Golf 4 Klub Polska
Jakie powinno być prawidłowe spalanie
gazu mojego Golfa 1.4 16V?
Offline
dziwne mi spala 10l/100 km i byłem u gazownika na ustawieniu gazu co to moze być?
Offline
Jedyne co mi przychodzi do głowy to błąd przy instalacji. Możliwe że ten gaz co gdzieś ucieka... Albo po prostu takie ma spalanie... U mnie pali tak jak u adrpica 7-9 l w zależności od sytuacji. Pozdro.
Offline
Taki silniczek pali wam 6L benzyny to tyle samo jak diesel i wkladacie gaz? Wiem ze jest taniej ale cos za cos..
Mój 2.0 Pali 6.5-7L przy 90km/h przy budzie vw bora sedan
Ostatnio edytowany przez kristo19921 (2013-10-17 11:15:39)
Offline
Nie porównuje diesla do benzyny. Jeszcze 1.9 do 1.4 lub 1.6.
I pali 1.4 6.5l? to jak ty jeździsz? 6.5l w dieslu to w życiu byś się nie utrzymał za mną po trasie.
Spalił by ci z 10 litrów tak byś musiał go jebać na obrotach.
1.4 jak pali 10 gazu to raczej normalny wynik. jakby palil 10 benzyny to co innego.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Eizon napisał:
Nie porównuje diesla do benzyny. Jeszcze 1.9 do 1.4 lub 1.6.
I pali 1.4 6.5l? to jak ty jeździsz? 6.5l w dieslu to w życiu byś się nie utrzymał za mną po trasie.
Spalił by ci z 10 litrów tak byś musiał go jebać na obrotach.
1.4 jak pali 10 gazu to raczej normalny wynik. jakby palil 10 benzyny to co innego.
Czlowieku na autobanie 2 litrowym silnikiem ciagle 140-150km/h 7L spalania mam..Na jednym baku zrobilem 800km ..Przy uwalonym termostacie..
Offline
Wjedz do miasta to połowy nie zrobisz.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Eizon napisał:
Wjedz do miasta to połowy nie zrobisz.
No w miescie nie..Bo mam te 9-10L ale tak samo w dieslu masz z 7 napewno..
A po drugie co z tego ze wiecej pali jak objade kazdego Diesla ktory ma taka sama moc jak moj:)
Offline
Nię będziemy teraz pisać kto ma dłuższego bo nie o to chodzi
Ja się przyznaje mam audi ASZ 130km A3 i pali mi 6-6.5 litra w cyklu mieszanym a przy ostrym ogniu do 8L
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
gonzu252 napisał:
Moje 1.4 spala średnio 9.5 miasto , trasa zdaża się poniżej 8
Bo ma slabiutki silnik dlatego..A ja mam mocniejszy i nie musze go deptac zeby jechac:)
Offline
dowiedziałem się też że LPG nie jest równe LPG i sam się na tym przekonałem. Zatankowałem na stacjach paliw Auchan (2,19zł) to miałem 10l/100km a potem Shell PowerGas (2,45zł) to wyszło mnie 8l. Jazda była taka sama przy obu tankowaniach.
Offline
zalezy od stacji gazu ?
Offline
Ja tam uważam, że na niektórych stacjach liczniki źle pokazują ^^ Dlatego wychodzi wam różne spalanie, bo na jednej wartosc rzeczywista jest = wartosci wyswietlanej, a na innej jest rozna ^^
Offline
Mój 1.4 16V wcześniej spalał 10 litrów benzyny na 100 km. Powód ? Tylnie klocki i tarcze były już skatowanie, klocki się złamały na tarczach i powodowały tarcie - krótko mówiąc tylne hamulce hamowały non stop na jakieś 50%. Teraz jak mam nowe tarcze bosha + klocki to zrobiłem ostatnio ~110 km na 7 litrach 95 PB z orlenu. Ale różnie bywa zalezy od terenu bo ja mieszkając w Jeleniej Górze i często jeżdżąc po górzystych i krętych trasach robiąc 100 km realnie spalę 10 litrów no bo muszę te 1.4 16V zmęczyć żeby jechać pod górę Tak czy siak - auto pali tyle ile potrzebuje z takiego załozenia wychodzę
Offline
Tak jak kolega wyżej, od 7 - 10 litrów. Kiedyś jechałem trasą ale 80, 90 km/h czasem 120 i wszyło na komputerze 6.2 l , ale to na kompie.
Myślę jednak że 7 litrów przy normalnej jeździe bez zamulania to normalne. 1.4 to mały silnik więc jak będziesz że tak powiem go "żyłować " czego nie polecam to spali tyle ile np 1.8t .
Ten silnik ogólnie nie był jednym z najbardziej udanych , jestem raczej zdania żeby jeździć nim w miarę spokojnie i nie nadwyrężać za mocno. Dzięki temu mam golfera już 4 rok i jak narazie (odpukać ) padł tylko wężyk od serwa.
Offline
Tu się zgadzam na 101% i podnoszę wszystkie 21 palców wszelakich kończyn na TAK !!!! - auto pali tyle ile potrzebuje.
I wątek o wszelakim spalaniu można teraz skasować... szkoda tracić kb na odświeżanie... ( mam lte z limitem). Lub popisy wszelakiej maści heretyków, co do "cudownej piątki na setę " zmierzają... w PB i ON....
Choć pierwsza część wypowiedzi Sz. Kolegi dostała komentarz w innym wątku....
Mea culpa.
Ostatnio edytowany przez TataNka (2015-05-07 18:14:52)
Offline
Ja jakieś 1,5 miecha temu założyłem gaz do mojego 1,4 i spalanie mnie osobiście dosyć fajnie zaskoczyło.
Jazda pół na pół miasto trasa wyszło mi 7l.
Dodam tylko że gofra mam w combi
Offline
A Andersen bajki pisał porno... na gazie średnie - miasto teren 7L
Ale niech będzie. Ja nie wierzę.... osobiście.
Offline
A no przecież na sile Ci kolego tego nie wcisne prawda?
Nie deptam jeżdżę spokojnie to i tyle wyszło
Zresztą piszę mój przypadek nikt wierzyć nie musi
Pozdrawiam
Offline
Cześć wszystkim jestem nowy...mam pytanie dotyczące spalania, mam na myśli głupi pomysł ale może warto chociaż na lato tak robić. Jak możecie to sprawdzcie za mnie bo mój mk4 nie ma Fis-a. Więc ile autko wam spala i benzyny i gazu, z rurką idącą od osłony kolektora do dolotu powietrza założoną fabrycznie oraz z odpiętą od kolektora i wyprowadzoną na kratkę za grilem przedniego zderzaka.
Ostatnio edytowany przez agentx19 (2017-05-17 17:37:12)
Offline
agentx19, a Możesz mi to powiedzieć jeszcze raz ??? Dokładnie ostatnie zdanie...
Zmiksowałeś niczym DJ.
W czym poprawiłeś fabrykę VW ? Wal po profity i stanowisko głównego inżyniera.
Ostatnio edytowany przez TataNka (2017-05-18 16:03:44)
Offline
Rurkę idącą od osłony kolektora wydechowego do odlotu która służy w zimę za dogrzewanie silnika wyprowadziłem za kratkę koło emblematu VW...wiem że przy mocniejszych jednostkach ta rurka ma jeszcze klapkę która po dogrzaniu silnika zamyka dopływ gorącego powietrza z osłony kolektora...i pytanie brzmi jaka była by lub jest różnica w spalaniu pomiędzy tym jak jest podpieta fabrycznie ta rurka a tym jak jest wprowadzona w tak zwane "cold air intake"
Offline
Zapewne silnik dłużej by się nagrzewał od zimnego, pracując na "ssaniu".
Latem to mało istotna różnica, zimą w mrozy znacznie bardziej odczujesz to na zbiorniku paliwa.
Offline