Golf 4 Klub Polska
auto fascynata może dbane może katowane ale raczej dbane bo ładnie wyglada i ten gaz na 125KM ja bym się skusił spalanie oczywiscie minimum 12l gazu ale to pikuś bo mi 1.4 pali może z 10-11 gazu
Offline
No one są 5 zaworowe i podobno są dosyć awaryjne ale nie chciałbym się na ten temat wypowiadać ponieważ nie miałem z tym osobiście doczynienia. Ten egzemplarz wygląda ładnie, aukcja starannie przygotowana... Jedź obejrzeć, auta na "oko" się nie kupuje.
Offline
Patryk_ napisał:
auta na "oko" się nie kupuje.
Offline
Auto jest pewnie skatowane... do normalnej jazdy nie kupujesz obniżonego GTI z silnikiem 125KM... Podobno w polsce kupić Golfa MKIV który się nie spotkał z z pociągiem lub innym siężkim przedmiotem jest ciężko. W tym aucie masz dużo roboty... na zdjęciach widać niespasowanie lub przesunięcie przednich błotników ,zderzaka i odstające na górze drzwi kireowcy ( pieje narożnik ) na jednym ze zdjęć widać też nierówną linie zzabezpieczenia czarnego antykorozyjnego na progu po stronie kierowcy. Tylni zderzak też ma wiele do życzenia a i przedni też nie wygląda najlepiej... Brakująca kratka z lewej strony ( kierowcy ) też daje do myślenia .... ukradli czy potłuczona w kolizji.... Moim zdaniem nakład finansowy żeby doprowadzić to auto do stanu zadowalającego z +.... nie kalkuluje się Sam jakiś czas temu chciałem kupić drugiego Golfa MKIV 3 D HB bo potrzebne drugie auto i za 10 000 pln to można było kupić w dobrym stanie 99rok z silnikiem 1.6 - 1.4 cm2 a nie wersje GTI.... ja bym sobie odpuścił. Mój szwagier kupił octawie 2001 z motorem 1.8 turbo za 13 000pln.... mówiłem mu że to ściema ale on jak baran upaarł się i.... włożył już 7 tyś i właśnie sprzedać chce octavie chcesz się ścigać kup sobie 1.9 TDI ( masz otwartą drogę do chipsa i programu i zyskasz nawet 40km więcej albo kup wersje silnika ARL 150KM fabrycznie a z chipsem 180kM bez problemu
Offline
Panowie spokojnie . Ukryte wady ? ma jedną 5v na cylinder , co daje gorszą wymiane gazów niż 4v i niestety kłopotliwie umieszczone są te zawory w głowicy.
ale żadnych ukrytych wad wsumie , to wada konstrukcyjna i ich problem przy produkcji i projektowaniu , nas to wali puka i stuka ale w gamie silników golfa mamy jeden majstersztyk pozda TDI ale moim zdaniem TDI w małym golfie poza variantem nie ma głębszego sensu bo wcale nie jest taniej , jedynie zywotnosc większa . najlepszy silnik to chyba 2.3 v5 no i r32 o którym nie wiem nic , nigdy go nie widziałem . co do vr6 to poprostu troszke bardziej dla amerykańców ale ogolem silnik udany jednak mnie jakos do gustu nie przypadł , kwestia indywidualna , ale jak 1.8 to moze z turbo poszukaj poza PL silnik 1.6 odradzam bo duzo pali jak sie go cisnie
Offline