Golf 4 Klub Polska
Jaki fundusz jakie auto co konkretnie? jak ze spalaniem?
Chciałbym dłubnąć diesla troche wyżej z mocą.
ma golfa z silnikiem ALH (90) co było by bezpieczne dla tego silnika nie chodzi mi o sam program a mianowicie wtryski turbo i ic.
i jaką moc bezpiecznie wytrzyma? Auto kupiłem 2 tygodnie temu bo była dobra okazja chciałem coś większego np ASZ. ale nie mogłem nic znaleźć konkretnego i stąd pytanie czy warto mi dłubać ALH czy lepiej poczekać sprzedać i ASZ kupić i wtedy modzić, czy słupej silnika nie ma aż takiego znaczenia? i właśnie jak jest ze spalaniem jeśli chodzi o silnik ALH jeśli zmienie wtryski i turbo + program?
Pomożecie ?
Offline
miałem juz 2 diesle ALH i AHF później benzyna BDE ale z policja miałęm duzo do czynienia i poszedł dalej i wróciłem do ALH, jęsli SWAP to coś konkretnego?
Offline
Ja bym myślał nad ASZ, zrobisz chipa i wyjdzie może nawet taniej niż to co byś osiągnął przez wymianę połowy silnika w ALH
Jaka moc Cie zadowoli?
Ostatnio edytowany przez lukker (2014-04-30 21:18:10)
Offline
ciężko ocenić z 204 km przesiąść sie na 90 to masakra.. ale na start 150 by mnie zadowlolił ale na tym bym na pewno nie przestał. a czy dużo musze rzeczy kupić np przy swapie? czy duzo jest do wymiany bo niektóre podzespoły chyba pasują, 3 tys by stykneło na sam swap jeśli bym sam robił?
Ostatnio edytowany przez leon9022 (2014-04-30 21:37:04)
Offline
http://allegro.pl/listing/listing.php?o … string=asz
Wydaje mi się że za około 2000 zł kupi się gotowy silnik w przyzwoitym stanie z osprzętem
Jeszcze komputer sterujący musi isć prawdopodobnie do zmiany.
Jak doliczyć koszty np zrobienia rozrządu itp żeby mieć pewne auto to ciężko może być zmieśić się początkowo w 3 k zł.
Potem jak byś tego alh sprzedał to część kasy sie zwróci.
Offline
znalazłem coś takiego http://otomoto.pl/volkswagen-golf-angli … 31835.html i to by nie był cakiem zły zakup mysle
Offline
u mnie jest zbyt na to mam 3 angliki w garazu tylko silniki poszly dawno blacharka tez wiez tu za blacharke 1000 bym sppokojnie wzioł musze sie z tym przespac. Taki silniczek podciągnąć do 200 km będzie już Ciężko ?
Offline
Myślę że jak by pomyśleć nad jakimś wydajniejszym turbo + centralny intercooler to może by gdzieś podeszło pod 200 koni. Wszystko kwestia nakładów gotówki. Widziałem te silniki podkręcone do 230 więc jak się chce to się da.
Offline