Golf 4 Klub Polska
Witam wszystkich zainteresowanych moim wielkim problemem.
Wiec sprawa wyglada tak gdy skrece koła w prawo i cofam to prawe kolo skreca bardziej co powoduje tarcie o nadkole i doprowadzilo do uszkodzenia gumy na przegubie , zbieznosc byla robiona po regeneracji maglownicy i zostalo wszystko ustawione dobrze . czy ktos moze mial taki problem . juz nie wiemy co mozna zrobic. acha dodam ze obroty lewo prawo kierownica sa takie same . pomocy
Offline
W takim razie albo wadliwa guma...
Albo jest jeszcze opcja że ta zbieżność jednak nie jest zrobiona tak jak powinna. I jedno koło skręca bardziej a drugie mniej.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Maglownica nie. ale jeżeli z lewej strony wkręcisz bardziej drążek a z drugiej wykręcisz to kierownicę masz prosto ale skręcając w prawo zrobisz większy promień jadąc niż skręcając w lewo. Bo drążki są takiej samej długości.
W każdym razie. Według mnie ktoś za bardzo wkręcił jeden drążek po złożeniu magla i ta osoba która robiła zbieżność tylko ją skorygowała a nie patrzyła na długość drążków.
Najprostsza metoda to :Suwmiarką zmierzyć odległość od śruby kontrującej do końca gwintu na drążku kierowniczym.
Z jednej jak i z drugiej strony.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Nie przegub nie ma nic do rzeczy.
Offline