Golf 4 Klub Polska
Postanowiłem przedstawić wam mojego VW Golfa 1.9TDI 115KM blok silnika AJM zawirusowany na 145KM. Rok produkcji 2001r. przebieg wg licznika 220k km gdy kupiłem miał 218k km tj. środek sierpnia 2013r. Zostały w nim założone wypolerowane felgi 17" z AUDI TT opony 225/45/17, obniżone zawieszenie, wymieniona uszczelka na łączeniu dolotu z EGR-em. W związku z tym, że org lampy były poobrywane w środku nie wiedzieć czemu nie dojrzałem w momencie zakupu. Zakupiłem komplet przednich reflektorów firmy DEPO angels eyes z czarnymi środkami i soczewkowymi światłami mijania. Jak na razie auto sprawuje się bardzo dobrze spala ok 6l/100 ON
Wyposażenie jakie posiada:
-Kontrola trakcji,
-Climatronik,
-Elektrycznie sterowany szyby i lusterka
-Podgrzewana tylna szyba z wycieraczką,
-6b skrzynia biegów
-Komputer pokładowy
Zaraz po kupnie poleciały:
-olej
-filtr
-reflektory DEPO
-wyczyściłem intercooler
W planach jest:
-Ponowne obszycie kierownicy skóra razem z boczkami, mieszkiem biegów i podłokietnikiem
-Może w dalekiej przyszłości fotele GTI
-skrzynia basowa
-Wolny wydech z kwasu 2,5-2,75"
-nowe audio-jest
-Turbo ALR
-intercooler T5
-stożek
-program 200KM, 400Nm
-Interes do tokarza w sprawie zawiasów. Drzwi poopadały.
Plany jak na razie będą posuwały się ospałym tępię ze względu na konieczność kupienia nowych oponek na wiosnę a jak wiadomo 225/45/17 tanie już nie są po tym będę się się bawić
Jakieś 2 tyg temu zakupiłem komplet opon Michelin razem z felgami ENZO 15" oraz wymienione zostały gumy i łożyska górnego mocowania amortyzatorów z przodu
Dziś przyszły jako zrobiony sobie prezent na mikołajki głośniki Hertz-a oraz zakupiłem diody LED do ringów i wnętrza. Miałem wybór między Magnatem na miejscu za 310zł a Hertz-em wysyłkowo. Zdecydowałem się na droższą opcję czyli 384zł z wysyłką ale mam nadzieję, ze będę zadowolony
Pytanko do forumowiczów, ponieważ mam 1/2FIS-a nie widzę potrzeby zakładania full ze względu na brak navi i org radia. ale gdzie dostanę tarcze zegarów z chromowanymi obwódkami?
Ostatnio edytowany przez Przemcio92 (2013-12-06 09:56:58)
Offline
Jeśli chce już robić mody FIS to:
- uważaj maksymalnie przy zdejmowaniu szybki jeśli będzie to konieczne,
- daj se spokój z tymi chromami, bo do <pośladki> wygląda i słabo pasuje w zasadzie nie pasuje często,
- tu możesz sobie dobrać co ci potrzeba, firma www.diagi.pl, przykład http://diagi.pl/zegary_seat_leon1_toled … uzyfis.jpg
Offline
To nie o te chromy mi chodziło źle ująłem. Tylko o właśnie podwójne obramowanie na tarczach zegarów wtedy jest ładny efekt nocą gdy podświetlenie widać.
Tak się zapytam czy zmiana pompek z 115 na 130-150KM coś da w moim przypadku z wirusem? Od razu kolektor dolotowy AL-a i flasze toczoną zamiast EGR-a bym dawał.
Ostatnio edytowany przez Przemcio92 (2013-12-06 14:24:25)
Offline
Siemasz, fajniutki golfer! Chyba widziałem ten temacik na innym forum, ale może się mylę.
Powiedz mi tylko, jak te głosniczki HERTZ'a Ci się sprawują? Warto było?
Pozdrowienia i szerokości!
Offline
Przemcio,napisz prosze jaki masz kod lakieru:) A co do goferka to bardzo ladny
Offline
Jutro po 15 rozbieram autko i biorę się za głośniczki i diody do ringów bo już mi się żarówki w nich wypalały i świecą na żółto jak w maluchu . Już mam nową specjalną płytkę klubowych secików wypalonych na chrzest . Co do kodu lakieru którego dnia podam bo obecnie nie znam
Ostatnio edytowany przez Przemcio92 (2013-12-06 17:56:59)
Offline
A takie buty! To 2 prośby:
1. Gdy odpalisz głośniczki daj odpowiedź jak się sprawują.
2. Zapodaj klubowymi esencjami! - może i wpadną do mojego folderu: "Golfowe"
Offline
Głośniki założone grają wysoko, czysto ogólnie pięknie . Jednak moje wymagania odnośnie dźwięku w pojeździe są wyższe i konieczna będzie skrzynia basowa która z czasem się pojawi. Ale trzeba będzie to poprawić w tym celu udam się do mojego tokarza aby z poliamidu wykonał mi dystanse na głośniki aby szyby mogły się w pełni otwierać i aby głośniki były jak najbliżej maskownicy. Poliamid wydaje mi się najlepszym materiałem na takie dystanse, ponieważ aluminium drogie i zwiększa masę a to lekkie, ławo obrabialne i tłumi drgania a aluminium przenosi. Wszystko zostało złożone na nowych przewodach 0,75mm średnicy rdzenia miedzianego na razie z org gwizdkami nie miałem czasu na bawienie się w wtapianie gwizdków z zestawu w maskownice org. Zrobię to przy okazji zakładania dystansów do głośników.
Jak na razie pojawił się problem natury mechanicznej po ok 10km i odpaleniu na kilka minut zimnego nie osiąga temperatury 90 stopni tylko z reguły 70. Obstawiam na termostat na dniach to naprawię.
Ostatnio edytowany przez Przemcio92 (2013-12-08 20:13:23)
Offline
Za golfika dałem 14,5k był 40km od miejsca zamieszkania od razu wziąłem walutę i pojechałem obejrzeć. Silnik pracował ładnie, nic nie stukało pukało, ładnie wyglądał na stacji diagnostycznej all ok to wziąłem.
Offline
bardzo ładny golf. naprawdę podoba mi się, (szczególnie zajebiaszczo wygląda na tych polerowanych felgach) choć te lampy przód dla mnie lipa.
Z tymi budzikami chodzi Ci o wersje SE (sport edition)? zobacz sobie moj temat. http://www.golf4.pun.pl/viewtopic.php?id=5448
zapraszam na forum regionalne http://www.vag-lubuski.pl/
Kod lakieru to : LC9Z
Offline
Pojawił mi się dźwięk silnika tak jak by pompowanie. Jak wyczytałem może to być powód wytartego wałka rozrządu. Dziwne, ponieważ jak kupiłem olej wymieniłem zrobiłem 2k km i rozwaliłem miskę zalałem olej i na tym nowym oleju mam zrobione dopiero 6k km. Może ktoś wcześniej zaniedbał . Jutro odkręcę pokrywę i się upewnię ale te chciałem poznać waszą opinię. Kupować sprawdzony używany org wałek czy pchać się zamienniki? I tutaj właśnie prośba o podanie wysokości krzywek nowego org wałka rozrządu aby zrobić inspekcje używanego. Do tego nowe szklanki i półpanewki.
Offline
No to wszystko jasne jeździłem za delikatnie i autko trzeba było przedmuchać to było powodem dziwnych dźwięków w silniku. Objeżdża 110KM na pompie po wirusie na 132KM. Niedługo zawita kolektor ssący z ARL-a jutro po niego jadę do tego flasza kolektora toczona, wraz z wywaleniem EGR-a.
Jak by ktoś był zainteresowany to mam kolektor 130-150KM do A4 A6 passata. Usuniety nagar wyczyszczony gotowy do montażu.
Panowie idzie wiosna czas przygotować sprzęt na sezon. Niestety tuleje metalowo gumowe zimy nie przetrwały .
Zamówione zostały następujące Partsy:
-poliuretanowy zestaw tulei zawieszenia przedniego
-poliuretanowy zestaw tulei zawieszenia tylnego
-Zestaw amortyzatorów MTS TECHNIK
Plany na marzec:
- zrobić zawieszenie
- rozrząd kompletny z pompą wody
- olej, filtry
- Osłona miski olejowej
- odświeżenie polerki na felgach
Plany na kwiecień:
- zespawanie dokładki zderzaka przedniego z zderzakiem. pomalowanie całości w kolor nadwozia (Niestety na zatrzaskach dokładka jest bardzo uciążliwa co krawężnik to wyskakuje) :roll:
- zaprawki lakiernicze
- Oponki o rozmiarze 225/45/17. Tutaj zobaczę czy to w marcu kupię czy też w kwietniu, ponieważ no są to spore wydatki z uwagi na to, że preferuję Michelin.
W miedzy czasie może wygłuszę wnęki drzwi aby audio zaczęło jeszcze lepiej grać.
Ostatnio edytowany przez Przemcio92 (2014-03-14 14:18:34)
Offline