Golf 4 Klub Polska
Witam wszystkich
Obecnie mam założone oryginalne alufelgi 16. Na przodzie założone mam seryjne amortyzatory jak i sprężyny. W zeszłym roku na tył założyłem gazowe amortyzatory BNE-2942 Bilstein.
W najbliższym czasie będę chciał zmienić te 16 na coś większego. Chciałbym na początek założyć 17 cali a później z czasem 18. Jednak już teraz chciałbym trochę obniżyć golfa abym móc wtedy bez obaw o "kozę" założyć większe felgi. Co byście polecili mi w moimi przypadku? Rozumiem, że muszę wymienić całe zawieszenie - przód, tył? Co będzie lepszym wyborem, założenie gwintowanego zawieszenia MTS TECHNIK MTSGWVW10 czy "kitu" MTSKPLVW090 ? Może jakieś inne pomysły?
Proszę o rady, będę wdzięczny:)
Pozdrawiam!
Offline
Najlepiej od razu gwint
Offline
Mógł byś założyć springi na seryjnych amorqch max jest bodajże -40mm .Ja mam -35mm i jest idealnie ;D
Offline
lukaszek898377 napisał:
Mógł byś założyć springi na seryjnych amorqch max jest bodajże -40mm .Ja mam -35mm i jest idealnie ;D
a na jakiej feldzie , na jakim kapciu ?? masz może jakieś foto , bo coś u siebie będe robił by zejść niżej .
Offline
Mam dylemat co kupić żeby później nie pluć sobie w brodę że mogłem wybrać drugą opcję. Dopiero zaczynam zabawę w modzenie. Trochę czytam, uczę się. Jak myślicie do 17 będzie w miarę wyglądał ten kit od mts ? Nie będzie dużej kozy? Przednie amortyzatory pewnie i tak niedługo do wymiany a jeszcza jakbym dał do nich krótsze sprężyny to pewnie szybciej się zuzyja. Czy najlepiej zakupić na początek -30mm i sprawdzić jak to wszystko będzie wyglądało. Dziękuję za informacje:)
Offline
Wez sobie -35mm bedziesz zadowolony ja mam 17'' profil 45 i jest idealnie.Zdjęc niestety nie mam bo teraz zimowy setup
Możesz zobaczyc jednynie u mnie na avku na 17 jak stoi
Ostatnio edytowany przez lukaszek898377 (2014-03-19 07:38:39)
Offline
Czyli tak jak ja posiadasz seryjne amortyzatory i do tego krótsze sprezyny -35mm, tak? Według mnie ciekawie wyglada na tym avku. Jakiej firmy posiadasz te sprezyny? Warto zakupić nowe:
http://www.mts-technik.pl/1964/product/ … -mtsxvw178 ?
Offline
Po co robić z czymś dwa razy ? Założysz sprężyny i może efekt nie być zadowalający i do tego jak mówisz amory szybciej szlak trafi, lepiej od razu gwint,skrecasz ile Ci sie podoba i masz spokój. Nawet jak nie zamierzasz mieć jakieś konkretnej gleby wiesz że zawsze możesz sobie regulować a na spreżynach nic nie zrobisz.
Offline
Tak tak wiem. Tylko czy lepiej zakupić nowe sprężyny -35mm H&R czy nowy gwint od MTS'a? Nie chce mieć nie wiadomo jakiej gleby. Chciałbym aby autko w miarę przyzwoicie prezentowało się jak będzie obniżony i gdy zakupię większe koło. Co według Was dłużej będzie trzymało? Nowy gwint od MTS'a czy nowe sprężyny od H&R i w późniejszym czasie zmienione amorty na MTS Sport?
Offline
To co widzisz to Mts -35mm i dla mnie to za świat nie potrzebna mi gleba nwm jaka i gwint.
Offline
Witam ponownie Myślę, myślę i nie mogę podjąć ostatecznej decyzji. No ale w końcu muszę coś wybrać.
No więc moje ostateczne typy:
1. Zawieszenie gwintowane MTS
2. KIT MTS ( nad tą opcją myślę najbardziej ponieważ miałbym wymienione od razu amory na sportowe)
3. Eibach Pro Kit
4. Spręzyny MTS
5. H&R spręzyny obnizające -35mm
Co będzie najlepszym wyborem? Co najdłużej wytrzyma z tych propozycji? Wszystko oczywiście nowe.
Ostatnio edytowany przez lukaszop (2014-03-20 20:47:13)
Offline
ostatnio na innym forum robili zakup grupowy na MTS-a http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=535483
Offline
tak,bo jak kupisz sprezyny to na 100% za jakis czas bedziesz chcial bardziej w dol
Offline
Otóż to
Offline
lukaszop napisał:
Wiem, wiem widziałem Dzięki. Czyli wszyscy wybraliby gwint?
nie wszyscy . ja bym kupił -35. znam tez osobe ktora kupiła gwint i po krotkim czasie stwierdził że to nie to. no chyba, ze lubisz max glebe i do konca skrecony gwint.
Offline
wszystko zależy od podejścia indywidualnego , jeden idzie w kierunku tj gwint i mają dwa dupowozy ,gleba na weekendy i tp a na codzienny dojazd do pracy coś innego . Ja nie widze u siebie gwintu tylko coś bym szedł w kierunku - 35 , codziennie dojeżdzam do pracy 35km w 5 osób więc nie uśmiechało by mi się jezdzić jak taczkami wkomplecie , oraz to ze mieszkam na wsi i drogi mam jakie mam ;/ gdybym mieszkał w mieście to pewnie bym gwint przytulił i nie miał daleko do pracy
Offline
Serdeczne dzięki wszystkim
Wygląda na to, że będę musiał zakupić KIT od MTS'a. Przeczytałem, że jeśli chciałbym zejść poniżej -40mm to musiałbym zmienić stabilizator (gwint). Kupię kit, zejdę -35mm wrzucę 17 może 18 i mam nadzieję, że będzie to w miarę wyglądało
Pozdrawiam
Offline
Dobrze wyciągnięte wnioski ;p Gratulacja i Powodzonka
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Dzięki Maiłbym jeszcze jedno pytanko
Chciałbym zakupić felgi 8JJx18 H2 ET35, opony o jakim profilu będą do nich najlepsze? Będę pakował kit od MTS'a, zejdzie -35mm i chciałbym wrzucić własnie te felgi.
Jeśli w aukcji jest napisane, że felgi posiadają dwa rozstawy śrub 5x100 i 5x112 to bez problemu zamontuje je w golfie IV?
Offline
zawsze na gwinie mozesz dac -30v lub -35
felgi spokojnie podejda
Offline