Golf 4 Klub Polska
Witajcie Panowie i Panie
planuję zmianę samochodu i wybór padł na Golfa IV. Za mną pierwsze oględziny "nowego" autka i w związku z tym mam kilka pytań ,aby być mądrzejszym na przyszłość.
1. Czy w każdym Golfie tam gdzie wyświetla się zegar pokazuje się spalanie, średnie spalanie, km do przejechania itd? Czy to zależne od wersji, których jest kilkanaście?
2. Czy po włączeniu silnika pokrętła nawiewu czy też ręcznej klimatyzacji powinny świecić czy nie?
3. Jak wygląda sprawa z blachą w Golfach. Były jakieś roczniki np. 2000, które miały już ocynk czy takie zjawisko nie występuje?
4. Sprzęgło po zmianie biegu powinno normalnie odbić czy Golfy mają tak, że "pulsacyjnie" odbija? Właściciel twierdzi, że chodzi normalnie, ale dla mnie po podróży i przesiadce z własnego auta było to dziwne.
Ogólnie pierwsze oględziny nieudane. Auto zupełnie inne niż na zdjęciach. Dobrze, że przynajmniej było blisko.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Poszukiwania trwają
Offline
1.-nie w kazdym golfie-to jest zalezne od wersji wyposazenia i musisz miec wyswietlacz MFA, 1/2 FIS, FULL FIS
2.-oczywiscie ze powinno sie swiecic podwietlenie pokretel nawiewu lecz po wlaczeniu swiatel
3.-golfy IV generacji sa calkowicie ocynkowane-jezeli gdziekolwiek pojawila sie ruda to autko mialo jakas przygode
4.-w moim golfie sprzeglo dziala normalnie-wciskam, zmieniam bieg puszczem sprzeglo ktore od razu na raz "wychodzi" z podlogi
Zycze bardziej udanego/owocnego patrzenia-szukania swojego autka.
Offline
Pamiętaj, że nie kupuj na 'ura bura' Na spokojnie trzeba szukać i dokładnie sprawdzać, by nie kupić kota w worku.
Jak znajdziesz jakieś ogłoszenia to wrzucaj tutaj na forum, My Tobie pomożemy.
Już nie jednemu pomogliśmy uniknąć kupna złomu, a nie samochodu.
Co do pytań to co kane napisał wszystko się zgadza U mnie sprzęgiełko też ładnie wychodzi od razu w górę.
Ostatnio edytowany przez Chrzanek (2015-03-26 18:32:46)
Offline
Ale z Ciebie lizus jest
Offline
kane napisał:
Ale z Ciebie lizus jest
Pff, skąd te przypuszczenia
Offline
Fakt, że karoseria ocynkowana ale rdza najczęściej pojawia się na przednich błotnikach, na łączeniu progu z błotnikiem (jak dla mnie błąd w projekcie). W kombi dodatkowo często rdzewieje tylna klapa. Sprzęgło w moim również gładko pracuje. Zanim swojego kupiłem też kilka bądź nawet kilkanaście oglądałem, także cierpliwości. Mogę ci doradzić jeszcze zakup miernika lakieru, nawet zwykły magnetyczny za kilka złotych może dużo pomóc.
Offline
Dzięki za odpowiedzi. Mam czas więc myślę, że coś się trafi. Następnego jak będę jechał oglądać to wrzucę na pewno na forum. Ten akurat był bardzo blisko więc w ramach relaksu pojechałem sprawdzić W zasadzie na każde moje pytanie odpowiedzieliście tak jak mi się wydawało, że ma być (no może poza 1), a nie tak jak było w rzeczywistości. Co do miernika lakieru: golf 4 ma już lat 15+ więc zdaję sobie sprawę, że mogło być malowane, najważniejsze, żeby nie było składane z dwóch.
Offline
Właśnie to miernik ma ci podpowiedzieć zanim zdecydujesz się na szczegółowe oględziny. To, że jakiś element był malowany to ok, mogło coś się zdarzyć. Nie dyskwalifikuje auta. Ale jak ma nawalone nie wiadomo ile szpachli (np. dach) to już nie ciekawie.
Offline
W zależności czego szukasz http://olx.pl/oferta/golf-iv-98r-188tys … 7bClH.html
Wpadnij do mnie obejrzeć chyba , że nie tego szukasz
Golfik bez zastrzeżeń znany na forum
Offline
cyrro512 napisał:
Właśnie to miernik ma ci podpowiedzieć zanim zdecydujesz się na szczegółowe oględziny. ...
No nie do konca sie zgodze,BO moj golf zostal pomalowany (oprocz dachu, drzwi kierowcy oraz pasazera przod) przed (moim) weselem bo tu byla ryska, tam byla ryska a przeciez kazdy chce sie ładnie zaprezentowac w tym wyjatkowym dniu.I teraz go zdyskwalifikujesz, bo byl malowany?? Nie szpachlowany.
Poprosze o odpowiedz.
Offline
BartesWZL napisał:
Chodziło mu chyba bardziej o tone szpachli niż ponowne malowanie.
Dokładnie. Mój też ma malowaną ćwiartkę i minimalną ilość szpachli w jednym miejscu. Ale to jest jak dla mnie kosmetyka a nie coś co go dyskwalifikowało. Wiedząc to, mogłem się dokładniej przyjrzeć tej okolicy i zobaczyć czy był dzwon czy tylko delikatne uszkodzenie.
Offline
Jeszcze coś mi się przypomniało po oględzinach. Gdy podniesiemy maskę i chcielibyśmy wyjąć lampę (reflektor, nie żarówkę) to powinna ona być raczej nie do ruszenia niż latać dowolnie na lewo i prawo?
Ostatnio edytowany przez soberpl (2015-03-28 12:45:38)
Offline
Oczywiście, że powinna siedzieć sztywno. Ten egzemplarz jakiś trefny się trafił Tobie
Offline