Golf 4 Klub Polska
problem polega na tym ze auto przy dodaniu gazu wydaje dziwny dzwiek pochodzacy chyba ze skrzyni lub dwu masy...auto jest o wiele zywsze niz bylo przed modyfikacja...mam silnik 1.9 tdi 110km ahf. podczas jazdy dosyc szybkiej na zimnym silniku szczegolnie gdy puszcze sam pedal gazu czasami w pada w jakies dziwne wibracje tak na pare sekund i po chwili wszystko jest ok. chyba 2 masa pada?? macie jakies pomysly co to..patrzac na kolo 2 masowe przez zaslepki gumowe ma luz ok 4 cm w stosunku do 2 tarczy...i pedal sprzegla mi po delikatnym wcisnieciu reka czuje takie jego bicie drzenie...
Offline
sprzęgło fabryczne i dwumas pewnie też...
Offline
tak wszystko fabryczne jak bylo... i chyba zaczyna umierac??
Offline
Albo tarcza nie wytrzymała albo dwumas. Ja przed chipsem wymieniłem dwumas, docisk, łorzysko i sprzęgło komplet audi. Teraz czekam na chipsa w maju @ 140km 320Nm. Sprawdź tarczę jak jest już zjechana to noe przenosi tak jak trzeba napędu i się trze ... powoduje to nagrzewanie się docisku i dwumasa. Może to spowodować pęknięcie docisku i uszkodzenie dwumasa. koszt tarczy jest mniejszy od dwumasa. I tak i tak trzeba sprawdzić .
Offline
hyper74 napisał:
Albo tarcza nie wytrzymała albo dwumas. Ja przed chipsem wymieniłem dwumas, docisk, łorzysko i sprzęgło komplet audi. Teraz czekam na chipsa w maju @ 140km 320Nm. Sprawdź tarczę jak jest już zjechana to noe przenosi tak jak trzeba napędu i się trze ... powoduje to nagrzewanie się docisku i dwumasa. Może to spowodować pęknięcie docisku i uszkodzenie dwumasa. koszt tarczy jest mniejszy od dwumasa. I tak i tak trzeba sprawdzić .
Ja zgadzam się z hyper74 najprawdopodobniej miales już wysłużone troszke elementy przeniesienia napędu i dodatkowo zwiększyłeś moment i odczuwasz większe zużycie. musisz jak najszybciej wyciągnąć skrzynie i zobaczyć co się dzieje na kole zamachowym w innym wypadku możesz spodziwać się awari i to dość drogiej
Offline
witam. powiem wam ze sprzeglo to mi chodzi idealnie nie slizga sie nic na zadnym biegu i biegi wskakuja super ale ta 2masa chyba pada bo mi troszke w aucie zaczyna drzec wszystko.. i czy samemu mozna wyciagnac skrzynie czy rozkrecenie tej 2masy to jest jakis problem i na co nalezy zwrocic uwage...
Offline
grzesiek202111 MKIV ma sprzęgło hydrauliczne i nie poczujesz tak jak w starszych autach. Wiem bo sam to przerabiałem . Wymieniałem dwumasa i docisk dlatego bo przy 170 tyś nie czułem ślizgania ... potem walło i <pośladki>... teraz mam wzmocniony dwumas od audi i jadę modować gofera. Nie wiem czy dla ciebie wydać 2500 na dwumasa i 600 na docisk a i sprzęgło 500 to pikuś ale wolał bym sprawdzić sprzęgło teraz niż czekać aż całość poleci Samemu też zrobisz ale nie wiem czy 150-300pln nie jest lepszym rozwiązaniem bo to nie bele robota.
.
Offline
nie no problemu nie ma zadnego. Filozofi rownierz. Standardowo polosie , rozrusznik itd , i skrzynia .
Roznic taka ze zamiast normalnego kola zamachowego a na nim sprzeglo jest taka ze masz nie normalne kolo bo z takim no tlumikiem drgan skretnych (to odciaza skrzynie od momentu )
I zamiast wymieniac same sprzeglo z lozyskiem i dociskiem to wymieniasz jeszcze kolo zamachowe no a potem centrujesz sprzeglo aby walek od skrzyni ci wszedl tlumaczac calosc najprosciej jak sie da.
Co do slizgania to tak jak mowi kolega hyper... Nie odczujesz go bo masz hydrauliczne sprzeglo i masz wysprzeglnik zasilany plynem z zbiornika z plynu hamulcowego. Jak slizga sprzeglo to wtedy sie odpowietrza przy koreczku na wysprzeglniku
Offline
x50sr napisał:
Co do slizgania to tak jak mowi kolega hyper... Nie odczujesz go bo masz hydrauliczne sprzeglo i masz wysprzeglnik zasilany plynem z zbiornika z plynu hamulcowego. Jak slizga sprzeglo to wtedy sie odpowietrza przy koreczku na wysprzeglniku
kolego a co w przypadku kiedy grubość okładzin tarczy sprzęgłowej osiągnie minimum??? też się tak odpowietrzy przy koreczku?
Offline