Golf 4 Klub Polska
Jestem nowy na forum więc chciałbym pokazać co posiadam
OGÓLNE DANE :
-rok-1999
-silnik 1,6 1J
-moc-74KW,101KM
-skrzynia-5biegowa-manualna
-rodzaj paliwa-benzyna
WYPOSAŻENIE:
- Podłokietnik/ przód/tył
- Regulacja wysokości świateł
- Regulacja wysokości siedzeń kierowca+pasażer
- Regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach
- Centralny zamek z blokadą wewnętrzną
- Dywaniki przednie i tylne dwa komplety(gumowe)
- Centralny zamek
CO W NIM ZOSTAŁO ZROBIONE:
-nowe alusy 17' z oponami
-lampy tylne
-kierunki boczne
-wstawiona lotka
-nowe radio JVC wraz z 4 głośnikami HERTZ
-wstawiony podłokietnik
-zamontowana tuba
PLANY:
-założenie sprężyn -40mm przód i tył
-zmiana lamp przednich na przyciemnione
-lampy obrysowe USA w listwe zderzaka przód
-przyciemnienie przednich szyb
Golf na początku :
Golf aktualnie :
Offline
Jezeli mam byc szczery,to jesne alu bardziej mi przypadly do gustu,ALE ALE kazdy ma inne upodobania.Ladny gofik.Mozna zobaczyc jakies zdjecia w srodku? Teraz tylko dbac o niego i sie bujac
Offline
dobry czarnuch,niech sie darzy
Offline
Gleby trochę i kozak
Bardzo mi się podoba Twoje wozidło!
Możesz trochę zdjęć wnętrza wrzucić.
Pozdrawiam.
Offline
nizej go dziada 40mm to lekkie obnizenie tyle mu nie pomoze z klapy zedrzyj napis i bedzie git
Offline
a nie lepiej od razu gwint niz sam kit ?
Offline
900 zł za gwint FK AK Street i dwa lata gwarancji :-D miękki jak na gwint a nie twardy jak ta technix.
Offline
patryk4 napisał:
Gwint drogi a jak na dzień dzisiejszy to nie mam tyle kasy. Kiedys będzie gwint chyba że masz kogoś kto sprzedaje dobry i nie drogi gwint
duzej roznicy w cenie nie ma za mts kit dajesz 600zl a za gwint 900zl
tej klasy gwinty sa miekkie jeszcze bo to jak wiadomo jest to srednia polka nikt ci betonu z tego nie zrobi. ja sam osobicie mialem w CC kit obnizajacy mts'a i duzej roznicy od serii nie bylo tylko stal nizej.
Offline
DeeJn powiem Ci że u mnie jest miękko jak na gwint, zaś kolega ma ta technixa i to jest beton a jest tańszy od mojego FK chociaż jakbym miał kupować jeszcze raz gwint to bym wziął używkę H&R z regulacją twardości żeby tył skręcić na beton jak wstawię dystanse i zrobię naciąg
Offline
http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-vw- … 23111.html Ja myślę nad czymś takim
Offline
coś czuję że te sprężyny nie nadają się do jazdy zapewne będą miękkie i będzie tarło...
a amarki jak masz ori to tak jak byś na dach włożył z 500kg albo byś podłogę w aucie zalał betonem będą się męczyć i szybciej zakończą swój żywot jeśli już to cały komplet sprężyny + amorki o skróconym skoku albo gwint gdzie masz 2w1
Offline
nie rozumiem jak mozna kupowac noname cos co ma znaczenie w bezpieczenstwie!lepiej dolozyc i sie nie martwic
Offline
chcesz zalozyc na seryjny amor te sprezyny ?? amory ci sie wyleja do tego sprezyny zle sie uloza i po jakims czasie bedziesz mial cala zawieche na zlom oplaca ci sie taki biznes ? nie lepiej juz bylo poczekac?? teraz proponuje ci dokupic po zimie amory mts i wtedy zalozyc caly kit
Offline
Nie kupuj jednakowego obniżenia -40/-40 bo tył będzie niżej od przodu,będzie źle wyglądać !
Dozbieraj drugie 250 i masz komplet MTS (amory,sprężyny) !
Ostatnio edytowany przez maciek2561 (2014-12-26 14:44:24)
Offline
maciek2561 napisał:
Nie kupuj jednakowego obniżenia -40/-40 bo tył będzie niżej od przodu,będzie źle wyglądać !
Dozbieraj drugie 250 i masz komplet MTS (amory,sprężyny) !
Na odwrot:P tył wyzej niz przod:) na -40 amorki nie powinny wylac tak szybko ale napewno zywotnosc sie zmniejszy
Offline
kolak napisał:
maciek2561 napisał:
Nie kupuj jednakowego obniżenia -40/-40 bo tył będzie niżej od przodu,będzie źle wyglądać !
Dozbieraj drugie 250 i masz komplet MTS (amory,sprężyny) !Na odwrot:P tył wyzej niz przod:) na -40 amorki nie powinny wylac tak szybko ale napewno zywotnosc sie zmniejszy
W serii tył jest niżej od przodu ale tego nie widać dopiero po jednakowym obniżeniu -40/-40 to widać że tył jest niżej dlatego jak KIT to tylko niższy przód np.-50/-40
Do siebie jak kupowałem to też miałem wątpliwości i znalazłem kilku chłopaków z innego forum którzy właśnie zakupili jednakowe obniżenie i nie byli zadowoleni bo tył był niżej od przodu dlatego mam -50/-40 !
Offline
jakby nie patrzeć na springach no name auto na 99% siądzie więcej niż te 4cm więc amory będą wołać o pomstę do nieba i dobrze będzie jak na nierównościach koła nie będą trzeć.
Offline
no bez przesady ze ta technix to firma noname
Offline
nie wiem jak to jest ze TA bo nie jeździłem ale ja pakując -35 koni zmierzyłem ile mi auto zeszło w dół i to nie było 3,5cm , więc sądzę że na tych springach auto też zjedzie niżej.
Offline
patryk4 napisał:
Mam w planach jeszcze kupić nowe zderzaki tył, przód takie jak mają golf r32 i chcę się dowiedzieć czy ten plan to nie jakaś wiocha że zderzaki typi r32 dawać do golfa z silnikiem 1,6 co wy na to ?
wiocha czy nie,hmm bardzo ladnie to wyglada lecz to drogi interes a w zderzaki z absu sa b.drogie a z laminatu bawic sie nie warto
Offline
patryk4 napisał:
Mam w planach jeszcze kupić nowe zderzaki tył, przód takie jak mają golf r32 i chcę się dowiedzieć czy ten plan to nie jakaś wiocha że zderzaki typi r32 dawać do golfa z silnikiem 1,6 co wy na to ?
tak troche eRka ma wyciecie na 2 koncowki wydechu wiec jezeli zderzak to i wydech wypadaloby pomodzic
Offline
spokojnie wtedy wydech zrobię odpowiedni do zderzaka http://www.wojtmar.pl/sklep/index.php?p … l-progi-ml znalazłem coś takiego ale z laminatu
Offline
To czeka Ciebie rzeźba w g...e
Offline
Tego nie napisalem.Chodzi mi o zamienniki i ich spasowanie do reszty autka.
Offline
właśnie też nie chcę żeby to wyglądało po PGR-owsku tylko ładnie są ori ale bardzo drogie. mam coś jeszcze takiego http://allegro.pl/zderzak-przedni-vw-go … 13817.html tylko lipa bo nie ma otworów na spryskiwacze i kratki inne niż ori.
Offline
Ory nowy zagruntowany przedni zderzak z trzema kratkami w aso to koszt 1500zl
Offline
Wszystko jest kwestia gustu danego wlasciciela autka (ja mam serie i tak pozostanie).
Offline
@Patryk proponuje zebys ogarnal kwestie gleby i kola bo zderzak R32 bedzie smiesznie wygladal przy kozie
Offline
http://www.wojtmar.pl/sklep/index.php?p … l-progi-pw
masz u kolesia kit z absu ale... 550 chce za zderzak + 300 za progi. Więc lepiej jest kupić z allegro progi i przedni zderzak (razem ok 500zł), a ewentualnie tylny zderzak od niego bo nigdzie indziej nie znalazłem tyłu z absu. do tego ori kratki +/- 150zł no i lakiernik. zabawa na około 2tys. można zawsze kupić zderzak od erki bez wcięcia na rury ale wtedy problem z kupieniem atrapy zderzaka.
Offline
pasować powinien, pamiętaj że nadkola w erce są szersze więc albo wymienisz je na takie od erki albo będziesz miał sparę. Abs to nie do końca to co ori, jednak lepsza alternatywa niż kompozyt. no i w każdym zamienniku jest rzeźba jeśli chce się wstawić ori kratki zamiast tandetnej siatki
Offline
patryk4 napisał:
To jaka jest dobra marka gwintu itp może da ktoś jakiś link i żeby nie było drogo. Bo zderzaki też bedą i gwint również tylko to jest kwestia czasu i kasy
jak chcesz tanio i w miare dobrze to mts,ta technik ci wystarczy. ja osobicie nie mialem doczynienia z gwintem tylko z kitem wiec nie powiem ci jak to jest
Offline
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan … 27214.html coś takiego na przykład czy lepiej to http://allegro.pl/zawiesz-gwintowane-gw … 04997.html
Offline
te 2 bo maja laczniki,nie lepiej dolozyc pare stow i kupic cos lepszego?w erce blotniki sa szersze tylko przy laczeniu z zderzakiem
Ostatnio edytowany przez kolak (2015-01-01 17:39:55)
Offline
gdzieś tak to będzie wyglądać
duże koło i dobra gleba powinny to troche zamaskować
Offline
http://www.golf4.pun.pl/zderzaki-r-1436.htm
tu masz temacik gdzie jest troche o zderzakach opisane.
co do gwintu... nie wiem bo nie mam ;D narazie jeżdżę na springach -35 i jeszcze trochę tak zostanie
Offline
kolak napisał:
te 2 bo maja laczniki,nie lepiej dolozyc pare stow i kupic cos lepszego?w erce blotniki sa szersze tylko przy laczeniu z zderzakiem
nie ma co sie sugerowac zdjeciami na alledrogo bo to i tak jest pogladowe
patryk4 napisał:
Tez chciałem zmienić sprężyny na -35 ale pisali że amorki nie wytrzymają itp więc wolę juz zalożyć gwint
zapraszam do lektury
http://autokult.pl/2989,sprezyny-obniza … kty-i-mity
a gwint to raczej bym bral mts czytalem na innym forum ze chwalą sobie go
Ostatnio edytowany przez DeeJn (2015-01-01 18:55:55)
Offline
a widzisz,zasugerowalem sie fotka,myslalem ze w tym drozszym laczniki sa,moja wina:) ale kolega jesli chce zejsc nisko i tak bedzie musial je wymienic albo stabi:)
Mts polecam bo sam na nim jezdze i jest bardzo dobry:)
Offline
mts nie jest za miekki na mocne gleby ?
Offline
prawda jest taki żę szukając gwintu szuka się pod względem regualacji...
ja u siebie teraz na fk mam miękko teraz... a na sezon idą twarde odboje i mam przód i tył beton...
mts to dla mnie porażka kolega u siebie zeby miał nisko z tyłu po jednej stronie wyjmuje regulacje a po drugiej 3 obroty zeby było równo...
Offline
theblues888 napisał:
prawda jest taki żę szukając gwintu szuka się pod względem regualacji...
ja u siebie teraz na fk mam miękko teraz... a na sezon idą twarde odboje i mam przód i tył beton...
mts to dla mnie porażka kolega u siebie zeby miał nisko z tyłu po jednej stronie wyjmuje regulacje a po drugiej 3 obroty zeby było równo...
to musi miec ladnie jebnie..golfa
tyl mam bez regulacji a z przodu zostalo moze z 1.5cm jeszcze i jezdzi sie dobrze a mieszkam w gorach a tam dziura kolo dziury
Offline
u mnie nie ma w ogole regulacji ani z przodu ani z tyłu...
tył sama sprężyna krótka Fk a przod już sprężyna była przycinana
Offline
malowales czy kupiles nowe lampy ?? jakie zarowki tam wsadziles ? a boczny taka troche lipa trzeba bylo kupic clear
Offline
Patryk, jak tam z wymianą kierunków. Trudna to jest operacja? Jakieś wskazówki?
Offline
Fajny golfik, pozdrawiam
Offline
Ładny , nawet bardzo ładny !!
Gwint jak zagości to będzie malinka
Offline