Golf 4 Klub Polska
witam,
forum odwiedzam od dłuższego czasu i śledzę na bieżąco wątki a dopiero teraz się zarejestrowałem... mam problem z moim golfikiem a mianowicie w mieście potrafi spalić przy delikatnej jeździe 14-16l benzyny w mieszanym ok 12 wychodzi... wymienione przewody,cewka,świece,termostat,świece oraz przepływka na kompie brak błędów.... ogólnie auto dość mułowate do 4ech tys. obrotów... może ktoś mi pomoże jak go wyleczyć ..
pozdrawiam
Offline
Tego nie wyleczysz, ten typ tak ma - choć tu u Ciebie trochę za dużo. Skoro komp nic nie pokazuje to nawet nie ma czego się czepić.
Zważ że były mrozy, krótkie trasy, zapieczone hamulce... ręczny trzyma... jest odwilż posprawdzaj.
Wszystkie opony Masz te same czy na przód inne tył inne?? - To gra wielką rolę - praca sprzęgła osi...
Są auta które przy różnych oponach na osiach przedniej i tylnej nawet nie ruszą....
Ostatnio edytowany przez TataNka (2014-02-08 10:47:06)
Offline
TataNka napisał:
Tego nie wyleczysz, ten typ tak ma - choć tu u Ciebie trochę za dużo. Skoro komp nic nie pokazuje to nawet nie ma czego się czepić.
Zważ że były mrozy, krótkie trasy, zapieczone hamulce... ręczny trzyma... jest odwilż posprawdzaj.
Wszystkie opony Masz te same czy na przód inne tył inne?? - To gra wielką rolę - praca sprzęgła osi...
Są auta które przy różnych oponach na osiach przedniej i tylnej nawet nie ruszą....
A w życiu się nie zgodzę.. Że to wszystko sprowadza się na to, że pali za dużo o 3-4 litry..
Odcinki owszem litr więcej góra 1.5L ale hamulce? z dnia na dzień się nie zapieką, opony nie mają znaczenia (ciśnienie w oponach owszem) ale to są ilości rzędy dziesiątych litra paliwa. Sprzęgło nie wiem jaką rolę w spalaniu spełnia a osie? To by musiał miał pozacierane łożyska w kołach i skrzyni co jest konstrukcyjnie nie możliwe żeby tak się stało..
A to że błędów nie ma w sterowniku to nie ma co się dziwić bo simos 3-4 jest mało rozgarniętym oprogramowaniem..
Musisz jechać do kogoś najlepiej z VCDS i niech zrobi porządną diagnostykę wartości rzeczywistych..
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Tak jak Ci kolega wyżej dobrze radzi.
Trzeba wykonać kompletną diagnostyke
Spalanie 15-16L po miescie NIE JEST NORMALNE . Moje 1.8T przy mocy grubo ponad 200km pali po miescie 11L benzyny.
Auto ma wyraźnie ciągnąć powyżej 4000rpm. Jesli słabnie to nadaje się do naprawy i diagnostyki.
Zrób logi vagiem bloki 2 6 7 9 13 25 dynamiczne , wtedy będzie można powiedzieć gdzie jest przyczyna.
Jak nie to podjedz do kogos to może Ci to zrobić. Inaczej to wymiana częsci na ślepo.
Offline