Golf 4 Klub Polska
Witam jest problem nastepujacy pacjent golf IV ajm 116km sztanga od turbiny na zgaszonym silniku porusza sie ok 3 do 5 mm czy to tak ma byc czy powinna poruszac sie wiecej i odczuwam spadek mocy albo to tylko zludzenie moje
Offline
Jak masz problemy ze spadkiem mocy poczytaj o notlauf... sztanga powinna chodzić 2-3 cm i to płynnie bez zatarć i w miarę ciężko. sprawdź szczelność IC węży podciśnienia i obserwuj spaliny jak czarno i strata mocy to za dużo powietrza lewego... poza tym sprzęgło i obroty... jakie opony znaczy szerokość.
Offline
witam odnosnie mojego problemu golfer niewchodzi w tryb awaryjny,moc ma jak na 115km wczesniej jezdziłem vr6 to troche tych koni mu brakuje:) golfer nic nie kopci zero dymku i to tez mnie dziwi.przewody od IC sa szczelne chodz troche sie IC poci.niewiem czyscic turbinke i egr zaslepic czy dac sobie spokuj,jak radzicie.
Offline
Jak wyjęta jest już turbina to obowiązkowo czyszzenie kierownic turbiny i wymiana uszczelniaczy.... jak fachowiec ją rozbierze to zadecyduje czy łozyska mają odpowiednie luzy i czy wirnik jest ok. Sprawdzi stronę zimną i gorącą i podejmiesz decyzje czy składasz bez regeneracji ( wymiana łożysk wirnika itd ) Moim zdaniem trochę przesadzasz z tym mułem .... nie zaślepiaj EGRa nie warto. Wyczyść zawór i kolektor dolotowy zrób jak musisz turbinę i tyle. Dla mnie przesadzasz ... jak wprzesiadasz się z auta z mocą 170km na 115 to odczuwasz różnicę .... normalne.
Offline