Golf 4 Klub Polska
1)Silnik 1.9 Sdi 50kw/68 km
2)Przebieg 223000 km
3)Rocznik: 1999
4)Skrzynia biegów 5-cio biegowa manualna
5)Diesel
6)Drzwi 3
7)Wersja Basis
8) Autko zadbane w bardzo dobrym stanie technicznym. Koła letnie 195/65 R15 koła zimowe 175/80 R14.
9) Wyposażenie: klimatyzacja, radio CD/MP3 JVC KDC-R411. Głośniki Philips 4x50W. Elektrycznie podnoszone szyby. Elektryczne lusterka i podgrzewane
4 poduszki powietrzne
Ostatnio edytowany przez arekartur4 (2011-02-24 14:09:01)
Offline
Do srebrnego, jest bardzo dużo fajnych rzeczy możliwych do zrobienia, żeby zmienić jego wygląd na + Bezawaryjności życzę Zapraszam do mojego tematu
Offline
Jesli kolego masz jakieś pomysły a napewno masz to podrzuć z chęcią rozpatrze różne propozycje:)
Offline
No tak włąsnie myślałem od szybek zacząć:) Ale co dalej bo z silnikiem nie da sie raczej nic zrobić:)
Offline
Era ciemnych szybek już chyba przeminęła coś mi się wydaje... A jak już przyciemniasz, to wszystkie poza czołową Ja bym proponował dać lampy na czarno, albo całe, albo na styl 25th, te możesz pomalować, następnie skoro nie masz przeciwmgłowych, zrobić podwójny kierunek, grill na czarno, słupki na czarno i już autko będzie zupełnie inne możesz rozważyć pomalowanie listew i klamek w kolor, ale wg mnie w srebrnym kolorze, ma to swój taki kontrast Zdemontuj hak, daj duże prawe lustro, załóż jakieś 17 lub nawet 18", lekka gleba, daszek R32 i będzie miażdżył wyglądem, bo jak mówisz, z silnikiem to ciężko cokolwiek zrobić, ewentualnie SWAP na ARL Lampy tył, to już wg uznania, możesz dać od wersji GTI/Highline, lub te z białym paskiem, albo oczywiście ori USA albo przyciemnij folią u siebie kierunek i wsteczne światło i będzie a'la USA Pomyśl nad jakąś dokładką na przód i tył, ale tylko między VR6 i 25th Jak widzisz, jest bardzo dużo fajnych pomysłów, tylko to zależy od zasobności Twojego portfela jeżeli masz jakieś pytania, pisz śmiało i zapraszam do mojego tematu, może coś ciekawego podpatrzysz Powodzenia!
Offline
Dokładki i duże koła niestety odpadają:( Bo autko jeździ po troszke złych drogach:( Ale nad resztą trzeba sie zastanowic i zaczać odkładać fundusze na ulepszenia:) Dzięki za wyczerpującą odpowiedź.
Offline
Dokładki nie mają za wiele do dróg, a felgi to już i owszem... Ja myślę, że założę do siebie 17" i jakieś springi do tego, bo gwint to raczej odpada z oczywistych względów... Przyjdzie czas, to będę się martwił
Offline
Szyby ale wszystkie...bez czołowej ... nie czarnr jak smoła tylko 35% ja tak mam jeżdzę po łodzi już prawie rok i jeszcze mnie nikt o te szyby nie zaczepił... mowa o panach P........słupli koniecznie na czarno.... zlewa fajnie płaszczyzne okien i fajnie wygląda.... pomalować na kolor nadwizia dokładki zderzków ... kratki w zerzaku i listwy z derzaków i drzwi ... wizualnie obniży ci auto i zrobi z niego bardziej masywną bryłe , tylko wizualnie . Nie musisz się o dziury martwić a auto wydaje się być niżej... duże lusterko ... no i lotka ... koniecznie
Offline
Pomalowac to napewno pomaluje i zderzak przedni też musze od razu bo na rogu jest porysowany ktoś kto go miał wczesniej gdzieś na parkingu musiał otrzeć się o kogoś:)
Offline
z tymi duzymi kołami to jest raczej nie kwestia dziur w drogach lecz pytanie czy będzie je miało co pchać do przodu.. chyba masz troszke za słaby silnik aby takowe założyc.. co do szybek to zgadzam sie z kolegami aby wszystkie przyciemnic.. ja niestety zrobiłem tylko tył i teraz żałuje.. ale jeszcze mozna to naprawić..
Offline
No w sumie 68 koni mze się męczyć z takim kołami:) Nie ma co wymyślać i zostać przy R15
Offline
arekartur4 napisał:
No w sumie 68 koni mze się męczyć z takim kołami:) Nie ma co wymyślać i zostać przy R15
Dokładnie, też bym nie zmieniał, tym bardziej, że masz jedne z ładniejszych (jak dla mnie) ori VW
- no chyba że chcesz je sprzedać to chętnie je wezmę ...
Offline
NIe wiem gdzie pomykasz ale dla mnie 16....17 to max w łodzi nie wyobrażam sobie większych.... Ja kupiłem BBS MONTREAL II 16 cali jeatem z nich strasznie zadowolony ale przymierzam się do 17
Ostatnio edytowany przez hyper74 (2011-02-25 21:26:38)
Offline
Niesttey ich nie sprzedaje:) A samochód czesto jeździ po szutrach i bruku takze lepiej żeby kawałek tej oponki było:)
Offline
z wyglądu ładnie , mi z jednej strony dodatki się podobają a z drugiej to prawie wszyscy je juz mają u mnie jakis debil ma r32 pakiecik ale jakos dziwnie mu odstaje tzn przód mu zwisa
co do 68 koni to dorwac najprosciej kolektor z 90 konnego i wsadzić turbo bo one chyba niczym więcej się nie różnią co ?
bo jak rozumiem masz nie na wtrysku pośrednim a na bezpośrednim
Offline
Dokładnie tak:)
Offline
A ja mam wsumie prośbe do Ciebie , abyś opowiedział jak CI się jezdzi SDI ogółem jaka jest technika jazdy itd bo nie będe pytał czy jestes zadowolonyt bo za miesiąc powiesz że nie , ze wolalbys cos siliejszego ( i tak ma kazdy z nas ) ty zapewne uważasz że moment który u CIebie nie jest taki zły mimo 68 koni bo masz 133nm za raczej niewielki
Offline
kalapita napisał:
SDI troche słaby jak dobrze pomyślisz to możesz to przerobić;)
no ja chciałem się dowiedzieć jak się mu nim jezdzi , może wcale nie jest tak zle jak nam się wydaje tylko taktyka inna
no chyba ze on go cisnie do ponad 4 tys cały czas
wkoncu większosc z nas myśli głównie o cisnięciu
Offline
Ogólnie powiem tak. Źle sie napewno nie jeździ auto buja się tyle że troche wolniejn niż te z turbem, ale ja jestem zadowolony z niego. Jak sie rozpedzi to już jest rakieta i przy tym nie dużo pali:) Ale raczje nigdy go nie piłuje mocno raz tylko jak patrzyłem ile pojedzie to wskazówka OBRÓTÓW sie zatrzymała przed czerwonym poolem. Ale 180km/h pojechał mimo tego że w instrukcji pisze że moze jechaĆ TYLKO 160KM/H
Offline
czyli wsumie jego bol jest jak kazdego diesla , ze do 100 jest ciężko , ale to również wynika z przełożeń
a pużniej jest lepiej
mógłbyś najtanszym kosztem uturbic go przy pomocy TD z mkIII 1.9 TD 75 kucy ( sterowanie turbiny jest mechaniczne ) no i intercolera nie masz ( czyli jak u CIebie , odnosnie SDI to koncówka nie oznacza IC tylko bezposredni wtrysk jak dobrze kombinuje
uno problemo ) odplyw oleju z bloku
dos ) odpływ oleju z turbiny do miski olejowej ( gwintowanie miski ( wsumie banal ) no i jakis węzyk )
tres ) pasowało by dodatkowo mechanicznie wysterować turbine aby dawała z siebie więcej
cuatro) chip tuning
ogolem wsumie jak tak podliczyłem całość to nie warto , lepiej juz jezdzić SDI skoro się podoba bo co prawda cały blok itd masz zblizniacze jak tdi
ale niestety układ korbowo tłokowy masz nieco slabszy przez co powiedzmy że bezpieczna bariera to 110 kucy bo puzniej jest całość nieopłacalna i lepiej dołożyc 2500 i mieć pod maską 130-150 koni a aż 2500 no bo wiązke też pasi zmienic ale Ciebie raczej to nie interesuje
kiedy będziesz potrzeboował modów sam zauwazysz , tzn widac to po obrotach czyli jak cały czas będziesz przed zmianą biegu miał np 3500 obrotów a w benzynie 5000 to potrzebujesz czegoś więcej i to idzie wybadac pytając np hyper74 on jest przed modem i zapewne od zmiany do zmiany ciągnie do prawie 4000 i po tym wie że potrzebuje czegoś więcej bo w pełni wykorzystuje swoją moc . i on wtedy przesteruje silnik , aczkolwiek Ty zapewne go zmienisz ( bo tdi 150 koni to najtansze stado kucy dla Twojego golfa )
Ostatnio edytowany przez x50sr (2011-03-05 10:59:06)
Offline
Jak będe chciał mocniejszego to go sprzedam troszke dopłace i kupie mocniejszego:) Póki co wystarczy nie ma co kombinować:)
Offline