Golf 4 Klub Polska
Witam, bardzo proszę o ocenę logów dynamicznych grupy 03 i 011. Auto jest po regeneracji turbiny. Przed tym zabiegiem wpadł w tryb awaryjny, po regeneracji problem zniknął. Mam wrażenie, że auto i tak za słabo przyspiesza. Wyczyściłem EGR, zaślepiłem go a także regenerowałem N75.
Dziękuję, pozdrawiam.
http://vaglog.rtnet.pl/log_181379.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_181380.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_181622.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_181621.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_181623.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_181624.html
Offline
bo ta turbina nie ładuje nawet tyle ile powinna a jak już max z tego to strasznie późno. i przepływka coś małe wartości pokazuje ale fachowiec niech się wypowie
Offline
wszystko masz szczelne??? dolot, podciśnienia???wyglada na to ze turbina wogole nie jest wysterowywana z N75. zrob jeszcze BS grupy 011.
Offline
sprawdz wezyki podcisnieniowe wszystkie, wszystkie rury dolotowe, i szczelnosc gruszki. podmien jak masz z kim N75 i
Offline
Witam, sytuacja z dzisiaj. Jadę autostradą, normalnie przełączam biegi auto rozpędza się w miarę ładnie do 150km/h (szybciej nie próbowałem). Zatrzymuję się, odpalam VAG COM, wchodzę w błędy silnika - jest jeden którego wcześniej nie mogłem wykasować 17964. Błąd udaję się usunąć za pierwszym razem. Ruszam, osiągam 1500 obrotów na trzecim biegu i gaz do dechy. Jedzie, jedzie... mam około 3100 obrotów i czuje jak auto przestaję jechać. Ledwo udaję mi się je rozpędzić do 120 km/h. Na logu widać jak z 815 MAF robi się nagle 315 i mniej. Dlaczego? Zaraz po tym wchodzę w błędy silnika i znowu błąd 17964.
Wyłączyłem silnik i delikatnie przyspieszałem tak jak za pierwszym razem. Znowu auto bez jakiegoś większego problemu rozpędza się do 150km/h. Na powrocie także delikatnie przyspieszałem i ... znowu tylko 120 km/h - 130 km/h z pedałem w podłodze
Log:
http://vaglog.rtnet.pl/log_182251.html
Offline
auto wchodzi w tryb awaryjny. normalna rzecz przy problemach z turbiną. podmień na próbę N75 z N18.
zrób to o co Ci prosiłem, a nie wrzucasz jakies logi ktore wedlug mnie nic nie wnoszą w rozwiazanie Twojego problemu.
Aha i jeszcze jedna taka mala uwaga. przed logowaniem utworz nowy katalog i tam je zapisuj
Offline
u mnie też powyżej 3 tys był spadek/zatrzymanie mocy... skróciłem sztange i powyżej 3 tys ładnie nawet ciągnie,,,, tylko z dołem mam problem bo od 2100 ładuje full
Offline
Witam, na dniach będę podmieniał n18 z n75. Dzisiaj podciągałem auto do 4000 tysięcy na trzecim biegu i nie wpada w notlauf. Zwolniłem i znowu gaz do dechy, nie było żadnego problemu. Dlaczego raz wpada w notlauf, a raz nie?
Offline
moze n75 sie zawiesza i nie zbijał ciśnienia albo kierownice gdzies sie przychaczyły
dlaczego powyzej 3 tyś tak zaniża MAF actual ? http://vaglog.rtnet.pl/log_182714.html
moze być przez to ze nie mam kpl dolotu od grilla a dokładnie zaczyna sie kawałkiem rurki z siatką przed puszką a nie mam tej reszty w koło lampy i do grilla ? i np wieksza czesc powietrza przy juz wiekszej predkości wpada w komorę silnika zamiast prosto przez dolot do puszki i Przepływki ? czy pierdziele farmazony ? heh
log 11 ? chyba w porządku ?? http://vaglog.rtnet.pl/log_182715.html czy moze skrócić / wydłużyć sztange o np obrót ? czy tak jest cacy ?
na 4 biegu robiłem
Ostatnio edytowany przez Xaime91 (2014-08-13 19:31:05)
Offline
Witam, proszę o interpretację dzisiejszych logów. Chciałbym się dowiedzieć czy jest wszystko dobrze. W sterowniku silnika VAG nie pokazuję żadnych błędów. Turbina jest po regeneracji, zawór EGR jest zaślepiony.
011:
http://vaglog.rtnet.pl/log_186415.html
010:
http://vaglog.rtnet.pl/log_186416.html
003:
http://vaglog.rtnet.pl/log_186417.html
Proszę o ocenę logów z dnia dzisiejszego tj.16 september.
Dziękuję z góry, pozdrawiam.
Proszę o pomoc.
Offline
Turbina poźno doładowuje i jakoś jakby na moje oko troche więcej by mogła aczkolwiek az tak się nie znam moze to pomijalnie mała wartość. i na przyszłość loguj od 1400-1500 obrotów
Offline
źle wysterowana zmienna geometria, nieszczelny układ, małe podciśnienie ?
Offline
Witam, wykonałem wszystkie logi jakie mogą być możliwe. Może teraz sprawa lepiej się rozjaśni. Bardzo bym prosił o ocenę.
Z góry dziękuję.
Model samochodu Golf 4,
Rodzaj silnika 1.9 TDI
Oznaczenie silnika ALH
Rok produkcji 1999.
Logi statyczne:
000: http://vaglog.rtnet.pl/log_186816.html
003: http://vaglog.rtnet.pl/log_186818.html
004: http://vaglog.rtnet.pl/log_186821.html
011: http://vaglog.rtnet.pl/log_186819.html
Measuring:
001: http://vaglog.rtnet.pl/log_186817.html
004: http://vaglog.rtnet.pl/log_186822.html
013: http://vaglog.rtnet.pl/log_186815.html
Dynamiczne:
003: http://vaglog.rtnet.pl/log_186823.html
011: http://vaglog.rtnet.pl/log_186824.html
010: http://vaglog.rtnet.pl/log_186825.html
Grupowe:
003,008,011: http://vaglog.rtnet.pl/log_186871.html
003,011: http://vaglog.rtnet.pl/log_186872.html
010,011: http://vaglog.rtnet.pl/log_186875.html
Pozostałe dynamiczne:
001: http://vaglog.rtnet.pl/log_186870.html
004: http://vaglog.rtnet.pl/log_186873.html
008: http://vaglog.rtnet.pl/log_186874.html
Offline
a zrobiłeś coś wgl do tej pory w tym kierunku ? sprawdziłeś wężyki podciśnieniowe ? wszystkie połączenia ukł dolotowego ? nie wiem czemu przepływomierz zaniża tak. masz możliwość to podmień.
sztanga dobrze wyregulowana ? spróbował bym skrócić ja tylko zaznacz sobie jej aktualne położenie
Offline
sztangi nie ruszaj... sprawdz lepiej gruche
Ostatnio edytowany przez Waqa (2014-09-21 02:43:04)
Offline
zaloz wężyk na strzykawkę, na gruche i zrób podciśnienie zobacz czy jest szczelna i wgl sprawdź wartość podciśnienia
Offline
Przepływomierz wymieniony i całkiem inne auto Przyspiesza bez żadnego problemu Jestem bardzo mile zaskoczony
Serdeczne podziękowania dla wszystkich w temacie za pomoc
Pozdrawiam
Offline
ale wrzuć jeszcze logi dynamiczne 11 zobaczymy co z tą turbiną czy ładuje jak trzeba
Offline