Golf 4 Klub Polska
witam, tak jak w temacie nadszedl czas na wymiane amortyzatorów. Nie mam zbytnio dużo czasu, a że jest drugi samochód w rodzinie to mogę na spokojnie sobie to wymieniać. Wczoraj zabrałem się za prawy tył. Godzinka amorek znieniony.
Dzisiaj przyszedł czas na przód, i tutaj zaczeły się schody. Od razu na przywitanie zobaczyłem ukręconego torxa którym kontruje amorek od góry. Co by tu zrobić - wiartarka w dłoń i jazda. Rozwiercona nakrętka. Zabrałem się za odkręcanie łacznika stabilizatora i śruby trzymającej amor do piasty. I tutaj się zaczeło. Cięzko było wybić amor do góry ale się jakoś udało i przy samym końcu utknął. Blokuje go ta czarna guma i odbój. Nie wiem jak to rozgryźc. Opuszczać wachacz ? czy jak ? bo dodam że ta śruba która trzyma kołnierz od spręzyny i odbój nie wykręce bo nie mam za co złapać amorek aby się nie obkręcał. Próbowałem morsem i nic... może coś źle robie... ??? proszę pomóżcie
Offline
PROSZĘ KROK PO KROKU STRONA NIE POLSKA ALE PRZEGLĄDARKA POWINNA CI PRZETŁUMACZYĆ
http://.com/car/coilover_how/
Ostatnio edytowany przez maniek (2013-11-16 20:34:53)
Offline
JA zawsze wyciągam z całą zwrotnicą i się nie męczę z wybijaniem amortyzatora.
Co do łączników jak nie idą to je w cholerę utnij a nowe się przydadzą.
A jeżeli chodzi o te talerzyki na górze co trzymają amortyzator w kielichu to jedynie pneumatem bo ciężko jest to zrobić inaczej a ampul się zawsze ukręca w trzpieniu amorka.
Ostatnio edytowany przez Eizon (2013-11-16 23:25:32)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
łacznik mam odkręcony, czytaj ze zrozumieniem, Wybiłem amortyzator do góry z tego mocowania na dole ale brakuje z 1cm do calkowitego wyjscia a na gorze zapiera sie juz ta guma o kielich i za cholere nie wiem jak to rozgryźć
Offline
Musisz odkręcić przegub i stworzeń bo półoś zapiera o wózek
Offline
Przecież ci napisałem że to się w całości wyciąga jak robisz to pierwszy raz to jest najprościej. Ciekawe jak to potem wbijesz ale to będziesz się walił w głowę później.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline