Golf 4 Klub Polska
Witam mam pewien problem w moim mk4 dzis wracajac z niedzielnego wypadu poza miasto cos zaczelo mi stukac niby to w przednim zawieszeniu albo ukladzie kierowniczym nasila sie to podczas jazdy na zakretach dodam ze przeguby lozyska kul i kolumny kierowniczej byly wymieniane gdy auto stoi przy zgaszonym silniku przy gwaltownym pruszeniu kierownica tez dochodza dziwne dzwieki
Offline
na amortyzatorach ja wymienialem te lozyska w mc phersonie wlasnie jezdzilem po zone i wyczulem ze raz jest ok a raz czuc niewielkie drgania szarpania w aucie jutro spruboje przezucic jeszcze te felgi na tyl moze gdzies skrzywilem mialo by to podobne obiawy
Offline
skrzywione felgi mogly by ci bic jedynie kierownica przy wiekszych predkosciach a nie stukac przy skrecaniu, wiesz co sprawdz jeszcze... niech jakis z kolego patrzy sie na amortyzator a ty szybko skrec kierownica ( tak aby zapiszczalo ) ,,, mozliwe ze sprezyna wyszkoczyla z uchwyty i sie rusza, sprawdza na odu sprezynach,
czesta pada tez tulejeka drazka stabilizatora
Ostatnio edytowany przez piotr0488 (2009-03-16 23:29:43)
Offline
podejrzewalem przekladnie kierownicza ale sprawdzilem to nie to co prawda przekladnia miala minimalnie za dozy luz ale obiawy nadal wystepuja nie mam juz pomyslu chyba zaczekam az cossie rozleci
Ostatnio edytowany przez rafi22210 (2009-03-17 18:28:25)
Offline
walniety przeglub ma objawy
- stuki metaliczne przy skrecaniu
a jak stuka na prostej to czas go szybko wymieniac bo padnie lada km.
najczesciej padaja zewnetrze, te wewnetrze (przy silniku) zadziej
nieraz jak wlaniety jest to smar wychodzi za gume albo piasek sie osiada, a jesli masz oslone silnika to nie bedzie teogo widac bo piasek nie wpada
Offline
sorki nie to nie byly skf do porzedniego auta takie kupowalem tu mam jakies niemieckie optimal
Wymienilem lozyska faktycznie to byly one padly po 7 tys optimal to najwieksza lipa teraz zamontowalem lozyska firmy FAG
Ostatnio edytowany przez rafi22210 (2009-03-20 17:17:10)
Offline