Golf 4 Klub Polska
Kiedyś widziałem fotoporadę na forum audi (chyba a3), ale teraz za cholerę nie mogę jej znaleźć...
W każdym razie nie jest to skomplikowane, ale dla własnej wygody wyjmij puszkę filtra powietrza, później zdejmij rurę dolotu i masz przepustnicę na wierzchu. Wystarczy wyczyścić nie zdejmując jej. I jeszcze jedno - staraj się nie otwierać jej ręką do końca, tj. do oporu - cierpi na tym bardzo nastawnik i możesz nawet zepsuć przepustkę.
Offline
Kolego, miałem podobny problem ze skaczącymi obrotami nawet do 1400, mechanicy mówili o przepustnicy - tak to prawda w tym samochodzie przepustnica jest minusem, ponieważ co jakiś czas powinniśmy ją przeczyścić, ale nie o to tu chodzi. Od przepustnicy do filtra idzie taka rura falista czarna, i gdzieś w połowie wchodzi w pokrywę oleju (tam gdzie wchodzi jest taka malutka rurka (właśnie ona tam wchodzi i jest ściśnięta ściskaczem) porozglądaj się dokładnie po tej rurce, bo u mnie była delikatnie dziurawa i samochód świrował. Miałem kupić na internecie za okolo 70zł, ale widziałem że to będzie szmelc, wiec poszedłem do Salonu Volkswagena, i po czym zamówiłem Oryginał za ok.200zł (w tym oryginale ta rurka już jest wzmacniana. Auto chodzi jak nowo narodzone.
Może Ci nie pomogę, ale intencje miałem dobre
dodaje link -ta rura była problemem (a dokładniej taka malutka króciutka przy samym końcu)
http://allegro.pl/rura-ssaca-przewod-od … 12561.html
Ostatnio edytowany przez Zajdello3 (2011-07-10 23:17:17)
Offline
Kajor napisał:
Kiedyś widziałem fotoporadę na forum audi (chyba a3), ale teraz za cholerę nie mogę jej znaleźć...
W każdym razie nie jest to skomplikowane, ale dla własnej wygody wyjmij puszkę filtra powietrza, później zdejmij rurę dolotu i masz przepustnicę na wierzchu. Wystarczy wyczyścić nie zdejmując jej. I jeszcze jedno - staraj się nie otwierać jej ręką do końca, tj. do oporu - cierpi na tym bardzo nastawnik i możesz nawet zepsuć przepustkę.
właśnie się zastanawiałem nad takim mykiem, bo nie chce mi się wszystkiego rozbierać, tylko użyje jakiegoś środka do czyszczenia przepustnic i gaźników, jak sądzicie dla silnika APF nie będzie to problem????
Offline
Nie będzie.
Ale sam płyn g@wno da w przypadku dużego zabrudzenia. Weź szmatexa i do boju.
Offline
mam pytanie jak bede czyscil przepustnice czy nie rozleguluja m isie obroty ? i czy odłaczyc akumulator ? i czy trzeba ja pozniej adaptowac
Ostatnio edytowany przez dworak21 (2011-12-04 16:00:40)
Offline
Jeśli nie poodpinasz wtyczek i brudu nie będzie dużo to nie powinno się nic stać. Jeśli będzie mocno zabrudzona, to zastawy korygujące będą zapamiętane i będziesz miał 1600-1800rpm na jałowych.
Offline