Golf 4 Klub Polska
Witam jestem nowy na forum a to jest mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość;)
Mianowicie od jakiegoś czasu mój golfik zaczą strasznie głośno pracować podowiadywałem się troszkę i okazało się że przyczyną jest dwumasa i tu kieruje moje pytanie czy warto dwumase zastąpić lekkim kołem zamachowym?? Czy bardzo negatywnie wpłynie to na skrzynie biegów?? Jak tak to może znacie jakieś dobre koło zamachowe pasujące do tego modelu.
Offline
Valeo ma w swojej ofercie zestawy koła zamachowego jednomasowego, a także pasuje od np corrado/golfa III VR6
Offline
Dużo osób zmienia na koła jednomasowe, ja jednak uważam że skoro producent zaprojektował układ napędowy pod koło dwumasowe to tak ma być, sam wymieniłem na zestaw koła dwumasowego, ale to tylko moja opinia. Jakie masz objawy uszkodzenia? Bo głośna praca to nie koniecznie zużyte sprzęgło, bardziej objawia się to drganiami auta.
Offline
Wszystko zaczeło sie od głośnej pracy znajomy mechanik stwierdził po wstepnych oględzinach że to dwumasa z braku funduszy zignorowałem troche sprawe mając nadzeje ze nic się nie stanie lecz ostatnio próbując odpalić samochód poszedł dym z rozrusznika myślałem że to w nim przyczyna lecz mechanik stwierdził że to dwumasa w jakiś sposób go zablokowała i się spalił
Offline
lukker napisał:
Jakie masz objawy uszkodzenia? Bo głośna praca to nie koniecznie zużyte sprzęgło, bardziej objawia się to drganiami auta.
Kolega ma alfe 156 JTD i kiedys jechalem z nim do pracy,na chwile wyskoczyl po bulke niegaszac silnika to cala buda trzeslo jakbym jechal po polnej drodze.2 tygodnie pozniej jechal do magika 25 km na 3 biegu bo innego juz niepotrafil wbic.Diagnoza-oczywiscie 2-mas.
Offline
A co sądzisz o takim zestawie?? http://allegro.pl/sprzeglo-kpl-valeo-au … 47024.html
Offline
Potrafisz określić z których rejonów wydobywa się ten hałas?
Zestaw który podałeś będzie pasował, sporo osób na takim jeździ więc powinno być ok.
Offline
Jak masz pewność że to ze skrzyni to ok, zestaw sprzęgła do wymiany.
Mała techniczna uwaga, jak chcesz co dodać coś do swojej wypowiedzi to zamiast pisać posta pod postem to użyj opcji edytuj, znacznie lepiej się to czyta, niż takie rozstrzeliwane 3 posty pod sobą.
Offline
temat przemyśl dwa albo nawet trzy razy, bo kupić łatwo, wywalić grubo ponad 1000 zł a potem żałować,
o co mi chodzi, ogólnie opinie na necie są takie, do 228mm 1mas wporzo, a do 240mm beee
wcale bym nie szedł w takie teorie, znam chłopaka co włożył 1mas do 228mm, ma moc ok. 190 i żałuje, ogólnie nie jest zadowolony
głośna praca skrzyni, jakby wycie, wyczuwalne wibracje, to mnie skłoniło żeby u siebie do 240mm założyć 2mas tak jak jest oryginalnie
gdybym miał arl i celował w moce 250 lub więcej wtedy pewnie lepiej 1mas, ale do zwykłej jazdy
oczywiście w 1.9 był też ori 1mas, np 1Z, kumpel ma w b4 i powiem szczerze, kultura pracy daleka od tego co mam u siebie
Offline