Golf 4 Klub Polska
Strony: 1
Witam rozglądam sie za tym modelem,za każdym razem jak oglądam kierownica cztero ramienna w 1.4 działa bardzo topornie,niczym jakby nie było tego wspomagania,za to jak przejechałem sie jednym 1.6 sr przy kierownicy trójramiennej wspomaganie chodziło ?
Czym jest to spowodowane ,czy wersje z kierownicą czteroramienną są niewspomagane ,czy może silnik 1.4 ma za słąbą pompę ??
Bo mam zamiar oglądać 1.6 sr w czteroramienną i nie wiem czy jest sens jak ma się tak ciężko kręcić ta kierą.
Prosze o pomoc
Offline
Wspomaganie jest identyczne, bez względu na rodzaj kierownicy. widać trafiłeś na egzemplarz mający problemy z układem kierowniczym. nie sądzę aby to mogło być spowodowane mocą silnika, prędzej padała pompa, przekładnia, itp.
Offline
Kudii napisał:
... padło wspomaganie ,super normalnie
Ze tak glupio napisze:myslisz dlaczego ktos sprzedaje swoja "perelke"
Kurcze od razu przypomiona mi sie ten motyw jak niemiec sprzedawal swoje auto i plakal (ze szczecia).
NIKT A ZWLASZCZA POLAK nie sprzeda dobrego auta-tak bylo,jest i bedzie na wieki (amen).
Offline
To to ja wiem , chodziło mi o ogólne podsumowania ,bo nie znam tego samochodu,a może tak chodzi wspomaganie w tych samochodach,może tak musi być,dlatego pytam.
Ostatnio edytowany przez Kudii (2014-12-24 19:57:31)
Offline
Moderator dobrze napisal.Na wlaczonym silniku swoja kiera krece jednym palcem.
Offline
kane napisał:
Kudii napisał:
... padło wspomaganie ,super normalnie
Ze tak glupio napisze:myslisz dlaczego ktos sprzedaje swoja "perelke"
Kurcze od razu przypomiona mi sie ten motyw jak niemiec sprzedawal swoje auto i plakal (ze szczecia).
NIKT A ZWLASZCZA POLAK nie sprzeda dobrego auta-tak bylo,jest i bedzie na wieki (amen).
Ja sprzedam, ale zawołam odpowiednią cenę. A 12tys za golfa z 98r 1.6 w benzynie nikt mi nie da wiec trzeba latać
Offline
Przed sprzedażą nikt nie inwestuje w auto, często już przy tych latach auta pada maglownica, cena to około 500 - 700 zl za regeneracje, to pewnie większość woli sprzedać.
Offline
Strony: 1