Golf 4 Klub Polska
Witam, dzisiaj podczas ponownego montażu EGR delikatnie pękło mi dolne mocowanie gdzie wkręca się śrubę. EGR jest sprawny, steruję klapą gasząca. Na razie zostawiłem go tak zamocowanego, lecz teraz nie mogę do końca dokręcić rury od kolektora do zaworu. Jest nieszczelność i uciekają spaliny przy końcu rury.
Mogę jedną blaszką zaślepić rurę, a drugą blaszką spróbować zaślepić sam zawór EGR? EGR chciałbym zaślepić od dołu, tam gdzie przychodzą dwie śruby. Myślałem nad flanszą ale nie będę wtedy miał klapy gaszącej.
Proszę o rady, z góry dziękuję.
Pozdrawiam.
Offline
Zaślepiłem w ten sposób. Wszystko jest szczelne. Na luzie przy mocnym dodawaniu gazu wszystko jest ok. Lecz podczas jazdy, przy dodawaniu gazu słychać pisk, dźwięk podobny do "kanarka". Dlaczego?
Offline
Odepnij wezyk podcisnienia i po klopocie:)
Offline
Uzupelnij profil bo nie wiemy jaki silnik masz,jesli to nie pomoglo to albo tak ma byc albo padlo sterowanie elektryczne klapą gaszącą lub sama klapa gasząca zacinająca się wewnątrz jej obudowy.Jeszcze mi powiedz czy jakies bledy na vagu byly?jesli nie sprawdzales to sprawdz
Offline
piszczy bo jest nieszczelnosc. doladowanie rzedu 2barow wydobywające sie przez delikatną szczelinkę bedzie gwizdać.
rozwiazanie problemu: pospawac ulamane ucho i nagwintowac na nowo (pamietaj, ze plaszczyzna przylegania przeodu z kolektora wydechowego musi byc idalnie rowna), lub zastosowac srubę M6 (najlepiej utwardzaną) i nakretke i dac na przestrzal.
Offline
Waqa napisał:
piszczy bo jest nieszczelnosc. doladowanie rzedu 2barow wydobywające sie przez delikatną szczelinkę bedzie gwizdać.
rozwiazanie problemu: pospawac ulamane ucho i nagwintowac na nowo (pamietaj, ze plaszczyzna przylegania przeodu z kolektora wydechowego musi byc idalnie rowna), lub zastosowac srubę M6 (najlepiej utwardzaną) i nakretke i dac na przestrzal.
ALH 2 bary doładowania? Chyba by zbierał go z ulicy ;p
Wymontuj ten zawór i obejrzyj co masz tam pęknięte i ułamana. Zrób zdjęcia i wstaw żebyśmy to zobaczyli.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Na komputerze błędów brak. Wydaję mi się, że blaszka którą zaślepiłem rurę, która idzie do EGR jest za cienka. Wygląda na to, że jest w niej nieszczelność i spaliny wydostają się bokiem z pod tej zaślepki. No i dlatego jest dźwięk podobny do "czajnika".
Offline
Eizon napisał:
ALH 2 bary doładowania? Chyba by zbierał go z ulicy ;p
oj eizon Ty to zawsze musisz łapać za słówka?
doladowanie turbo 0,9+1bar atmo=? chodzilo mi o cisnienie w kolektorze ssącym, ale mniejsza z tym.
a tak na marginesie, to predziej Ty będziesz wyciągał korby z chlodnicy.... hehe
znam golfa (ba, znalem golfa) ktory mial swapowaną dmuchawe wtryski 216, femici itp. wszystko to ładnie podlane ropą (bylo cos ok 250KM)
niestety korby odbiły się w dachu i zostal sprzedany w cenie puszek alu....
bez urazy....
Offline
Waqa napisał:
Eizon napisał:
ALH 2 bary doładowania? Chyba by zbierał go z ulicy ;p
oj eizon Ty to zawsze musisz łapać za słówka?
doladowanie turbo 0,9+1bar atmo=? chodzilo mi o cisnienie w kolektorze ssącym, ale mniejsza z tym.
a tak na marginesie, to predziej Ty będziesz wyciągał korby z chlodnicy.... hehe
znam golfa (ba, znalem golfa) ktory mial swapowaną dmuchawe wtryski 216, femici itp. wszystko to ładnie podlane ropą (bylo cos ok 250KM)
niestety korby odbiły się w dachu i zostal sprzedany w cenie puszek alu....
bez urazy....
Pompowtryski są bardziej wytrzymałe na podnoszenie mocy nic VP więc raczej na zewnątrz ich nie zobaczę ;p
318kmplus 45 km z gazu i nic nię pęka.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline