Golf 4 Klub Polska
ile kilometrow przejezdzi sie na wymienionym sprawnym dwumasie ?
Offline
Nie da się tego określić, gdyż zależy to nie tylko od samej dwumasy, ale przede wszystkim od stylu jazdy i charakteru pokonywanych tras.
Offline
Powinno 100 tyś wytrzymać.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
dzieki
Offline
Mam pytanko-czy ktoś zmieniał dwumas(kompletny)firmy LUK w ASZ lub ARL i może coś powiedzieć jak się sprawuje?Oryginalnie mam pewnie Sachsa no ale sporo droższy od Luka a jutro mam wymiane.
Offline
Fabrycznie montowano i LUK i SACHS zależy jaka fabryka nadążała z dostawą gdyż cała grupa VAG ma bądź miała podpisane umowę z tymi dwoma firmami (co róż się zmienia).Jedni będą chwalić a drudzy narzekać sam wiesz nikomu jeszcze się nie dogodziło.Wynikało to z wady fabrycznej którą można reklamować.Ja osobiście też wymieniałem w mk5 był SACHS a kupiłem LUK od znajomego z demontażu,"cechę" nabitą miał AG VW czyli orgi. śmigam i nie narzekam.Prawda jedna jak założysz nowy bądź o bardzo małym przebiegu zestaw to będziesz zadowolony....
Offline
Ta takie zestawy do mk5 po 1000km mam po 1000zł VW AG..
ALe do MK4 nie ma takich i luk najlepiej wychodzi...
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Mam już zestaw Luka nowy(sprzęgło Luk,dwumas Luk tylko docisk z łożyskiem INA)wszystko pod ASZ,tylko w częściach tzn.trzeba poskręcać a myślałem że to już będzie w całości.
Offline
Przecież i tak to będziesz rozbierał lub mechanik więc nie rozumiem...
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Marcin RZ napisał:
Mam już zestaw Luka nowy(sprzęgło Luk,dwumas Luk tylko docisk z łożyskiem INA)wszystko pod ASZ,tylko w częściach tzn.trzeba poskręcać a myślałem że to już będzie w całości.
wszystko jest ok. cały zestaw "składowy" co opisałeś nie jest jako jedna całość tylko w "elementach"montowany w określonej odpowiednio kolejności...
Offline
Jestem po wymianie kompletnego dwumasa czyli :koło dwumasowe,sprzęgło,docisk sprzęgła,łożysko oporowe i nowe śruby ale nie obyło się bez fajerwerków:[ Cały kąplet miałem luka który po vinie ,,pasował''do ASZ i ARL.No właśnie po zrzuceniu skrzyni ukazał się oryginalny SACHS i już przeczuwałem problemy.Okazało się że po przyłożeniu obok siebie Luka i starego Sachsa na płaskiej powierzchni różnica w wysokości to 4mm oczywiście luk niższy ale to nie wszystko.Sachs okazał się masywniejszy a Luk lżejszy i tandetniej wykonany, co na pewno miało by wpływ na wcześniejsze zużycie.Ktoś zapyta co te 4mm różnicy może spowodować...a więc może bo na ,,zębach''rozrusznika ten dwumas Luka nie zazębiał by się w całości a co to może spowodować wolałem nie testować.Także szybka zwrotka Luka,dopłata 300zł do kompletnego Sachsa i montaż.Tu także mieliśmy niespodziankę mianowicie łożysko oporowe z kompletu miało ze dwa milimetry luzu w miejscu jego dokręcania a że jego obudowa jest z plastiku to dokręcenie mocniejsze by go pourywało.Oryginalne stare miało obudowe aluminiową i takie też musiałem dokupić w ASO,bo we wszystkich sklepach były tylko te plastikowe-jaja nie z tej ziemi panowie:DAle teraz nie to auto,sprzęgiełko jak masełko,zero drgań i dziwnych stuków:D.Także polecam do tego silnika ASZ tylko Sachsa poza tym Luka robią już w...Chinach to mi powiedział bez ściemy gość z ASO VW.
Offline