Golf 4 Klub Polska
Witam wszystkich. Na jakiej zasadzie wychodzi tłoczek z zacisku hamulcowego tylnego? Próbuje go wykręcić(kręci się ale nie przesuwa), naciskać dźwignią od ręcznego i nic. Wcześniej komuś skończyły się klocki aż tłoczek wyskoczył, więc ten ktoś wbił ten tłoczek, mówił że więcej wbijał niż kręcił. I teraz jest tak, że jest luz między tłoczkiem a klockami w zacisku. I teraz nie wiem jak ten tłoczek trochę wyciągnąć. Nie wiem czy dobrze wytłumaczyłem, ale do dość skomplikowane.
Offline
zapieczony pewnie i to dobrze, weź odkręć zacisk i pedałme hamulca ciśnij zobacz czy sie ruszu (powinien ruszyć) a jak wbijał go młotkiem i już tak został to myślę żę będzie trzeba nowy zacisk ..
Ostatnio edytowany przez leon9022 (2013-03-05 20:25:32)
Offline
pod naciskiem hamulca nożnego chodzi, tylko problem jest z tym luzem, rozumiem, że jeśli zacisk jest dobry to sam sobie ten luz reguluje. Po tej wymianie klocków jest miękki pedał, sygnał dzwiękowy i czerwony wykrzyknik na zegarach, układ był odpowietrzony
Offline
chodz ci o jego luz prawo lewo że na obwodzie chodzi czy że ma luz do środka i na zewnatrz(wchodzi wychodzi) może zestaw naprawczy sobie kup być może oringi przecięte
Offline
wymieniłem dzisiaj zacisk, wszystko jest już dobrze,tylko nurtuje mnie jeszcze jedno, hamulce biorą dopiero w połowie wysokości pedała, czy to ma związek z tym że tłoczek cofnąłem z dużym zapasem, czy powinienem go cofnąć na styk, bo jeśli tak to co się dzieje jak się klocki zużywają, pedał się obniża?
Offline
odpowietrzone hamulce? ja miałem w pasacie tak że nie do końca odpowietrzyłem i uciekał pedła troche, spróbuj jeszcze raz odpowietrzyć.
Offline
tłoczek Ci się sam ułoży,jak się klocki zużywają to tłoczek się coraz więcej wysuwa i tyle,odpowietrzyć jeszcze raz nie zaszkodzi
Offline
pietka82 napisał:
wymieniłem dzisiaj zacisk, wszystko jest już dobrze,tylko nurtuje mnie jeszcze jedno, hamulce biorą dopiero w połowie wysokości pedała, czy to ma związek z tym że tłoczek cofnąłem z dużym zapasem, czy powinienem go cofnąć na styk, bo jeśli tak to co się dzieje jak się klocki zużywają, pedał się obniża?
Panie nie masz pojęcia o hamulcach a się za to bierzesz ?
Jest tam samoregulacja która zapewnia odpowiednią regulację i pedał cały czas jest w tym samym miejscu, nie wpada. Jeżeli wpada to odpowietrz cały układ pamiętając o sprawdzaniu poziomu płynu, który dosyć szybko ubywa przy odpowietrzaniu.
Offline
Może i niemam pojęcia o hamulcach, ale przecież po to jest to forum żeby się coś dowiedzieć, a po drugie biorę się za to bo wolę sam sobie zrobić takie rzeczy, coś się nauczę a przy okazji zostanie trochę kasy w kieszeni. Spróbuję jeszcze raz odpowietrzyć
Offline
Samemu to można tylko sobie kosztów narobić i tutaj Ja Ciebie nie krytykuje, że chcesz sam ale tak wychodzi z założenia. Tak jak koledzy piszą żeby to odpowietrzyć i kontrolować zbiorniczek z płynem.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline