszyłem cały silnik i wymiana wszystkiego co możliwe łańcuchy i inne (szykuje pod turbo).A sprzegło mam w średnim stanie co sie okazało ,a nowe kupić jest bez sensu.
Ostatnio edytowany przez rafik1967 (2012-03-30 09:35:51)
Offline
W jakie moce celujesz?
Jeśli jakieś naprawdę kobylaste, to bierz spiek i docisk od Radzikowskiego.
Jeśli ~+100KM, to myślę, że wystarczy Sachs Performance - da się na tym jeździć normalnie, a nie jak na spieku w systemie zero-jedynkowym.
BTW: Swojego VR-a też rozbebeszyłem, ale muszę jeszcze wyciągnąć blok z auta do pomalowania, a ciężki jest niemiłosiernie. Gdy odrywa się od łap, przód auta idzie jakieś 4-5 cm w górę.
Offline
Nic mi nie mów tragedia zero dostępu,u Radzikowskiego dzwoniłem dzisiaj i powiedzieli mi ,że się przenoszą i czas oczekiwania na sprzęgło u nich to teraz około miesiąca.Wymiana łańcuszka 70% auta trzeba rozbebeszyć ,odkręcić skrzynie ,zdjąć cały pas przedni po prostu tragedia.Mają w ofercie u siebie nie spiek ale organiczne sprzęgło i docisk ,wzmacniają moc docisku o 40 procent co daje jakieś 500Nm .Koszt raczej nie wielki bo około powiedział 1200zł .A zestaw sachsa to koszt 2600zł
Offline
rafik1967 napisał:
Wymiana łańcuszka 70% auta trzeba rozbebeszyć ,odkręcić skrzynie ,zdjąć cały pas przedni po prostu tragedia.
Wiem - właśnie to zrobiłem. Dodatkowo wyciągam silnik i go maluję.
rafik1967 napisał:
Mają w ofercie u siebie nie spiek ale organiczne sprzęgło i docisk ,wzmacniają moc docisku o 40 procent co daje jakieś 500Nm .Koszt raczej nie wielki bo około powiedział 1200zł .A zestaw sachsa to koszt 2600zł
2600 za samą tarczę i docisk bez dwumasy? Masakra drogo...
Ja jednak zdecydowałbym się na Radzikowskiego i poczekał. Według mnie warto.
Offline
Bez dwu masy i to jeszcze z rabatem.Nie moge tyle czekać musze mieć 2 auto do jazdy kupiłem nowy zestaw sprzęgła seria luk .A ten stary wysyłam do Radzikowskiego zobaczymy co wymocą A jaki kolor masz autka i na jaki kolor malujesz blok.Miałem tak samo maznąć co nieco ale zrobie to przy następnej okazji bo zbieram teraz pieniądze na turbinki i inne graty .
Offline
Blok na jasny szary, skrzynia na beżowo, kolektor antracyt + czerwień + detailowane elementy typu wiązki i śrubki. Autko natomiast jest "Diamantschwarz Metallik".
Rozumiem, że silnik rozbierasz do gołego przed wstawieniem turbo? Bo szlif by się przydał, przekładka czapa-blok, honowanie, itp, itd...
Na ile koni się nastawiasz?
Offline
hmm na jakieś 400-450 ale jeszcze sie okaże,czyli będzie demo car komora silnika będzie fajnie sie prezentować a co na zewnątrz jakiś bodykit czy inne plany.Na razie z grubsza musze ogarnąć bebechy jak będe miał wszystko to zaczną sie poważne mody , wszystko robie własnymi rękami i mnie lekko to przerasta (rozkrecanie i montaż wszystkiego na swoje miejsce) tysiące śrubek blaszek zapinek i innych.Dziś myśle ,że koniec. Miałem lekki poślizg z częsciami bo dostać w dobrej cenie i w oryginale u naszych serwisantów to graniczy z obłedem jak coś zamówili to i nie to a jak to to made in china .Za hanowanie sie nie biore bo jest ok nie ma progów ,głowice bede dawał do Chojnackiego wersja GT .Ale to wszystko jak będe miał wszystkie graty musze wiedzieć na czym stoje (finanse).Może jakiś spocik jak ogarniemy swoje autka.
Offline