Golf 4 Klub Polska
Witam,może ktoś z Was się wypowiedzieć na temat oryginalnego zawieszenia od golfa IV GTI ? Jest dość miękkie w porównaniu do gwintowanego ? Aktualnie mam zawieszenie gwintowane i powoli męczy mnie ta jazda bez żadnego komfortu zwłaszcza że mam 18 felgi i 40 profil.Jeśli miał ktoś styczność z tą zawiechą to niech coś napisze na jej temat,wiem że jest trochę twardsze niż orginał a o to mi trochę chodzi żeby mi koła nie tarły. Z góry dzięki,pozdro.
Offline
Jeśli wsadzisz zawieszenie od gti( obniża o -20mm) to nie opcji żeby coś tarlo ,tylko będzie koza na 18.
Offline
nie każdy chce trzeć wahaczami o asfalt
Offline
a jakie amorki są seryjnie ? olejaki ? bo jak bym zmieniał to myślałem na 100% o gazowo-olejowych ?
Offline
A mocno siedzi na tym od GTI ? Mam teraz gwint skręcony tak że mam góra 5cm od miski do ziemi,też by tak siedział ? Chcę tylko żeby mi się nie jeździło jak "toczkom" bo powoli na głowe dostaje jak się wrąbie w jakąś dziure a walnie jakbym koło urwał...
Ostatnio edytowany przez uszest (2014-04-05 03:11:54)
Offline
uszest napisał:
Chcę tylko żeby mi się nie jeździło jak "toczkom" bo powoli na głowe dostaje jak się wrąbie w jakąś dziure a walnie jakbym koło urwał...
dzieki takim wypowiedzią nie chcem widziec gwinta u siebie. Nie powiem, wygląda to kozak, ale za jaka cenę? jak sie gdzies jedzie grupą,
to widzę jak chłopaki fruwają po calej jezdni omijając dziury, dziurki, koleiny. Mysle.., ale trzeba miec do tego nerwy i zdrowy kregoslup, a ja zapodany tempo, noga na nodze i luzik. hehe
Offline
Waqa napisał:
uszest napisał:
Chcę tylko żeby mi się nie jeździło jak "toczkom" bo powoli na głowe dostaje jak się wrąbie w jakąś dziure a walnie jakbym koło urwał...
dzieki takim wypowiedzią nie chcem widziec gwinta u siebie. Nie powiem, wygląda to kozak, ale za jaka cenę? jak sie gdzies jedzie grupą,
to widzę jak chłopaki fruwają po calej jezdni omijając dziury, dziurki, koleiny. Mysle.., ale trzeba miec do tego nerwy i zdrowy kregoslup, a ja zapodany tempo, noga na nodze i luzik. hehe
bo gwint nie jest dla kazdego,jak ktos chce miec gwinta to oczywiste ze musi zmienic styl jazdy,ale to tylko kwestia przyzwyczajenia
Offline
żeby nie zakładać nowego tematu takie pytanko
Czym się różni zawieszenie seryjne od zawieszenia z GTI
czy amortyzatory są inne i sprężyny???
Myślałem nad takim pomysłem żeby do zawieszenia z GTI wrzucić sprężyny H&R -40
tylko jak to się będzie sprawdzać na aucie????
A jak by wyglądała sprawa gdybym wrzucił sprężyny do oryginalnego zawieszenia też H&R -40
chodzi mi też o komfort jazdy bo na gwincie z TuningArt to za niedługo plecy wysram:P
Ps.mam też 18 fele i profil 40:)
Offline