Golf 4 Klub Polska
Przetarty pancerz linka sie opuscila i szorowala o ziemie co zrobic zeby nie zamarzała zimą duzo nie moze z 10 cm pancerz nadal wisi zaizolowac czy jak ?
Offline
Jeśli jesteś pewien, że w środku nie ma wody, to zaizoluj jakąś koszulką termokurczliwą, ale najlepiej wymienić linkę - koszt nieduży, bo jakieś 30pln.
Offline
ręczny nie działa nie wiem slyszałem o jakis sprezynkach tam ale nie wiem o co chodzi czy ktos mogłby wytłumaczyc dac jakies foto ? zaciagam na max a nic a nic nie bierze nowe linki i zaciski po regeneracji
Offline
prowadnice na zaciskach chodzą ? a klocki w jakim stanie?
Ostatnio edytowany przez leon9022 (2013-09-03 17:30:13)
Offline
to ja już nie wiem co może być skoro wszystko wymienione i regenerowane, może te zaciski uszkodzone są..
Offline
odpychać linkę na zacisku jak spuści się ręczny a o innych sprężynkach nie słyszałem, ale to nie może być ich wina
Offline
sprężyna jest na zacisku(jednym i drugim) jak powyżej wspominają http://www.iparts.pl/czesc/zestaw-napra … e-w-autach
po całej twojej regeneracji zacisku-wymiany linek powinno się wykonać regulację,osobiście tego nie robiłem ale napiszę ci wedle książki VW
Regulacja hamulca awaryjnego jest konieczna tylko po wymianie linek,zacisków albo tarcz hamulca.W czasie normalnej eksploatacji hamulec awaryjny reguluje się samoczynnie.Przed przystąpieniem do regulacji sprawdź ułożenie linek w zaczepach,zatrzaskach i prowadnicach.Muszą być także sprawdzone wszystkie mechaniczne elementy zespołu hamulca awaryjnego i mechanizm samoczynnej regulacji w zaciskach tylnych hamulców.Ponadto układ hamulcowy nie może być zapowietrzony.
1.Sprawdź ułożenie linek i działanie mechanicznych elementów hamulca.
2.Zwolnij całkowicie hamulec awaryjny i kilkakrotnie wciśnij mocno pedał hamulca.
3.Ustaw dźwignię hamulca awaryjnego w położenie spoczynkowe.Dokręcaj nakrętkę regulacyjną do chwili kiedy dźwignie na zaciskach (strzałka na rysunku) zaczną się odsuwać od zderzaków.Dopuszczalny odstęp dźwigni od zderzaków na każdym z kół wynosi 1,5 mm.
Dokręcanie nakrętki regulacyjnej powoduje odsuwanie się dźwigni (strzałka) od zderzaka.
4.Trzykrotnie zaciągnij i zwolnij hamulec awaryjny.
5.Sprawdź czy obydwa koła obracają się swobodnie.
UPS... to na tyle...
Ostatnio edytowany przez maniek (2013-09-04 21:23:03)
Offline