Golf 4 Klub Polska
Witam! Jeżeli ktoś się przymierza do montażu ori spryskiwaczy, to może mu się to przyda Ja kupiłem kompletny zestaw, tzn. dysze, węże, zaślepki, pompka i duży 5.5l zbiornik Zdjęć z montażu niestety nie mam, ale można obejrzeć w moim temacie jak to wygląda Co do montażu, to wiadomo, demontaż przedniego zderzaka jest konieczny. W dieselu, aby zamontować duży zbiornik, trzeba się trochę nagimnastykować, ale jest to wykonalne Odkręcenie węża idącego chyba od EGR do IC bardzo ułatwia sprawę Po zamontowaniu zbiornika, montujemy węże i dysze. Miejsca do dysz są przygotowane w każdym MK4, poprzez otwory w przedniej belce. Wystarczy je przyłożyć i przykręcić Trochę więcej zabawy jest z wycięciem w zderzaku miejsca na zaślepki. Najprościej, ale nie najtaniej byłoby zakupić zderzak już do tego przystosowany (koszt na alledrogo ok. 150-200 zł). Ja sie bawiłem ze swoim od strony wewnętrznej zderzaka są wyznaczone otwory w których trzeba wiercić otwory. Najlepiej na samym środku wywiercić jedną dziurkę i sprawdzić czy jest ona na środku dyszy a potem odrysować szablon zaślepki i wyciąć dziurę odpowiedniej wielkości pod nie Co do instalacji, to ja w tej chwili mam podłączone pod spryskiwacz tylnej wycieraczki, lecz będę przerabiał na oddzielny włącznik, gdyż bardzo dużo płynu pochłaniają te spryski Jeżeli ktoś chce zrobić tak jak w ori autach, to musi się wyposażyć w nowy przekaźnik (koszt ok. 60 zł) i pogrzebać w elektryce. Montaż taki jak u mnie nie sprawia wielkich problemów, lecz jest czasochłonny, szczególnie dopasowywanie otworów do zaślepek. Ale cierpliwością wszystko się da zrobić Jeżeli kogoś interesuje jak ja będę miał teraz podłączone, to powiem, że zaopatrzyłem się w dodatkowy przełącznik ASR, pod który mam zamiar podłączyć pompkę i będę miał Automatyczne Spryskiwanie Reflektorów Życze powodzenia i jeżeli ktoś ma pytania, to czekam na PW. Pozdrawiam! Przemek
Offline
Sory za niezły odkop, ale potrzebuję informacji na temat wycinania dziur w oryginalnym zderzaku
Zakupiłem oryginalne zaślepki spryskiwaczy do Golfa IV prawą i lewą. Czy po wycięciu dziur da radę tymczasowo zamontować same zaślepki bez spryskiwaczy ?
PozdraVWiam
Offline
Młody Golfiarz napisał:
Sory za niezły odkop, ale potrzebuję informacji na temat wycinania dziur w oryginalnym zderzaku
Zakupiłem oryginalne zaślepki spryskiwaczy do Golfa IV prawą i lewą. Czy po wycięciu dziur da radę tymczasowo zamontować same zaślepki bez spryskiwaczy ?
PozdraVWiam
to potrzebujesz same dysze dysze montujesz to belki, zakładasz zderzak, wyciągasz dyszę palcami lub jakimś narzędziem i nakładasz zaślepki i to wszystko jak chcesz tylko zaślepki
Offline
Czyli nie same dysze tylko dysze ze spryskiwaczami nowe to koszt 120 za spryski plus 70 za dysze razem daje koło 200 zł na jedną stronę. Myślałem że da radę zamontować puki co same zaślepki Węże będę miał oryginalne wiązkę robię nową. Trudno trzeba się rozglądnąć za kompletnymi spryskiwaczami. Dzięki
Offline
no chyba że wywiercisz dziurkę i na gorący klej je przykleisz a później je tylko odkleisz
a co xenon montujesz i nie chcesz żeby niebiescy się przyczepili ?
Ostatnio edytowany przez kubol1990 (2014-12-08 22:03:22)
Offline
Na razie xenonu nie będzie nie mam ponad tysiaka na oryginalny może hidy wpadną ale to nie o to chodzi, podobają mi się spryskiwacze lamp Fajny bajer, udało mi się przed chwilą kupić zbiorniczek 5,5L za 10 zł nie wierze normalnie oby był cały i przyszedł cały.
Offline
Młody Golfiarz napisał:
Na razie xenonu nie będzie nie mam ponad tysiaka na oryginalny może hidy wpadną ale to nie o to chodzi, podobają mi się spryskiwacze lamp Fajny bajer, udało mi się przed chwilą kupić zbiorniczek 5,5L za 10 zł nie wierze normalnie oby był cały i przyszedł cały.
nawet jak będzie minimalnie pęknięty to jak masz spawarkę do plastików to raz dwa to ogarniesz a jak nie to spawanie kosztuje max 15zł więc i tak dobra cena
Ja jakoś nie mogę trafić na takie ceny...
Offline