Golf 4 Klub Polska
Witam od kilku dni przy jechaniu po prostej odczuwałem na pedałach stukot a teraz było go słychać gdy jechałem pod pedałami (zawieszenie tak myślę)
dziś wracając z basenu z dziećmi samochód przy 40 wypadł na przeciwny pas tak jak by kola same skręciły lewa prawa lewa prawa ale samochód opanowałem na szczęście nic nikomu się nie stało podziękować panu z naprzeciwka ze szybko wyhamował a drugiemu ze wyminął i moje pytanie jutro jadę do mechanika ale zastanawiam się co mogło spowodować nagłe wypadniecie z pasa ruchu wcześniej 10 km wcześniej w zakręcie miałem uczucie jak by się sliznoł szarpło całym samochodem ma ktoś pomysł co to może być dziękuje za pomoc dodam że było to na łagodnym łuku (zakręcie ) pozdrawiam
Offline
jeżeli sam skręcił to może to być coś z maglownicą albo kolumną kierowniczą ale nie jestem pewien czy dobrze celuję
Offline
Ciśnienie w oponach dobre? Opony masz dobre?Może blokują się chamulce?Sprawdzałeś te rzeczy?
Offline
opony dobre ciśnienie tez chyba reczany na sto się nie blokuje
Offline
A na jakiej nawierzchni to się zadziało? ( czy wyboista itp)
W trakcie manewru nie hamowałeś?
Offline
asfalt lekkie wzniesienie a czy hamowałem nie wiem za duży szok na pewno zwolniłem jak to na łuku
Offline
a akurat asfalt w dwóch zdarzeniach jest nowy i prosty zero wykopków itp ale oba na zakręcie
Offline
pierwsze uczucie to takie jak byś nagle test łosia zrobił
Offline
w pierwszym przypadku na pewno nie hamowałem
Offline
No cóż pozostaje przejrzeć cały układ kierowniczy - końcówki, drążki, przekładnie, kolumnę kierownicy, zbieżność oraz zawieszenie - amortyzatory, tuleje a także zwrócić uwagę na opony- stan, wyważenie.
Offline
jeżeli czujesz jakieś drgania to koła też mogą mieć bicie ale wątpie żeby to była ich wina
gdzieś coś musi mieć luz że wpadł aż w taki poślizg
Offline
tez tak myślę ze coś przy zawieszeniu do wymiany i pewnie jak to wymienię to i stukot zniknie zobaczę jutro napisze co mechanik wydedukował
Offline
A na ostatnim przeglądzie nic nie wykryli? A przy zmianie opon nic nie zauważyli? Zawieszenie nie rozpada się z dnia na dzień wiec chyba ktoś coś przeoczył a skutki tego mogły być tragiczne dla twojej rodziny i dla osób trzecich.
Offline
samochód kupiłem miesiąc temu ale jutro jadę do pana który zapewniał mnie ze jest ok (i do serwisu co podbili mi przegląd ) bo jak bym nie wyciągną samochodu z poślizgu to miałem lewa samochód prawa poręcz i przepaść w dół jutro ktoś mi za to odpowie dodam że przegląd był zaledwie 5 dni temu i to przegląd na samochód sprowadzony co dobrze czepia (niby )
Offline
u mnie były to luzy maglownicy jadąc po porsotej auto nagle wskakuje na przecwiległy pas ruchu niewiadomo z jakich przyczyn a powoduje to oblodzona jezdnia moze nie widoczna dla oka ale jęsli jest ślisko to luzy na maglu dają w kość i jak jedno z kół łapnie suchego wtdy ciągnie te koło w tą strone gdzie ma luz...
Offline
no możne ale wczoraj by ło +10 do slonca pogoda jak po rostopach na wiosne
Offline
właśnie wróciłem od mechanika wszystko ok poza dróżkami czy one mogą powodować stukot przy jeżdżę do przodu ?? i spowodować poślizg samochodu
Offline
Miałem identyczny przypadek nie tak dawno,dodam że wszystkie części zawieszenia mam nowe tzn;tuleje wahaczy,swożnie,końcówki drążków kierowniczych,poduszki wszystkich amorów,sprężyny i amorki też nowe do tego silentbloki belki tylnej itp:)ostatnią rzeczą którą dziś wymieniam są właśnie drążki kierownicze(najlepiej wymienić od razu oba i święty spokój na długo będzie)do tego czeka mnie kasacja luzu maglownicy,luz niewielki ale w połączeniu ze zużytymi drążkami auto staje się niestabilne.Po wymianie drążków i ewentualnego luzu na maglownicy obowiązkowa geometria!!pamiętaj o tym:)ps.warto jak już zmieniasz drążki od razu wziąść komplet z końcówkami np.firmy lemforder,ja dałem za jedną sztukę dziś 130zł do tego ewentualnie nowe osłony gumowe(20 zł jedna) pasuje dokupić jak masz popękane a stukot na nierównościach jak najbardziej od wybitych drążków:)
Ostatnio edytowany przez Marcin RZ (2014-01-07 10:19:38)
Offline
dziś powiedział mi za całoś ponad 200 grobo mowil ze najlepsze jakie mieli dostempne na churtowni wienc mysle ze bendzie ok
Offline
a pytanie czy te stukoty jak jadę do prosta powyżej tak 70 czuje jakieś bicie możne być od drozków ??
lub opon opony tez kupiłem nowe wrazie w
Offline
Jeżeli ci chodziło o drążki i jak za wymiane całośći(dwóch sztuk,lewa prawa) z robocizną i częściami zawołał 200zeta to zamontował najtańsze zamienniki i zrobił cie w bambuko.Najlepiej kupić samemu firmowe i zaczekać na miejscu i masz pewność że cie nie wydyma.
Offline
Odnośnie bicia(bicie tzw drganie masz na kierownicy?)ja dziś po wymianie drążków i przy okazji wyszło rozszczelnienie magla czeka mnie regeneracja,taka przypadłość golfa dosyć często pojawiająca się oprócz dwumasa,egra....;-)
Offline
nie bicie czuje na pedałach nie na kierownicy a od pasazera na podlodze tez
Offline
Na pedałach tzn.?chamulca jak tak to tarcze do obadania i klocki jak masz wibracje na pedale sprzęgła to pod uwage wchodzi dwumas i sprzegło oraz docisk.
Offline
dodam że przy dojeżdżaniu np świateł czasem dziwnie chodzi silnik tak jak traktorek przez kilka sekund jak już chamuje
Offline
dodam ze te pokoty stukoty SA tylko i wylocznie powyżej 70 i nie zawsze niema ze to jest regularne
Offline
jeszcze jedno pytanie już z innej dziedziny czy trudno dostać się do mikro styków od pasażera przód ?? bo drzwi z pilota mi się nie zamykają i alarm mi się nie uzbraja jedynie jak zamknę od pasażera kluczykiem . Są opisy ale drzwi kierowcy i pytam z ciekawośći
Offline
nemeczek20 napisał:
jeszcze jedno pytanie już z innej dziedziny czy trudno dostać się do mikro styków od pasażera przód ?? bo drzwi z pilota mi się nie zamykają i alarm mi się nie uzbraja jedynie jak zamknę od pasażera kluczykiem . Są opisy ale drzwi kierowcy i pytam z ciekawośći
Dosłownie to samo co u kierowcy tyle co inna strona.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
tylko schemat jest z paska i cos tam jest wycinane czy wystarczy te dwie sruby odkrecic od spodu i tapicerka zejdzie ?
Offline
Pojedź na dobrą diagnostykę... Na bezpieczeństwie nie ma co oszczędzać... Kilkadziesiat zł a będziesz wiedział co i jak tam jest pod spodem... Ja w zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy kłade tylko oryginały lub bardzo dobrej jakości zamienniki... Najlepiej upolować sobie części na własną rękę, a zlecać zakładowi tylko wymianę... No ale żeby wiedzieć co wymienić i nie pakować się w dodatkowe koszta to przede wszystkim podjedź na dobrą diagnostykę... pozdro.
Offline
no oto chodzi ze 2 godziny czepali samochód i to najlepszy serwis u mnie i nic nie znaleźli jedynie te gałki i ja stwierdziłem ze opony już swoje przeszły
Offline
czy to napewno mikro styk wszystki swiatelka swieca itp jedynie z pilota sie nie zamyka
Offline
wymienili dróżki opony samochód trzyma się lepiej drogi ale jest ale nadal słyszę ten stukot przy większej prędkości i przy dojeżdżaniu traktorek dziwnie chodzi i czuć bicie na pedale sprzęgła jak delikatnie się naciśnie
Offline
a co to może byc jakies przypuszczenia nic z galek sfozni itp to sprawdzone
Offline
dziś zaczęło stukać w lewym kole pojechałem do mechanika i okazało się ze gumy stabilizatora się posypały czy opłaca się wkładać zawieszenie gwintowane samochodem lepiej się jeździ bo mam okazje kupić
Offline