Golf 4 Klub Polska
Witam mam problem z moim autkiem otóż przy prędkosci około 140km/h silnik traci moc (jakby przyczepę mu przypięto)i ma tak dopóki nie stanę i zgaszę silnik , po odpaleniu jest ok ale tez tylko do tej prędkości.Wymieniłem przepływomierz bo niby wyszło coś nie tak z nim ale to nic nie pomogło.Macie jakąś radę żeby juz nie ponosić niepotrzebnych kosztów.DZ..
Offline
Hej!
Co prawda miałem to w trójce ale w 4 też pomogło. Zaworek N75 wyczyść, a na początek możesz go sprawdzić podmieniając od jakiegoś znajomego albo zdjąć 2 wężyki które są załozone z 1 strony N75 i czymś je połączyć (długopis itp.). Jak się przejedziesz i będzie ok to zaworek do czyszczenia. Ja bym go nie wyminiał bo nowe nieraz jakoś gorzeb pracują niż stary po czyszczeniu. Wystarczy, że do zdejmiesz - tylko zapamiętaj jak są weżyku podłączone - odginasz zabezpieczenie i rozbierasz go na części pierwsze. Wyczyść w nafcie i złóż. U mnie pomogło, myślę, że u Ciebie też będzie to samo bo objawy identyczne. Roboty maksymalnie na godzinkę ze wszystkim. Pozdrawiam
Offline
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Ostatnio edytowany przez hyper74 (2011-02-13 08:03:20)
Offline
witam ja mam cały czas problem z turbo rozłacza mi i czasem nawet rano jak go odpale to nie chodzi turbo ale jak jest mróz powiedzcie mi mam najpierw zrob
ic
zanim dam turbine do czysczenia.sprawdzałem tą dźwignie przy turbinie i ma spory skok a trudno jest wyczyzcic ten zworek n 75??bo nie wiem co mam robic pozdrawiam
Offline
Możesz sprawdzić IC ... Zdejmij koło przód prawe ( od pasażera ) zdejmij nadkole. Następnie zobaczysz plastikową rurę która takim łącznikiem stalowym łączy się z IC . Zdejmi takie zatrzaski i wyczyść je , wyczyść dobrze miejsce w które te zatrzaski wskakują . wsadź łapę i sprawdż czy jest olej. jak tak to turbo jak to się mówi rzyga olejem i jest problem. Druga sprawa zdejmij osłone silnika z góry i zobacz czy EGR jest spocony olejem Jak tak to też oznacza że turbina przepuszcza olej i masz olej w przewodach podciśnieniowych właśnie tych które idą od N75 i N18 . Może dlatego masz ciągle przeładowanie i turbo jest wyłączone. może spróbuj wyczyścić przewody podciśnienia i N75 --->http://www.golf4.pun.pl/viewtopic.php?id=575
Offline