Golf 4 Klub Polska
Witam,
Przymierzam się do założenia zawieszenia gwintowanego , a z racji tego, że moje 1.6 ma strasznie nisko osadzoną miskę olejową to spodziewam się, że przy pierwszym kontakcie ją urwę i dlatego rozglądam się za podkładkami podnoszącymi silnik co zaradzi mojej bolączce ... ale do rzeczy ... jeśli podniosę silnik te 2 cm to półosie przy obniżeniu będą jeszcze bardziej narażone na kontakt ze stabilizatorem czy może uniknę wymiany stabilizatora na S3 ??
Pozdrawiam
Offline
Hmm, nie wiem jaka jest różnica między 16V a 8V, bo u mnie najniżej to mam sanki i one dostają po dupie najbardziej a do miski mam daleko dosyć. Co do stabilizatora, przód mam skręcony na maksa (mam jeszcze helpery i nakrętkę kontrującą, zobaczymy jak będzie jak się tego pozbędę) i nie miałem problemu z ocierającym stabilizatorem. Jedną pół ośkę mam grubszą i kolega mówił że to od TDI ile w tym prawdy to nie wiem, ale tak jak piszę nie ociera mi. Jak tak czytam aukcje niby te podkładki podnoszące silnik chronią pół ośki, jakby się nad tym zastanowić to może i to prawda
Offline
No u mnie niestety miska jest praktycznie na tej samej wysokości co sanki więc jest ryzyko , że niestety coś ją trafi ... z tego co wiem to różne silniki miały różne półośki , słabsze silniki miały cieńsze półośki ..
Jestem w kropce bo gwint już jest skompletowany i nie wiem czy wydawać te 200 zł na podkładki czy może na coś innego
Offline
zalezy jak nisko bedziesz miał gwint skrecony,zaloz podkladki i zobaczysz czy obciera,jesli tak to skrecisz w gore i kupisz stabi
Offline