Golf 4 Klub Polska
Witam mam pewien problem bo za pare miesiecy bede miał możliwosć zakupu od pewnego źródła golf iv 1.9 TDi 115 km ajm z przelotem, wywalonym egr, + 18 calowe fele. 3 drzwiowy. Rok 2001.
I tutaj nasuwa się dylemat gdyż to auto ma prawie 15 lat a znajomy chce okolo 12 tys za niego. Dodam ze golf ma 220 + tyś. Brac czy nie brac?
Ostatnio edytowany przez ushiromawashi (2015-03-09 12:31:01)
Offline
To tak troche zbyt duza cena jak na 2001r.-oglonie wszystko zalezy od jego stanu "zdrowia" silnika (pompki, 2-masa, turbina, wycieki) jak wyglada w srodku.Przebieg-coz roznie z tym bywa (100% gwarancji/pewnosci to nikt nie da na pismie).
Offline
jak jest w stanie wzorowym to bierz i jeśli to jest ori przebieg to spoko
Offline
Właśnie też myślę że za duża ta cena. Mam teraz golfa 1.4 16v i lubie te auto , naprawde zajebiscie sie jezdzci po za tym ze nie ma to mocy. Dlatego szukam diesla , ale z tego co tak patrze to chyba bedzie ciezko znalezc cos dobrego ;/
Offline
Ja mam golfa 1,9 Ajm z chipem na 140km 2001rok 3 drzwiowy dałem 8tys rok temu przebieg 260tyś jak dla mnie dużo woła za tamtego ale silnik polecam przez rok sprawował sie ok.
Oczywiście zależy też od stanu wyposażenia i realności przebiegu
Offline
Mi się wydaje że cena może i spora z tym że jak od kogoś znajomego to można powiedzieć że będzie to pewne auto.
Sam swojego kupiłem sprowadzonego z Niemiec 98 rok 1.6 bezyna 220 przebiegu do tego koszty rejestracji rozrząd pierdoły wyszło kolo 11 tys może trochę przesadziłem nie obliczałem dokładnie. Z tym że w środku auto jak nowe na zewnątrz praktycznie też dosyć bogata wersja wyposażenia za takie autko warto zapłacić więcej jak szukać i trafić taniej a szrota
A tu jak masz auto z pewnego źródła i wiesz że wszystko było robione na czas nic tylko siadać i jeździć to nie wiem czy jest sens szukać 2 czy 3 tyś tańszego auta i kupować w ciemno
Do tego masz felgi 18'' co też trzeba liczyć około 1000 minimum.
A i tak wybór należy do Ciebie i zrobisz tak jak będzie pasowało najlepiej Pozdrawiam
Offline
No właśnie, wszystko pod silnikiem było uszczelniane, za alusy kolega rok temu dał prawie 3 tyś ^^, dość dobre koło nie powiem. No i też myśle że cena dość wysoka ale cały czas myśle o tym bo wiemże auto jest pewne. Nie kupiłbym kota w worku tak jak to się mówi. Rozrząd był wymieniany , tarcze kloczki, nowe opony, myślę że się zdecyduje. Czasem chyba zapłacić trochę więcej a nie potem płakać co się kupiło.
Oczywiście jeżeli kupie to pójdą dalsze mody ^^.
Dzięki za rady chłopaki Liczę ze zdaniem osób bardziej doświadczonych więc jak ktoś ma jeszcze jakieś sugestie lub opinie na temat tego silnika ajm 115, czy tam 116 różnie mówią to też bym był wdzięczny za podzielenie się informacjami .
Offline
Proponuje go podlaczyc pod kompa i ewentualnie zczytac bledy jak sa lub nie (zawsze mozesz sie cosik tam potargowac).Tu masz takie male info o golfie: http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-golf-mk4/
Offline
Jeżeli faktycznie z pewnych rok to dobra sprawa szczerze mówiąc. Jeszcze po tym co opisujesz w kilku postach, czuć, że samochód zadbany i coś na wyposażeniu już ma (koło itp). Tak czy inaczej trzeba sprawdzić kondycję silnika/turbo/2masa itd. Ale skoro od kumpla, powie Tobie co i kiedy i jak robione, to kurde! Auto może być warte tych pieniędzy. Oczywiście nie ma co liczyć, na nie wiadomo co. Przecież to już kilkunastoletnie autko
Jak będziesz miał jakieś zdjęcia to wrzuć je Nam
Offline
Jeżeli dorwę jakieś foty, za zgodą kolegi to oczywiście wrzucę. I dzięki wielkie za wyrażenie własnej opini . Fajnie że są tu ludzie co chętnie doradzą czy pomogą, podoba mi się te forum.
Offline
ushiromawashi napisał:
...Fajnie że są tu ludzie co chętnie doradzą czy pomogą, podoba mi się te forum.
Ja/my rowiez jestem happy ze pomagamy
Offline