Golf 4 Klub Polska
Witam zrobilem sobie auto skana Vag-comem i niepokoja mnie te bledy :
16maja zrobilem sobie skan i mam takie bledy :
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 06A 906 019 AK
Component: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS2597
Coding: 04000
Shop #: WSC 01317
3 Faults Found:
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
18-10 - Upper Limit - Intermittent
00668 - Supply Voltage Terminal 30
36-10 - Open Circuit - Intermittent
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Readiness: N/A
wyczyscilem bledy i po tygodniu zrobilem sobie skan i mam teraz takie bledy :
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 06A 906 019 AK
Component: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS2597
Coding: 04000
Shop #: WSC 01317
3 Faults Found:
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
00668 - Supply Voltage Terminal 30
36-10 - Open Circuit - Intermittent
Readiness: N/A
jak widac 2 ciagle ten same a jeden nowy. Chcialbym sie dowiedziec co to byly za bledy czy sie przejmowac ze byly a juz ich nie ma. I czy te ktore sie pojawily teraz sa jakies niebezpieczne.
Ostatnio edytowany przez Matifcb (2013-05-23 14:12:13)
Offline
537 może wynikać z 522, ale nie musi. Sprawdź czujnik temperatury - może się popsuł, albo wtyczka zaśniedziała.
Druga rzecz - akumulator nie był jakoś w nieodległym czasie odpiętyxlub ładowanie słabe?
Offline
akumulatora nie tykalem od roku. Jedyne co zauwazylem ze jak troche mi kiedys brudu wpadlo ogolnie pod maske chyba przez zdjety hokej na jakis czas to ogolnie troche brudny ten akumulator jest - w sensie maly nalot na nim jest ale to raczej blyszczec nie musi. W kazdym badz razie ze strony aku nic nie mialem do czynienie.
czujnik temperatury jak mozna sprawdzic i jak go najpierw zlokalizowac zeby chociaz odlaczyc wtyczke dmuchnac ja tam jakos i z powrotem podpiac ? ostatnio z miesiac temu ponad wymienialem termostat i jest wszystko ok.
dziekuje za pomoc bo tak narazie maly odzew
czy to ten czujnik ?
http://images50.fotosik.pl/133/14c8f66f11283ebd.jpg
Ostatnio edytowany przez Matifcb (2013-05-24 10:24:03)
Offline
tak to jest ten czujnik.
czujnik sprawdzisz porównując wskazania temp w 01 Engine i w 17 Instruments. roznica powinna byc niewielka ok.1-2st. możesz tez sprawdzić oporność czujnika pomiędzy stykami 1-3 dla ECU i 2-4 dla instruments.
- przy 0°C 5000...7000 W
- przy 10°C 2500...4500 W
- przy 20°C 1500...3000 W
- przy 30°C 1200...2000 W
- przy 40°C 1000...1500 W
- przy 50°C 700...1000 W
- przy 60°C 525...650 W
- przy 70°C 400...500 W
- przy 80°C 275...375 W
- przy 90°C 200...275 W
- przy 100°C 150...225 W
oporności dla G2 i G62 są rożne. Podane zestawienie jest do G2 czyli na ECU.
Ostatnio edytowany przez Waqa (2013-05-24 14:22:01)
Offline
autko powinno pewnie postac zeby sie silnik ochlodzil. Jak juz bedzie chlodny to podlacze vaga wlacze silnik i bede sprawdzac temperature w 01 Engine i w 17 Instruments ( jakas konkretna grupa ? czy blok?) ze wskazaniem na liczniku z kreska to porownywac ?
co do opornosci czujnika to posiadam taki miernik ale prosilbym o instrukcje zeby nie zrobic zwarcia czy nie zepsuc czegos. Ja zrozumiealem ze mam wlaczyc miernik i sprawdzic opornosc dotykajac styku 1i 3 i np 2i4 tak?
Offline