Golf 4 Klub Polska
Witam na jutro umówiłem się z gościem na oględziny tego samochodu http://otomoto.pl/volkswagen-golf-1-8-2 … 38024.html ale chciał bym też zapytać coś znawców tego silnika i tego rocznika modelu golfa jakie są wady i zalety + opinie na temat tego ogłoszenia z góry dziękuje Pozdrawiam Mateusz z Bydgoszczy.
Ostatnio edytowany przez kedo666 (2012-10-13 08:48:37)
Offline
aha jak dzwoniłem mówił że tylko wachacze tylne są do wymiany i spuścił 200zł przez telefon a tak mówił że niby chodzi idealnie .. i jak coś to oczywiście gaz sekwencyjny a jak się pytałem czy coś tam się psuło co naprawiał to mówił ,że grzał mu się i wymienił jakieś tam rurki czy cus bo były zapowietrzone i teraz może stać cały dzień i się nie grzeje i wymieniał jakaś belkę czy jakoś tak już nie pamiętam od gazu mówił że to koszt 400zł chyba i ma jeszcze na tym rok gwaracij jak coś nie wiem czy te informacje coś dadzą ale wole napisać .
Offline
Benzyna?
1.6 sr kolegi z forum pali 8-9l.
Radziłbym poczekać rok, odłożyć na diselka ewentualnie wtedy młodszego kupić.
Ale oczywiście samochów może być potrzebny. Z zewnątrz ładnie wygląda. Co do silnika poczekaj na opinie użytkowników.
Offline
no wiem ale autko się przyda i właśnie szukam czegoś w gazie+bezynka i ten silnik wydaje się spoko jeżeli chodzi o moc/spalanie+gaz ale nie wiem jak tam od strony technicznej a za 2-3lata dostaje autko od Dziadka wiedz nie potrzeba mi kupować coś wypasionego bo to będzie moje 1 auto (dziadek posiada golf 6 rok 2011 z salonu ) . Dlatego wydaje mi się żeby wprawić się trochę te auto będzie idealne dla takiego amatora jak ja. Oczywiście dziękuje za rady w moim przypadku każda jest na wagę złota.
Ostatnio edytowany przez kedo666 (2012-10-13 09:28:21)
Offline
CZEKON napisał:
Tylne wahacze powiadasz ??
kolega mechanik rozmawiał i chyba dobrze usłyszałem jak do mnie mówił chyba że 1 wahacz nie wiem xD nie znam się za bardzo na autach możesz się śmiać:P a czemu pytasz?
Offline
lukker napisał:
Jako auto do codziennego toczenia powinno Ci wystarczyć Ten silnik dobrze znosi gaz
no to fajnie mam nadzieje że jutro będzie ok z samochodem a może powiesz na co mam zwrócić szczególna uwagę co np często pada .
Offline
Jak tuleje na wahaczach wleczonych, albo belce z tyłu, to ok, choć naprawdę ciężko je zatyrać, ale jak była konieczność wymiany wahacza, to chyba samochód jeździł po lejach po bombach na poligonie... Czwórka (oprócz 4Motion) nie ma z tyłu wahaczy jako takich.
Auto w ogóle strasznie pieje z tyłu, jakby stało na sprężynach z Varianta...
Nie podoba mi się też kierownica - raz, że zużyta, to jeszcze przy tej wersji wyposażenia powinna być skórzana, trójramienna. Niewykluczone, że autko miało bombę, poducha wystrzeliła i ktoś wymienił na tańszą, czteroramienną.
Sugeruje to też delikatne przekrzywienie maski względem grilla i jakby krzywą linię maska-błotnik po stronie kierowcy.
Jeśli chcesz go oglądać, to zaopatrz się nawet w najzwyklejszy, magnetyczny miernik grubości lakieru (~20pln, a będziesz miał na długo) i sprawdzaj szyby - czy mają taki sam numer i datę produkcji. Do tego najlepiej ruszyć na poszukiwania przynajmniej z testerem diagnostycznym, a najlepiej z laptopem i VAG-COMem.
Offline
Kajor napisał:
Jak tuleje na wahaczach wleczonych, albo belce z tyłu, to ok, choć naprawdę ciężko je zatyrać, ale jak była konieczność wymiany wahacza, to chyba samochód jeździł po lejach po bombach na poligonie... Czwórka (oprócz 4Motion) nie ma z tyłu wahaczy jako takich.
Auto w ogóle strasznie pieje z tyłu, jakby stało na sprężynach z Varianta...
Nie podoba mi się też kierownica - raz, że zużyta, to jeszcze przy tej wersji wyposażenia powinna być skórzana, trójramienna. Niewykluczone, że autko miało bombę, poducha wystrzeliła i ktoś wymienił na tańszą, czteroramienną.
Sugeruje to też delikatne przekrzywienie maski względem grilla i jakby krzywą linię maska-błotnik po stronie kierowcy.
Jeśli chcesz go oglądać, to zaopatrz się nawet w najzwyklejszy, magnetyczny miernik grubości lakieru (~20pln, a będziesz miał na długo) i sprawdzaj szyby - czy mają taki sam numer i datę produkcji. Do tego najlepiej ruszyć na poszukiwania przynajmniej z testerem diagnostycznym, a najlepiej z laptopem i VAG-COMem.
Dziękuje za opinie oblukam dokładnie go. Aha i jeszcze jedno mi powiedział na kompie wyświetla coś tam o poduszce powietrznej i coś tam gadał że to tylko błąd do usunięcia i tyle.
Ostatnio edytowany przez kedo666 (2012-10-13 16:33:21)
Offline
najlepiej otworzyć klapkę z Airbaga u pasażera jezeli potrafisz to bez problemu ja otworzysz i zamkniesz a będziesz na 100 % wiedział czy jest poducha czy opornik
Offline
A jeśli błąd poduszki fotela, to pewnie wina wtyczki, ale nic nie wiadomo. Jak będzie coś nie tak z poduchą kierowcy lub pasażera, to przy tym jego przodzie może być nieciekawie.
Offline
Kajor napisał:
A jeśli błąd poduszki fotela, to pewnie wina wtyczki, ale nic nie wiadomo. Jak będzie coś nie tak z poduchą kierowcy lub pasażera, to przy tym jego przodzie może być nieciekawie.
No może być ale nie musi bo często słyszę że ten błąd wyskakuje ludziom np. ostatnio ojcu podjechał tylko na warsztat pod kompa i skasowali mu no ale może być rożnie uzgodniłem z nim że chce auto na kanale zobaczyć tam już ładnie powinno wszytko widać bo jadę z znajomym mechanikiem . Pozdrawiam i mam nadzieje że również stanę się szczęśliwym posiadaczem golf IV dzisiaj yo.
Offline