Golf 4 Klub Polska
Obejrzyjcie tego MKII ........ szczena opada.....
http://vimeo.com/16147066
Offline
Wypasik..... ile pracy i kasy .... szok
Offline
i tu sie mylicie wcale nie tak ciezko i jak dla mnie projekt fajny , ale wolalbym g60 210 kucy i dodatkowo przerobic doladowanie i cisnąc go ori tłoki g60 kosztują 3500 zł mahle
no i nawet ori g60 by go smignoł okropnie wkoncu g60 = synchro = naped na 4 buty a powiem wam szczeże że prowadzenie samochodu z mocą powyzej 150- 200 koni z napędem na przód to tragedia jest a mowa o samochodach pozbawionych np tc , esp itd
g60 jest znacznie lepsze od vr6 i osoby nie widzące tego muszą mieć na uwadze że vr6 ma 2 głowice itd oraz remont pod kątem = kasa
ale projekt naprawde fajny
Offline
Nie gadaj, że wcale nie tak ciężko, z zewnątrz wygląda na normalny, ale tak naprawdę samochód jest zbudowany od nowa- wiem ,bo robiłem podobny projekt z kolegą z jego Mk2, a sam aktualnie buduje swój motocykl (honda cx 650C). A co do G60 ,to fabryka dała 160 koni, był co prawda jeden model G60 16V ,chyba w wersji LIMITED ,który miał 210 koni. Kiedyś ,kolega z Niemiec przyjechał Mk I z silnikiem Mk 2 Rallye ,ponad (260 koni). wyobraźcie sobie , że sprzedał Mi tego golfa za bilet powrotny do Niemiec, samochód był w opłakanym stanie ,rdza ,bez tapicerki ,klatka , 2 siedzenia recaro,kilka przełączników .Był zbudowany do rajdów ,regulowane zawieszenie itp. Jeździłem nim przez miesiąc i znalazł się kupiec ,który zapłacił Mi 7000 koła od ręki. Przy spokojnej jeździe palił około 20 litrów ,a jak dałeś buta ,to było słychać jak z baku ciągnie, to nie żart. Jazda tym autem ,z napędem na przednią oś, to było coś !!!!.
Offline