Golf 4 Klub Polska
Witam
Po jezdzie probnej z komputerkiem wartosc wymagana =1950 wartosc zmierzona =2460 Sprawdzilem N75 podcisnienie -0,45 i maleje do 0 wraz ze wzrostem obrotw silnika. Jest to zwykle turbo z zaworem upustowym (taka klapeczka),po odpieciu sztangi klapka swobodnie sie porusza .Na wylaczonym silniku zawor upustowy jest zamkniety a gruszka nie reaguje na podcisnienie a gdy podaje cisnienie ze sprezarki to sie porusza. I tutaj moje
-czy na wylaczonym silniku zawor upustowy ma byc zamkniety a po uruchomieniu podcisnienie poprzez gruszke ma go otwierac?
W ksiazce znalazlem informacje :
A)turbo sterowane przez n75 to na wylaczonym silniku zawor ma byc otwarty
B)turbo sterowane cisnieniem powietrza w ukladzie dolotowym to na wylaczonym silniku zawor upustowy jest zamkniety.
I wlasnie u mnie jest sterowanie przez n75 a klapka jest zamknieta .
Czy to wina gruszki?
Offline