Golf 4 Klub Polska
Witam dzisiaj spotkało mnie to szczęście i zerwałem gwint w zwrotnicy. Miał ktoś taka sytuacje? Nie uśmiecha mi się wymieniać całej zwrotnicy więc pomyślałem że może to naprawie. Myślałem przegwintować na m12 kupić śrubę z nie pełnym gwintem, przyciąć nadmiar gwintu, a miejsce bez gwintu będzie robić za prowadnice. Tylko w takim układzie nie zamknę kapturkiem prowadnicy. Co myślicie o tym pomyśle? Może macie jakiś inne pomysły?
Offline
Zestaw naprawczy do gwintu się kupuje. Jak masz np m10 to wiercisz na m12 gwintujesz wkreacasz redukcję. 12 na 10 I Masz ori.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Nie ma problemu. Zestaw kosztuje chyba z 300zl firma ASTA
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline