Golf 4 Klub Polska
PRODUCENT : VW
MODEL : Golf IV
ROK : 1999
SILNIK : 1,9 TDI
MOC : A niech będzie 110kuca
RODZAJ PALIWA : ON
MAX. MOMENT OBROTOWY : ????
UKLAD DOLOTOWY : Arl + własnej roboty
UKLAD WYDECHOWY : przelot na końcowej strumiennicy
ZAWIESZENIE : Weitech
UKLAD HAMULCOWY : 288mm
KOŁA : 17 cali
BODY-KIT : GTI
ŚRODEK : Recaro
CAR-AUDIO : 10 głośników
Dokonane Zmiany : Za dużo by pisać
Zaraz po kupnie
Później żeby lepiej się jeździło wpadły
Wydajniejszy kolektor i nowa uszczelka
A wywaliłem egr po co mi on
Większe turbo
Poprawka dolotu teraz jest na czarno
rozpórka
Słupek na zegary
Większy intercooler
większy map sensor 3 bary żeby to dmuchnąć troche w dolot
Takie tam na pasie
Ori skrzynia była za słaba
L]
Sprzegło też wpadło od vr6
Razem z jednomasem
A tak to sie wszystko wymienialo skrzynie i sprzegło
Malowanko
Pompa wtryskowa jeszcze jest większa ale foty nie mam niestety.
takie tam
Nowe węzyki podciśnienia
A tak ładuje turbina
http://www.youtube.com/watch?v=O0lk8Dgv … HQBIU5pADw
Większa chłodnica Oleju
Ostatnio edytowany przez Lunatic (2014-01-29 09:56:26)
Offline
Widzę po filmiku e program robiony pod seria sprzęgło żeby za często nie wymieniać po 1.9 bara przy 2600 obr..
Masz super intercooler naprawdę wydajny
A turbo ARL czy ASZ ?
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Naprawdę ładna golfina
Offline
Turbo Arl program robiony już pod sprzęgło vr6 na jedno masie w pek doładowanie 2,2 bara później jest stałe 1,7 -1,8
tutaj mama na małych wyścigach
http://www.youtube.com/watch?v=YzmaFi6Bs58
Tutaj z TT ale nie był dostrojony jak trzeba dlatego taka zasłona
http://www.youtube.com/watch?v=H7VX0Uup … 4-overview
teraz jest oczywiscie tez dymek ale nie taki
Ostatnio edytowany przez Lunatic (2014-01-29 10:42:32)
Offline
Jeszcze słabo dymi ;p
To sprzęgło od VR6 tak samo szybko się skończy jak ori ale to sam zobaczysz...
Ja w piku miałem 3 bary doładowanie i jeździłem na map sensorze 4 bar
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Pd jest mocniejsze zwykły ahf wyrzyma max 2,5 bara. A Nm mam tylko 410Nm wiec sprzegło wytrzyma juz przelatało 60tys i dalej trzyma wiec powinno byc dobrze. A wymiana jakby co nie skomplikowana 2h wi wymienione
Offline
Bardzo ładnie pomodzona golfina A co do IC to od czego, bo ładnie spasowany ?
Offline
mateusz3566 napisał:
Bardzo ładnie pomodzona golfina A co do IC to od czego, bo ładnie spasowany ?
Iveco Daily ale nie jest idealnie spasowany zbyt duży jest i nie jest zderzak z blotnikiem dobrze spasowany a zderzak rezany ze wszystkich stron wiecej już nie mozna tylko r32 da sie spasowac idealnie.
Offline
A no jak 60 tyś to sporo ;p tylko czy non stop <ciamajda> czy delikatnie ;p
Intercooler naprawdę fajny przynajmniej nie chinol ;p
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
No zaliczył sporo startów na 1/4 dwa rajdy na motoparku po 18 okrążen wiec lekko nie ma na pewno. Tylko ori skrzynia nie wytrzymala scieło bolec zabezpieczajacy i obudowe razem z zebatkami zmieliło. I teraz jest ggu to spokojnie mozna 240 gonic.
Offline
GGU ma faktycznie 180km/h przy 3 tyś na 5 biegu?
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Bardzo fajny egzemplarz i ekstra mody Powodzenia życzę
Offline
GGU Robi robotę
Offline
No golfik nieźle się prezentuje
Offline
Myślałem nad GGU ale za małe sprzęgło ma więc się w DRW wbiłem ;p
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
ile ma 0-100, 0-200 ???
Offline
A sprzęgło nic nie wzmacniane ?
Offline
Nie rozumiem w czym to sprzęgło od benzyny co ma tyle niuta co koni lepsze do diesla co ma dwa razy tyle niuta...
U mnie dopiero spiek przestał się ślizgać bo tego vr to bym chyba porwał na wióry
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Ktoś u nas na forum sprzedawał części ze swojego golfika, i tam sprzeglo od vr6 przenosiłoo 430NM, tylko zę wzmacniane było.
Offline
No nie tyle że sprzęgło ale docisk na pewno mieli wzmocniony czyli dwa słoneczka wsadzają w docisk...
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Intercooler od iveco 2.8 ?
Offline
Jak miałem samochód z 300km pod maską to jak to z głową używać? Non stop ogień bo jak ktoś ma subaru lub Evo z 400km pod maską i bejuje przez miasto i to samo w trasie robi to szkoda samochodu
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Witam, golfik bardzo podobny do mojego;)
Ten sam kolorek i identyczne aluski;) Tylko że mój jest dużo słabszy od twojego;p
Nie bywałeś czasami w stronach kościerzyny, bo wydaje mi się że ciebie widziałem albo jeździ jeszcze jeden sobowtór naszych golfinek;D
Mogę ci tylko pozazdrościć takiej mocy;)
Pozdro
Offline
KevinTDI napisał:
Witam, golfik bardzo podobny do mojego;)
Ten sam kolorek i identyczne aluski;) Tylko że mój jest dużo słabszy od twojego;p
Nie bywałeś czasami w stronach kościerzyny, bo wydaje mi się że ciebie widziałem albo jeździ jeszcze jeden sobowtór naszych golfinek;D
Mogę ci tylko pozazdrościć takiej mocy;)
Pozdro
To jest jeszcze jeden sobowtór hehe
Offline
KevinTDI napisał:
Witam, golfik bardzo podobny do mojego;)
Ten sam kolorek i identyczne aluski;) Tylko że mój jest dużo słabszy od twojego;p
Nie bywałeś czasami w stronach kościerzyny, bo wydaje mi się że ciebie widziałem albo jeździ jeszcze jeden sobowtór naszych golfinek;D
Mogę ci tylko pozazdrościć takiej mocy;)
Pozdro
A wiesz co nie wiem z jakiego silnika ale one chyba maja wszystkie takie same. No ja tez mialem 300 konny samochód i wiem ze caly czas kusilo zeby deptac.
Offline