Golf 4 Klub Polska
Co myślicie o tym cudzie?
http://olx.pl/oferta/vw-golf-1-9-tdi-CI … 471ea8bd0b
Zastanawia mnie:
- eco-skóra była w oryginale?
- TDI z czerwonym I skoro 90?
- zwykłą pompą wtryskową - rozumiem, że ALH lub AGR
- zwykłym sprzęgłem bez 2masy - czyli AGR z pierwszych egzemplarzy lub wymiana?
Ogólnie czy ktoś zna tego Golfa, co możecie jeszcze powiedzieć?
Offline
- Nie widać na foto, ale ta eko skóra nie oryginalna z pewnością, fotele obszywane nieoryginalnie
- Z tym TDI czerwonym masz racje nie powinno tego być, może klapa wymieniana od innego
- dodatkowo 110 KM jest na pompie, oznaczenie AHF lub ASV
- dokładnie, pierwsze wypusty nie miały, poza tym auto już pewnie miało wymieniane sprzęgło
Offline
Autko ma juz troche lat i ten szyber-dach moze miec lub nie małe nieszczelnosci (miej to na uwadze).Ory skora czy nie to jest ładny widok/wyglad jak jest zadbane-po jakims czasie wychodza jej bolączki.
Offline
Już wiem coś więcej na temat samochodu. Eco-skóra obszywana, klapa taka już była jak kupował obecny właściciel, sprzęgło też już takie było więc albo wymieniane, albo jak pisałem pierwsze egzemplarze. Jutro jadę oglądać, bo dziś nie da rady. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Wiem, że trzeba sprawdzić czy nie ma rdzy, elektrykę czy wszystko działa itd. A jak sprawdzić czy z turbiną jest wszystko ok, żeby przypadkiem czegoś nie zepsuć? Biorąc pod uwagę, że jest zwykłe sprzęgło to mogę założyć, że go raczej wymieniać już nie będzie trzeba?
Offline
dajesz mu obroty i czy nie kopci na czarno oczywiście nadmiernie ale też bym zrobił test sprzęgła ruszasz pod jakąś górkę nie najmniejszą z jedynki obroty dość wysoko tak z 4k oobrotów i wbijasz 3 i jak będzie szarpał, prychał to dobrze bo sprzęgło się nie ślizga można to też zrobić taż że dajesz ręczny 3 bieg i puszczasz sprzęgło jak zgaśnie to jest ok
Offline
Dzięki kolego kubol1990 - bardzo dokładnie mi to wyjaśniłeś. Póki co ostatnie pytanko: jak sprawdzić czy to AGR czy ALH. Kartka w bagażniku nieczytelna. Czytałem, że na samym silniku można odczytać między chyba 3, a 4 cylindrem, ale nie chciałbym za bardzo się bawić w ściąganie obudowy tej plastikowej itd. Jest jakiś prostszy sposób?
Offline
Na obudowie paska rozrządu powinna być naklejka. Ewentualnie jeszcze w książce serwisowej o ile jakaś jest.
Offline
soberpl napisał:
... Jest jakiś prostszy sposób?
Na tabliczce znamionowej (kolumna MacPhersona po stronie kiewowcy) jest numer vin i oznaczenie silnika-kod.
Offline
Auto po kolizji... tylny zderzak ma listwy czarne a na drzwiach widać że są polakierowane na czarno.. Lewa tylna lampa nie jest spasowana dobrze z klapą bagażnika , dlatego najprawdopodobniej dostał w tył i wymienili klapę , zderzak. Na pierwszym zdjęciu widać że lampa tylna prawa niema równiej szpary z karoserią od strony wlewu paliwa, strona lewa ostatnie zdjęcie na wysokości łączenia się zderzaka z błotnikiem (tył) widać że zderzak odstaje o dobry 1 cm....
Offline
Jakby się tak lepiej przyjrzeć to wychodzi na to, że masz rację Przyjrzę się tym elementom na miejscu. Tak szczerze mówiąc w 17-letnim aucie to byłby prawie cud gdyby coś nie było zmieniane/nie miał drobnej kolizji.
Offline
Niby tak,ale MK4 sa całkowicie ocynkowane wiec niepowinno byc na nim rudy.
Offline
Byłem, zobaczyłem i... nie kupiłem. Właścicielka bardzo sympatyczna i można było sprawdzać auto do woli. Na zdjęciach czy z daleka (tak 5 metrów) wygląda świetnie. Jednak posiada dużo mniejszych lub większych zadrapań, otarć, środek też nie taki idealny, turbo ładnie działało, ale czarny dymek też się pojawiał. Przebieg auta po pedale sprzęgła i kierownicy to tak na moje nieprofesjonalne oko 500k+. No nic szukamy dalej.
Ostatnio edytowany przez soberpl (2015-04-15 19:10:08)
Offline
soberpl napisał:
... No nic szukamy dalej.
Bez pospiechu i nerwowki,zeby potem niebyło niemiłej niespodzianki.
Offline