Golf 4 Klub Polska
Witam, jestem Marcin (ELF)
na forum zaprosił mnie CHudini MK4 z którym znam się z vwslask
A więc jestem posiadaczem czwóreczki
- Silnik : 1.9 TDi AHF
- Moc [kW/KM] : 81kW/110KM + box
- Przebieg : aktualny 260 tyś km
- Rocznik : 1998
- Skrzynia : 5-biegowa
- Rodzaj paliwa : ON
- Drzwi : 5
- Wersja : highline
WYPOSAŻENIE:
- skórzana tapicerka
- 4 el. szyby
- el. i podgrzewane lusterka
- klima
- wspomaganie
Golfik po zakupie w 2008 był fabrycznym mk4 a ja wprowadziłem przez ostatnie lata następujące modyfikacje
Mechaniczne:
- box (5-10km więcej ale włączany z kabiny)
- zawieszenie gwintowane MTS-technik
- gumowe elementy przedniego zawieszenia zmienione na poliuretany żółte
- nowa turbina z ARL nie regenerowana
- filtr stożkowy
- miana tarcz przód i tył na nacinano nawiercane
w planach z mechaniki mam jeszcze
- zmiana kolektora ssącego na ARL
- zaślepienie EGR
- przerobienie dolotu z intkiem przed chłodnicami
- zmiana pompy wtryskowej na 11
- zmiana wtrysków z 205 na 230
- zmiana programu mam nadzieje że na 200km
Modyfikacje wizualne:
auto zrobione na gładko:
- drzwi bez klamek i listew bocznych
- prawe lusterko duże tak jak lewe
- tylna klapa bez znaczka i klamki
- zderzak tył z dokładką i również na gładko
- daszek tylnej szyby ale nie z R32
- progi ala R32
- przedni zderzak ori z R32 i dokładka z cupry
- przednia maska z bad-lokiem ale pół okrągłym nie prostym jak zazwyczaj robią
- gril bez znaczka
- lampy przód soczewka z ringami clear-black z xenonem
- lampy tył diodowe clear-black
- boczne kierunki również clear-black
- nowy lakier czerwona perła
- felgi lato 18'' S-line z oponami Yokohama S.Drive 205/40 lekki naciąg
- felgi zima 16'' Borbet z oponami Goodrich 205/55
Foty:
z nysy
Ostatnio edytowany przez ELF (2011-11-24 20:32:41)
Offline
naprawde zrobiony ze smakiem !
Offline
Offline
no Mateusz -to Ci Marcin dosypał !
A autko super !!!
PS: jeśli mogę coś dodać, tylne lampy dymione Hella !!
Ostatnio edytowany przez Damian (2011-11-22 19:17:15)
Offline
Super autko
Offline
ŁADNE TE TWOJE VW WOZIDŁO trza sie kiedyś spotkać co ELF
Offline
Każde drzwi i bagażnik też, za sterownik z dwoma siłownikami dałem 130zł na allegro, pozostałe 3 siłowniki skombinowałem od kumple z aut co szły na szrot więc za piwo a całość sam sobie montowałem jak na razie działa ale nie zawsze tak było.
Pierwsza wersja była na linkach nie za bardzo siłowniki miały siłę otwierać te drzwi, teraz poprawiłem i są na cięgnach sztywnych i od razu lepiej się otwierają
Offline
Noo golfinka zobiona ze smakiem Nie byłeś dziś czasem w Tychach? bo widziałem dziś taką albo samą albo mega podobna
Offline
Siemka. A jak w zimę z otwieraniem? Nie ma problemu z tymi siłownikami że coś przymarźnie czy jak? Wrzuć jeszcze foty ze środka. Golfik super. Pozdro.
Offline
Nie byłem w Tychach
Dbam o uszczelki zawsze nasmarowane wazeliną odpowiednio nie przymarzły mi jeszcze
Środek nie jest zrobiony jeszcze, skóra jest zniszczona ale się ją przeszyje może w przyszłym roku
Offline
Witam, mam tylne lampy tego samego typu. Jak się sprawuje to oświetlenie led? I jak wygląda wymiana owych diod? Jeśli oczywiście miałeś już styczność z wymianą tych żarówek. Golfik zacny jednak tak jak poprzednik pisał brakuje znaczka VW
Offline
Ja niestety nie mogę powiedzieć, że podoba mi się w 100% - nie lubię bad looka ani zbytniego wygładzenia. Jak dla mnie - gdyby została seryjna maska i klamki to byłby jednym z najlepszych.
Offline
Dziadek, wydaje mi się że raczej tych ledów nie będzie trzeba wymieniać, led ma przewidzianą pracę na 11 lat ciągłego świecenia.
Kajor, może masz i rację tylko dla mnie wyglądał by jak większość golfin, a jednak mój jest rozpoznawalny i chyba jeszcze nie widziałem podobnego
Offline
Większość nie większość, ale po prostu jakoś bad look i gładkie powierzchnie mi nie leżą - kwestia gustu. Cała reszta dla mnie jest kozacka.
To Tobie ma się podobać i zakładam, że tak jest.
Twój wkład pracy i zaangażowanie w projekt jest godne pochwały - Gofrownica naprawdę błyszczy i widać, że jest dopicowana.
Tak trzymaj!
Offline
W miniony weekend golfina przeszła remont silnika nowe panewki, pierścienie, uszczelniacze, głowica kompletnie zregenerowana, planowanie, nowe zawory prowadnice zaworów, uszczelniacze i hydropopychacze, świec żarowych, do tego jeszcze zmiana dwumasa na jednomas i nowe sprzęgło docisk wraz z łożyskiem z luk-a no i dzięki temu zmieniłem olej z 10W40 na 5W40 co też poprawiło spalanie i kulturę pracy silnika.
Kilka fotek z prac