Golf 4 Klub Polska
Witam. dzisiaj byłem u znajomego aby sciągnął mi błędy z komputera. Wygląda to tak:
pierwsze czytanie:
7 Faults Found:
00635 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; Before CAT
37-00 - Faulty
01013 - A/C Compressor Load Signal
31-00 - Open or Short to Ground
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
27-00 - Implausible Signal
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
28-10 - Short to Plus - Intermittent
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
05-10 - Input Open - Intermittent
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
19-10 - Lower Limit - Intermittent
---------------------------------------------------------------------------
Następnie błędy zostały skasowane i zrobiliśmy test dynamiczny (3 bieg i od 1200 obrotów do ok 6000 obrotów trzymając ciągle gaz w podłodze) wyniki niżej:
http://www.sendspace.pl/file/d4cea033aebe9a10c3b3550
i następne badanie jakie są błędy. Wyszło nam to:
4 Faults Found:
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00635 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; Before CAT
37-00 - Faulty
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
18-00 - Upper Limit
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
27-00 - Implausible Signal
Wiem że lambda jest do <pośladki> ;] teraz pytanie o czujnik temperatury cieczy. jaki kupić i jaką lambde? poproszę o podesłanie linków do allegro. i ewentyalną interpretację tego co jest przy tym tescie dynamicznym cokolwiek on miałby znaczyć. i pyanie kolejne czy ten czujnik to nie to samo co termostat? bo jadąc czujnik pokazuje mi cały czas 120stopni a z tego co wiem powinno być 90. na desce jadąc mam cały czas 90.
dzięki za sensowne odpowiedzi.
Offline
Czujniki najlepiej oryginalne kupowac bo bedziemy wymieniac co pare miesiecy i w sumie wyjdzie drozej.
W tym temacie wrzucalem jak komputerem sprawdzic czujnik temperatury http://www.golf4.pun.pl/viewtopic.php?id=3410
W twoim przypadku jesli na silniku pokazuje 120 a na zegarach 90 to prawdopodobnie masz walniety ten pierwszy czujnik temperatury.
Offline
no dobra. czyli czujnik temperatury - spoko. jak możesz to podeślij mi link do allegro który to ma być czujnik bo jest ich w cholerę. czy mogę to sam wymienić? a dlej co z sonda lambda?? wskazanie na wagu było ok 1.8 a z tego co wiem nie powinno przekraczać 1 i powinny to być skoki napięcia a u mnie na biegu jałowym cały czas jest równo 1.8x. nie pamietam dokładnie ile. co z tym. jaka to lambda? poprosze linki na allegro zebym wiedział co kupić bo lambdy wyczytałem ze sa 2? ciekawe. to ktora mam kupic?? do czujnika tez poprosze o link bo nie wiem który kupić. podobno ze jest zielony i niebieski. przy wymianie tego rozumiem ze płyn chłodzący mi ucieknie.
Ostatnio edytowany przez res01 (2013-03-24 18:13:59)
Offline
Czujnik temperatury znajduje się z tyłu bloku silnika. Jak stoisz przodem do silnika to z prawej strony, zaraz na brzegu. Na allegro nie mogę znale znaleźć nic sensownego, moze dla tego ze siedze na telefonie. Podczas wymiany czujnika ucieknie Ci jakis litr- 1,5 litra płynu chłodniczego.
Offline
ok. a co z sonda lambda? bo wywaliło mi 3 błędy sondy. która to powinna być?
to że płyn ucieknie - spoko mozna dolać. tyko pytanie - czy nie zapowietrze układu? czy trzeba coś wiecej robić czy tylko go uzupełnić w zbiorniku wyrównawczym?
Ostatnio edytowany przez res01 (2013-03-24 19:29:41)
Offline
Uzupełnic, potem niech pare minut pochodzi z odkreconym zbiorniczkiem wyrownawczym i sam sie odpowietrzy.
A co do sondy lambda to pomiary robiles na gazie?
Offline
pomiary były robione na benzynie na wolnych obrotach. podczas tego napięcie w sondzie nie skakało od 0.3 - 0.8 tylko było stałe 1.8. a z tego co mi wiadomo nie powinno przekroczyć 1. podczas jazdy faktycznie napiecie na sondzie zaczeło skakac ale nie spadło ponizej 1.2. ten test dynamiczny był na benzynie. fakt w miedzyczasie jak zacząłem jechać to przeskoczyło na gaz. ale jak zaczynaliśmy test to przełączony był na benzyne. przejechane było ok 8km i stop i sprawdzenie błędów. i pokazało te:
4 Faults Found:
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00635 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; Before CAT
37-00 - Faulty
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
18-00 - Upper Limit
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
27-00 - Implausible Signal
fakt faktem auto wydaje mi sie że strasznie dużo spala - po wrocławiu ok 14lpg w trasie średnio ok 10 chociaż nie zapierdalam jak głupi nie kręce auta do odciecia. jeżdzę dosyć spokojnie - po miescie max do 3 tys. w trasie nie przekraczam 110. nie wiem co mu jest, ale to mocy nie ma (może w dupie sie poprzewracało i chce się wiecej, ale na prawdę przyspieszyć tym to jest jakaś masakra.), przy wyprzedzaniu musze mieć na prawdę czysto.. i teraz nie wiem czy sonda ma na to wpływ. kumpel mi mowi zeby ta sonde wymienic bo ona jest z <pośladki> i przez nią do komputera cały czas przesyłany jest sygnał ze za uboga mieszanka i stale ją wzbogaca przez co auto żre jak potrafi.
Ostatnio edytowany przez res01 (2013-03-25 08:38:55)
Offline