Golf 4 Klub Polska
Witam
Otóż gdy silnik jest rozgrzany to wpada na 2 sec w wibracje. Po dodaniu gazu wibracje u stają lecz gdy spada z obrotów( ok 1000) znów je czuć chwile ale tylko chwile. Dodam ze po wymianie rozrzadu ok ( 3 tys km temu) nie był jeszcze ustawiany kąt wtrysku, ale od razu po wymianie było ok dopiero ostanio zaczalem odczuwać ze cos jest nie tak. Proszę o rady
Offline
miełem takie sytuacje u siebie, po wymianie napinacza paska i sprzęgiłka alternatora i filtra paliwa wszystko wróciło do normy
Offline
Filtr paliwa wymieniłem z rozrzadem ale reszty nie
Offline
odpal silnik, zajrzyj pod maske i zobacz czy napinacz rusza sie(skacze góra dół) i wydaje dziwny dzwięk( jakby sie przycinał) jesli tak to może być to wina właśnie napinacza
Offline
drgania napinacza głównie wywołuje zacierające bądź zatarte sprzęgiełko alternatora...widoczne znacząco przede wszystkim na wolnych obrotach...oczywiście nie wykluczam napinacza,pierwsze sprawdziłbym sprzęgiełko...
Offline
Tak napinacz ma drgania, Kilka dni temu zauwazyłem ze jak odpalam silnik gdy jest zimny słychac drgania czegos pod maska. Otworzylem maske i jednak napinacz, po rozgrzaniu nic nie bylo słychac wiec sie tym nie przejmowalem
Offline
Napinacz jak patrzylem na allegro to 120 zł a to sprzegiełko da sie wymienic?
Offline
http://moto.allegro.pl/ruville-napinacz … 83042.html można tez znależć za 120 zł jakis bubel..
http://allegro.pl/kolo-alternatora-sprz … 45550.html
Offline
Troszke drogi ten napinacz ale cos za cos, ten jest chociaz oryginalny. A to sprzegiełko tez nie za tanie no ale coż bede musiał to wymienic. Można samemu wymienić te dwie rzeczy czy lepiej jechać do mechaniora.
Ostatnio edytowany przez skrecik1991 (2012-12-30 22:32:48)
Offline
napinacz jak napinacz dał byś radę samemu ale aby odkręcić sprzęgiełko jest potrzebny specjalny klucz składający sie z 2 części wic nie warte zachodu, mechanik powinnien to zrobić w maź 20 min,
Offline
Bede musiał sie jeszcze przemeczyć miesiąć bo cienko z kasa. Ale musze to wymienic bo troche to denerwujące. Dzieki za pomoc leon9022
Offline
http://www.bowatech.isu.pl/?id=pokaz_pr … prod=32727 o to klucz którym można odkręcić sprzęgiełko
Pozdrawiam i z nowym rokiem Życzę więcej przyjemności z Jazdy Mk4
Offline
skrecik1991 napisał:
Bede musiał sie jeszcze przemeczyć miesiąć bo cienko z kasa. Ale musze to wymienic bo troche to denerwujące. Dzieki za pomoc leon9022
tak bagatelizować sobie nie pozwalaj,bo miesiąc jak wspominasz to ryzyko,znam przypadki ignorowania zatartego sprzęgiełka co skutki odkładania okazały się dosyć kosztowne zresztą przeczytaj sobie ostatnią wypowiedz
"hyper74" z postu http://golf4.pun.pl/viewtopic.php?id=451
Offline
Uszkodzone sprzęgiełko może doprowadzić nawet do zniszczenia silnika (zatrze się, stanie, zerwie pasek, pasek się wkręci i zablokuje koło pasowe, chodzący motor dostanie impuls i przestawi albo zerwie rozrząd).
Poza tym jak się urwie (a urywa się często) to może ładnie przywalić (jak uderzenie baaaardzo porządnym młotem, na przykład w maskę od spodu.
Polecam wymianę - przerabiałem to samo ostatnio w moim 2.0TDI - kosztowało mnie to ok. 200pln (chyba INA, albo ori).
Offline
Witam,jak najbardziej może to być rolka prowadząca od alternatora lub napinacz paska. Rolkę można sprawdzić -zobacz czy ma nalot z rdzy i czy nie ma opiłków metalu w okolicach rolki alternatora. Napinacz ma prawo drgać ale regularnie i w bardzo małym zakresie. Jak jest jakiś syf w okolicach tej rolki to popsikaj WD40 -na jakąś chwilę wystarczy. Nie zwlekaj zbyt długo z wymianą, bo jak pierdyknie rolka ,to koszta duże -między innymi wirnik alternatora ,pasek i wiele innych podzespołów z tym związane. Miałem taką awarię i żałowałem ,że nie wymieniłem na czas. Pozdrawiam
Pisałem już wielokrotnie - z WD-40 trzymamy się z dala od gumy, w tym pasków. WD-40 topi gumę.
Kajor.
Kajetan ,oczywiście masz rację -Ja nie napisałem ,że ma psikać po pasku, tylko w rolkę "oczywiście z umiarem i to na włączonym silniku.
Ostatnio edytowany przez Damian (2012-12-31 14:58:29)
Offline
Witam
Dziś został wymieniony napinacz wraz z rolka alternatora, lecz niestety problem pozostał. I od paru dni od czasu do czasu silnik schodzi z obrotów do ok 400 i zapala sie kontrolka swiec i wchodzi na obroty lecz raz zgasł całkowicie i cieżgo było zapalic tak jakby cos sie zablokowalo i rozrusznik za 1 razem nie mogł ruszyć, ma ktos moze jakis pomysły co moze byc przyczyna tego spadku obrotów
Offline
Tak był sprawdzany na kompie i błedow nie było
Offline
czepiać się można bez liku,najlepiej jeszcze raz sprawdzić błędy? może leżeć przepływomierz,pedał gazu? skoro zapala się kontrolka świec żarowych...
Offline
Można by sprawdzic bledy tylko kazde sprawdzenie kosztuje mnie 50 zł wiec wole dołozyc i cos wymienic. Bo jak narazie na kompie byłem 3 razy i nic sie takiego nie dowiedzialem
Ostatnio edytowany przez skrecik1991 (2013-02-19 22:12:38)
Offline
kolego jak bys szukal w necie to kabelek z neta kupisz za okolo 40 zeta z przesyka sciagasz jeszcze wag com 3.1 i po sprawie
Offline
bez problemu bym ci sprawdził błędy ale nie jesteś z mojej okolicy,napisz na forum może ktoś się odezwie? zakup kabla+program inwestycja opłacalna,natomiast wróżenie może cię zrujnować finansowo,pozostaje jeszcze podmianka co niektórych części na próbę ale to też się wiąże ze znajomościami coby nie kupować...
Offline
kabel mam obd II ale program vag 3.2 nie chce mi chodzic na vin 7. Moze macie jakas sprawdzaną wersje na win 7 jezeli tak to podajcie link
Offline
ja mam 64 bitowego win 8 i nawet na tym chodzi. nie instaluj vaga tylko vcds lite - nie różnią się funkcjami, a wszystko powinno hulać.
Offline
Win mam 64 bit a programy instalowalem juz rozne i najczesciej staje na tym ze program nie moze sie połaczyc z kablem a port com wybieram te same np com 3.
Offline
ale zmieniałeś w menadżerze urządzeń ustawienia portu który wybrałeś w programie? bo od tego należy zacząć
Offline
tak port wybralem taki sam jak w programie. Próbowalem nawet pod win xp ale tez cos nie chcialo zalapac i nie mialem tez klucza aktywacyjnego
Offline
jak macie jakies sprawdzone programy to podajcie link bo ja juz tyle tego n sciagalem i nic nie dziala
Offline
Mam pytanie gdy instaluje vcds lite to przy instalacji prosi o klucz mozna oczywiscie pominac ten krok i zainstalowac bez klucza ale nie wiem czy program wtedy bedzie dzialac jak nalezy
Offline
vcds lite powinno się instalować po odłączeniu internetu i wtedy chyba nie prosi o klucz
Offline
Udało mi sie sprawdzic bledy i wyszlo cos takiego http://przeklej.net/image_details/60961.html http://przeklej.net/image_details/60963.html http://przeklej.net/image_details/60964.html http://przeklej.net/image_details/60965.html i jakis bad o kluczu. Niby skasowalem te bledy i sprawdzilem ponownie to ich nie bylo ale ciekawe co oznaczaja
Offline
Jakiś błąd związany z ciśnieniem doładowania.
Innego błędu nie możesz odczytać z powodu nie pełnej opcji.
Offline
17958-CIŚNIENIE TURBOSPRĘŻARKI (TC) SŁABY PRZEPŁYW DOLOTU/WYDECHU, MAP ,REGULATOR.
17978-USZKODZONY STEROWNIK IMMOBILIZERA-ZŁY KOD, ECM, PRZEWODY.
Offline
Cisnienie turbosprzezarki ten blad mogł zostać bo tydzien temu wymieniłem gruszke od turbo bo tamta byla na wykonczeniu a z immobilaizerem tylko raz mialem problem bo migala kontrolka samochodzik z kluczykiem i gdy odpalałem auto od razu gasło, lecz dzis po sprawdzeniu bkedów i odlaczeniu interfejsu bylo to samo dopiero za 4 razem po włozeniu kluczyka auto odpaliło i pozniej juz bylo ok
Offline
skasowałem i jak narazie bledów nie ma, zobacze jeszcze jutro jak troche pojezdze czy znow sie pojawia
Offline
ale silnik dalej ci drga na jałowym biegu? bo chyba po to temat założyłes
Offline
Szczerze to jeszcze nie sprawdzilem ale napewno tak. Lecz te drgania nie sa ciagle i nie za kazdym razem jak sie zatrzymuje. Jest tak jakby silnik inaczej pracował przez chwile, a moze byc to ze kat wtrysku jest zle ustawiony. Byłem na kompie by to gosciu sprawdzil i powiedzial ze troszke trzeba przestawic nie duzo ale jednak
Offline
no a dwumas? jak ci działa skrzynia?
Offline
Skrzynia działa jak nalezy a jakie sa objawy uszkodzonego kola dwumasowego?
Offline
Przy odpalaniu i przy gaszeniu czuć drgania i słychać stuki.
Objawy te występują też przy gwałtowniejszym dodawaniu gazu (często w okolicy 2000 obr/min )
Na luzie też może powodować drgania.
Offline