Golf 4 Klub Polska
Witam mam małe pytanko mam golfa IV 1.9TDi 101km mam w planach zrobienie chipa na jakieś 130-140km i do was takie pytanko czy opłaca mi się robienie tego chipa na serii czy lepiej dać większą turbinę ze 130 i dopiero zrobić chipa??? i do was takie pytanko ile z serii mogę max wyciągnąć a ile z wymiana turbiny ze golf IV TDI 130HP??
Offline
Zależy jakie masz oznaczenie silnika.. Bo albo możesz zrobić 140km albo 180km... Turbinkę warto zmienić gdyż na przyszłość się przyda i dłużej pochodzi od twojej serii KKK...
OD 130km lub 150km wkładaj turbinkę i będzie już bezawaryjnie.. Warto jakiś frontowy intercooler do tego i już masz bestie..
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Eizon napisał:
Zależy jakie masz oznaczenie silnika.. Bo albo możesz zrobić 140km albo 180km... Turbinkę warto zmienić gdyż na przyszłość się przyda i dłużej pochodzi od twojej serii KKK...
OD 130km lub 150km wkładaj turbinkę i będzie już bezawaryjnie.. Warto jakiś frontowy intercooler do tego i już masz bestie..
Eizon a skat taka roznica w mocach??
Offline
Wtryski pewnie inne miedzy atd a axr;-) badz mozliwe ze jeszcze cos;-)
Offline
ATD ma słabe wtryski a AXR nawet do 180km jeżeli są zdrowe.. Jak masz AXR to zmieniaj turbinkę rób intercooler i program...
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
a sprzęgło wtedy nie musi być lepsze? i dwu mas nie siadzie ?
Offline
Powiedzcie mi jeszcze jak mam oznaczenie silnika ALH to np taka turbina będzie dobra? http://allegro.pl/turbina-turbosprezark … 39094.html i jak zrobie program to ile km mozna wyciągnąć w ogóle mogę wsadzić jakies turbo do mojego golfika ? 1,9 tdi 90 km ALH i czy wtedy dwumas ktory i tak sie konczy prawdopodobnie lepiej zamienić na jedno mas i co ze sprzęgłem ? co jeszcze warto wymienic przy takich modach ? NIe chcę tego robić jeżeli bedzie to bardzo oddziaływać na inne podzespoły chcę pojedzić autkiem jak najdłużej chyba ze sam chip:)?
Ostatnio edytowany przez chikita221 (2014-04-03 14:05:10)
Offline
Kobiety czasami zaskakują wiesz o samochodach więcej niż nie jeden facet
Offline
Wystarczy twoja ale na spokojna jazde a nie palowanie bo po 30 Tys ostrej jazdy padnie.. bezpiecznie jest podnosic moc o 20%. A co do kolezanki to jak czujesz ze w tej chwili juz dwumas halasuje to zmien na jednomas bedzie taniej i dluzej wytrzyma a przy okazji nowe sprzeglo wsadz to przy chipie akurat dobra inwestycja.. co do turbinki najlepiej ASZ ARL zakladac w tedy te 130km pochodzi dluzej jak na seryjnej.. a jezeli nie masz kaski na turbo to zrob program na te 120-130 ale przygotuj sie finansowo na wydajniejsze turbo
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Nie opłaca się intercoolera z ARL zakładać bo chłodnica wody i klimy jest inna oraz wentylatory no i czołowe wzmocnienie i przewody dolne tylko pasuję a górne wszystkie inne więc koszt około 2000zł.. Jakieś używki..
Lepiej sobie zrobić jakiś frontowy i będzie wydajniejszy niż ten ARL.. Koszt jakieś 600zł z przewodami...
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
a co ja mam powiedzieć jak mam 90 na początku frajda po przesiadce z 1.6 benz 71km.. teraz juz licho przy wyprzedzaniu.. nie mam kasy na tyle zeby coś kombinować kilka rzeczy na raz jak turbo, program, cooler itp dlatego myślę kombinować jak coś sie posypie i będzie pretekst i tak to naprawić to pozakładam lepsze części
Offline
Eizon napisał:
Wystarczy twoja ale na spokojna jazde a nie palowanie bo po 30 Tys ostrej jazdy padnie.. bezpiecznie jest podnosic moc o 20%. A co do kolezanki to jak czujesz ze w tej chwili juz dwumas halasuje to zmien na jednomas bedzie taniej i dluzej wytrzyma a przy okazji nowe sprzeglo wsadz to przy chipie akurat dobra inwestycja.. co do turbinki najlepiej ASZ ARL zakladac w tedy te 130km pochodzi dluzej jak na seryjnej.. a jezeli nie masz kaski na turbo to zrob program na te 120-130 ale przygotuj sie finansowo na wydajniejsze turbo
nic sie nie tlucze tylko drgania wystepuja na niskich obrotach i tak to wyglada jak by dwu mas sie chrzanił chyba ze moze to byc cos innego?
Offline
W takim razie sie zacina a nie jest rozwalony wiec nie przejmuj sie.. zapewne najbardziej czuc po porannym odpaleniu a jak sie juz rozgrzeje to jest mniej odczuwalne..
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
własnie niee właśnie jak sie rozgrzeje i mu pocisne troche to wtedy się telepie cos w silniku a moze dawka paliwa czy cos żle ustawiona ? dodam ze drgania wystepuja przy hamowaniu i to nie zawsze wyglada to tak dojeżdżam do świateł jeszcze i hamuje jeszcze jak sie toczy dosc szybko to nie trzęsie ale jak juz ma stanąć zaraz to trzęsie eee i jak juz stane to spokój i to nie tarcze bo jak dojeżdżam pomału na luzie i juz ma stanąć sam od siebie to tez trzesie i jak stanie to spokój dla tego nie wiem co to jeszcze moze byc pytanie czy diagnostyka komputerowa pokaże co to może byc?
Offline
Xaime91 napisał:
a co ja mam powiedzieć jak mam 90 na początku frajda po przesiadce z 1.6 benz 71km.. teraz juz licho przy wyprzedzaniu.. nie mam kasy na tyle zeby coś kombinować kilka rzeczy na raz jak turbo, program, cooler itp dlatego myślę kombinować jak coś sie posypie i będzie pretekst i tak to naprawić to pozakładam lepsze części
puki się nie sypie przeczyść i zaślep EGR , kat out i takim sposobem zwiększysz (nieznacznie) moment obrotowy, mam zamiar też tak zrobić mowia że czuć róznice
Offline
kapuch napisał:
Xaime91 napisał:
a co ja mam powiedzieć jak mam 90 na początku frajda po przesiadce z 1.6 benz 71km.. teraz juz licho przy wyprzedzaniu.. nie mam kasy na tyle zeby coś kombinować kilka rzeczy na raz jak turbo, program, cooler itp dlatego myślę kombinować jak coś sie posypie i będzie pretekst i tak to naprawić to pozakładam lepsze części
puki się nie sypie przeczyść i zaślep EGR , kat out i takim sposobem zwiększysz (nieznacznie) moment obrotowy, mam zamiar też tak zrobić mowia że czuć róznice
a to jak się zaślepia EGR to trzeba go wyczyścić???
Offline