Golf 4 Klub Polska
Witam!
Problem wygląda następująco. Myślałem że wszystko jest ok lecz problem powrócił wraz ze spadkiem temperatury. Gdy poprzednią zimą zaczął piszczeć pasek na wolnych obrotach postanowiłem go wymienić lecz piski nie ustały. Następnie wymieniłem napinacz oraz kolejny pasek i dalej piszczał. Piszczenie ustało wraz ze wzrostem temperatury. Teraz gdy znów jest chłodniej piski powróciły. Co może być przyczyną?
Offline
Pasek wielorowkowy. Firmy contitech lub bosch to po prostu kawał nalanej gumy która robi się twarda.
Kup pasek Dongil i problem ustanie.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
To na pewno nie wina paska ponieważ pierwszy który założyłem był contitech a teraz mam lemforder a podobno nic lepszego nie ma a po drugie poprzedni contitech który u mnie piszczał w drugim aucie nie piszczy. Zastanawiam się czy to nie koło pasowe na wale.
Offline
Jeszcze raz Ci piszę kup pasek dongila i przestanie piszczeć. Contitech to akurat sama guma tam nawet płótna nie widać. Lemforder nie robi pasków.
Podobno jak się włoży rękę do słoika z kwasem siarkowym to ciężko wyczuć dno słoika.
Szukasz porady to się posłuchaj..
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
MatiiTM napisał:
Wymiana koła pasowego rozwiązała problem. Co do paska to mam właśnie firmy Lemforder. Pozdrawiam
Nie wiem co miało to koło do piszczącego paska. Chyba było tak wyjechane że pasek się zastanawiał jak po nim jeździć. Ale skoro jest dobrze to fajnie.
Lemforder nie robi pasków nadal się upieram.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
W takim razie tak się ro zwulkanizowało że latało prawo lewo góra dół. I raczek przypominało walenie tłuczenie jak piszczenie paska.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Było to piszczenie ale tylko przy niskich obrotach po dodaniu minimalnie gazu ustawało nie powodowało poślizgu paska. Znajomy mechanik mówił że koło na pierwszy rzut oka wygląda ok lecz było widać od wewnętrznej strony w otworach skrawki gumy i dodał że najprawdopodobniej było jeszcze oryginalne lub założone było używane i guma po prostu ze starości guma robiła się zbyt twarda. Pozdrawiam
Offline