Golf 4 Klub Polska
Panowie mam pytanko, czy ktoś z was zalał auto na stacji kiepską ropą ( trefna jak to u nas bywa !!!) i potem miał problemy przejściowe z odpaleniem auta? nie za każdy razem,bez różnicy czy ciepły-zimny silnik?
Ostatnio edytowany przez maniek (2012-06-06 21:52:31)
Offline
Na lotosie to aż dziwne, no ale teraz już wszystko schodzi na psy
Offline
Akurat też nie mam pochlebnego zdania na temat Lotosu - mieli kiepskie paliwo. Ojciec zalewa swojego diesla tylko na Shellu i NIGDY nie miał problemów.
Niby wszystko idzie z tej samej rafinerii i jest rozlewane w Koluszkach, ale różnice w jakości paliw są odczuwalne, nawet pomiędzy różnymi oddziałami tej samej korporacji.
Według mnie najlepsze paliwo ma BP, Shell, LUKOil i Orlen.
Offline
pytam ponieważ zalałem do pełna mk5 na Orlenie ale to prawdopodobnie prywatna stacja pod tym logiem(dodam że dość długo tam tankuję mk4 i nie było zarzutów ),auto grymasi,odpala jak popadnie,dolałem dodatek,bez zmian,dopiero po pojawieniu się podobnych objawów w mk4,cała ta sprawa dała mi do myślenia czy winą tych dziwnych zachowań jest paliwo?,pierwsze mk5 ,nie podejrzewałem paliwa,ale jak z mk4 pojawiły się problemy, co do tej pory było brak... czarna magia...
Offline
Jeśli silnik na pompie wtryskowej grymasi na jakimś paliwie, to omijaj tamtą stację szerokim łukiem...
Trochę OT: z kumplem do Merolka W124 300D laliśmy miksturę: opał + zużyty rozpuszczalnik + odrobina przepracowanego oleju (max 5-7%) + ok. 5% ON + czasem zużyty olej roślinny. NIGDY nie było problemu z odpaleniem i jazdą, nawet mimo niedziałających świec.
To se na vrati...
Offline
właśnie to sobie już zakodowałem,ta stacja dla mnie już nie istnieje,ale dla pewności potrzebowałem opinii,na paliwo bym nie stawiał,tym bardziej jak wspominasz KAJETAN, MK4 jak grymasi na pompie,a co dopiero mk5 105KM....
Offline
''Kajor'' temat do zamknięcia,ropa swoją drogą, ale kwestia odpalania już została wyleczona ( OBY).
Ostatnio edytowany przez maniek (2012-07-20 16:43:04)
Offline