Golf 4 Klub Polska
DANE TECHNICZNE:
- 1896,00 cm3
- 110KM (81,00kW)
- 1999r.
WYPOSAŻENIE:
- 3-DRZWIOWY
- ABS
- ESP
- AIRBAG
- CLIMATRONIC
- KIEROWNICA 3-RAMIENNA
- SKÓRA (KOŚĆ SŁONIOWA)
- PODGRZEWANE PRZEDNIE FOTELE
- ELEKTRYCZNE SZYBY
- ELEKTRYCZNIE REGULOWANE LUSTERKA
- ALU 18-NASTKI
- CENTRALNY ZAMEK Z PILOTA (PILOT SCYZORYK)
- XENON NIEBIESKI
- SPRYSKIWACZE NA LAMPY PRZEDNIE
- SZYBY PRZYCIEMNIONE WSZYSTKIE, ATEST TYLKO NA TYŁ:)
JEST TEŻ PORZĄDNY SPRZĘCIK GRAJĄCY ALE NIE PISZE NARAZIE BO MODYFIKUJE:)
NO TO TERAZ FOTY:)
By szejku1988 at 2011-03-01
By szejku1988 at 2011-03-01
By szejku1988 at 2011-03-01
By szejku1988 at 2011-03-01
By szejku1988 at 2011-03-01
By szejku1988 at 2011-03-01
Offline
jak z utrzymaniem czystości w tej jasności
Offline
Ajj piękny Środek niczego sobie, tylko właśnie ciekawe jak z utrzymaniem go w czystości.
Offline
hyper74 napisał:
jak z utrzymaniem czystości w tej jasności
Nio faktycznie się brudzi, szczególnie na drzwiach bo każdy haczy nogą ciągle ale są do tego specjalne środki więc nie ma problemu. Mam zamiar ją jeszcze regenerować na lato bo widać już latka tej skóry.
ogólnie chciałem mieć taki jaki nikt nie ma i faktycznie w moim okręgu nigdy nie widziałem:)
POZDRAWIAM
Offline
Ładne auto, ale ja bym trochę przy nim pozmieniał Na początku tylne lampy bym zmienił, trochę go obniżyć, bo stoi jak koza i dał wycieraczkę tylną od MK5, no i wyrzyciłbym ten chrom z grilla... Widzę, że sam xenon zakładałeś?
Ostatnio edytowany przez Przemek (2011-03-02 16:56:13)
Offline
Przemek napisał:
Ładne auto, ale ja bym trochę przy nim pozmieniał Na początku tylne lampy bym zmienił, trochę go obniżyć, bo stoi jak koza i dał wycieraczkę tylną od MK5, no i wyrzyciłbym ten chrom z grilla... Widzę, że sam xenon zakładałeś?
z tym xenonem go kupiłem a co coś nie tak?? Mi się podoba choć troszke jak dla mnie malo światła daje:) Tylnie lampy to akurat mi się podobają myslę, że do niego pasują. Sam je z seryjnych zmienilem. Wycieraczka dobry pomysł poszukam. co do chromu to troche racja on mial jeszcze lusterka w chromie ale zmienilem, teraz grill planyje czarny z czarnymi emblematami z przodu i tylu i te felgi na lato też lśniąco czarne będą:)
Offline
scoobi83 napisał:
bardzo ładny VWozik, też myśle o przyciemnieniu tylnych szyb i daszku zycze udanych modów i bezawaryjnej jazdy pozdrawiam
Atest przyciemnienia mam tylko na boczne tył, przyciemnione mam wszystkie pare razy policja mnie zatrzymala i nikt się nie czepiał, można powiedzieć "do czasu" ale jeżdże tak:) wygląda lux:) daszek podstawa bez niego jakiś taki inny w niepozytywnym tego słowa znaczeniu ten tył:) POZDROSY
Offline
no co do xsenonu to fakt jest problem bo w razie wypadku z códzej winy wina będzie Twoja no i na przeglądzie możesz stracic homologacje ( jej przywrócenie to około miliona euro , musisz go wtedy oddać na testy gdzie 10x spalą CI sprzęgło , zarzną silnik itd ale wątpie aby sie dowalili , bo mk4 ori ma soczewki a jak nie masz bi xsenonu to jak poznają wiadomo , po brawie no i przetwornice ...
Przemo , on go nie moze duzo obniżyć już , bo musiałby smigać na profilu 35 gdzie nie ma dobrych opon już bo jedynie pirelli robi ale szajsy , no i yokahama no i falken ( falken dobre gomy , yokahama różnie bywa ale dostępność lipna , bo jedyny dystrybutor na PL bierze je jedynie na zamówienie , cena kompletu na rok może 2 wynosiła bo go około 6 tyś , szerokość 235 ogółem cinquacento 1100 by go niszczyło bo to opony dla 230 -300 konnego auta tylno napędowego a od 600 koni ( poza porshe i ferrari ) ale ogolem dla np 612 konnego ferrari wkłada się Michelin PILOT SPORT 2 335/30 R20 i ludzie przyjeżdzają do zaprzyjażnionej firmy po takie gumy bo nigdzie indziej nie da sie kupic od strzała ich a na przód wkłada się znacznie węższe opony i wręcz naciąga na obręcze komplet 15-20 tysięcy i są do 300 na godzine gdyż większego indeksu się nie ładuje . dlatego on musi zrezygnować z niskiego zawiasu i sportowej jazdy ( wysoki środek ciężkośći ) auto jest okropnie podsterowne , przez co na zakręcie wyslizguje się bokiem i wpadasz na drzewo i giniesz ale do spokojnej jazdy i dobrego efektu wizualnego całość jest bardzo przydatna
ogołem jego golfik jest bardzo ale to bardzo ładny w środku masakra między jego a moim niebo a ziemia
Offline
Offline
x50sr napisał:
no co do xsenonu to fakt jest problem bo w razie wypadku z códzej winy wina będzie Twoja no i na przeglądzie możesz stracic homologacje ( jej przywrócenie to około miliona euro , musisz go wtedy oddać na testy gdzie 10x spalą CI sprzęgło , zarzną silnik itd ale wątpie aby sie dowalili , bo mk4 ori ma soczewki a jak nie masz bi xsenonu to jak poznają wiadomo , po brawie no i przetwornice ...
Przemo , on go nie moze duzo obniżyć już , bo musiałby smigać na profilu 35 gdzie nie ma dobrych opon już bo jedynie pirelli robi ale szajsy , no i yokahama no i falken ( falken dobre gomy , yokahama różnie bywa ale dostępność lipna , bo jedyny dystrybutor na PL bierze je jedynie na zamówienie , cena kompletu na rok może 2 wynosiła bo go około 6 tyś , szerokość 235 ogółem cinquacento 1100 by go niszczyło bo to opony dla 230 -300 konnego auta tylno napędowego a od 600 koni ( poza porshe i ferrari ) ale ogolem dla np 612 konnego ferrari wkłada się Michelin PILOT SPORT 2 335/30 R20 i ludzie przyjeżdzają do zaprzyjażnionej firmy po takie gumy bo nigdzie indziej nie da sie kupic od strzała ich a na przód wkłada się znacznie węższe opony i wręcz naciąga na obręcze komplet 15-20 tysięcy i są do 300 na godzine gdyż większego indeksu się nie ładuje . dlatego on musi zrezygnować z niskiego zawiasu i sportowej jazdy ( wysoki środek ciężkośći ) auto jest okropnie podsterowne , przez co na zakręcie wyslizguje się bokiem i wpadasz na drzewo i giniesz ale do spokojnej jazdy i dobrego efektu wizualnego całość jest bardzo przydatna
ogołem jego golfik jest bardzo ale to bardzo ładny w środku masakra między jego a moim niebo a ziemia
Z tego co się orientuje to xenon jest orginalny do golfa kolego:) montowali takie do od 97 do 2003 do bogatszych wersji oczywiście.
Masz tu fotki z aukcji przypadkowej. http://moto.allegro.pl/vw-golf-4-iv-ref … 61842.html
Jak ktoś nie ma to droga sprawa bo same lampy bez ksenonu to wartosc ponad 1000zł dokladamy do tego xenon który kosztuje podobnie wychodzi sporo.
Żarowka do tego kosztuje 140zl więc nie mów mi, że to byle łajno:) raczej homologacji nie strace bo wszystko mam razem ze spryskiwaczami które są niezbędne przy xenonie:) POZDROWIONKA:)
Offline
Dorzuciłem do niego jeszcze cb radio jest wbudowane w konsole presidenta jony III i antenka magnesowa titanum 7000. Zaciski teraz mam czerwone a felgi pomalowane na czarny połysk przy okazji pokarze zdjęcia fajno wygląda:)
Offline
ładnie a te wnetrze ahhhhh :-) piekna golfinka pozdro i powodzonka w modzeniu :-)
Offline
Ładny jest Skubaniec
Tak dalej trzymaj !!
Offline