Golf 4 Klub Polska
Chrzanek napisał:
Dirko?
A nielepiej poszukać ory uzywki niz robić sztukaterie?? Niemasz pewności,ze taki bajer poskutkuje.
Offline
Audi i tak mnie &*@#^@ wiec juz widnieje z karteczka sprzedam - więc byle by chwile pojezdzic jeszcze :-D
Offline
Kane, oczywiście, że lepiej kupić Adrian zadał pytanie o jakieś specyfiki jakie znamy, no to mu napisałem. Wiem czego używają na warsztacie.
Nie sugerowałem od razu klejenia, tylko odpowiedziałem na pytanie kolegi naszego
Golf414, wiesz co? W tym przypadku podzielam Twoją decyzję, bo na prawdę z tym Audi przechodzisz tyle historii, że szkoda gadać.
Może to i lepiej, że sprzedajesz. Co chwile musisz coś w nim robić, co zrobisz to zaraz coś innego pada. Trefne te Twoje obecne Audi
Offline
Toś pocieszył kolegę
Zauważyłem ze odpowiedziałeś na zadane pytanie-ja zasugerowałem co innego.
Offline
A co tu pocieszać kane. Adrian wie o co chodzi i raczej nie szuka pocieszenia tylko bardziej nowego autka
No i Twoja podpowiedź dla mnie też jest lepszym rozwiązaniem
Offline
Chopaki mam pytanko. Zakleilem miche nie leci nic z niej, wpadlem w jobtwamac dziure i kolko od sprezarki klimy zaczelo chodzic i sie krecic ? Lotdefak ?
Offline
Sztukateria dziala. Klej trzyma lepiej niz nowa miska
Zaczyna się coś dziać. Szukam gwintu :-)
Po wakacjach wpadnie kolo + boczne listwy
Teraz czas na wymiane wahaczy, zalozenie gwintu (aktualne amory sa do wymiany dlatego nagla zmiana decyzji)
pare drobnostek sie znajdzie.
Tak że ten - Audi zostaje :-)
Offline
No to dobrze, że klej zadziałał, zawsze to kilka złotych w kieszeni Super, że udało się ogarnąć autko i nie trzeba sprzedawać!
Gwint już założony? Jak tak to jaki? O jakim kole myślisz? Pozdrowienia!
Offline
Hej !
Powiem tak na ten moment kompletuje wszystkie graty. Wyjezdzam na 2 tygi do Portugalii to musze odlozyc $ na ojro. Na manie jak wpadne to na piechote zobaczyc Wasze cudenka :-D
Gwintu jednak nie bedzie, nie chce taczki !
Wpadna springi -40 AP albo Supersporty :-) - juz sa upatrzone (czekam tylko na premie, jesli nie bedzie to po powrocie zakupie)
Felgi albo standard S-line 17" (nie chce wiekszych) , albo Monoblocki 17"
Do tego zamowilem juz icka od mondeo mk3 bedzie wpadal na front ala fmic
Szukam wiekszego turbo ( 454135-5009S albo 717858-5008S )
Wstepnie na 2 wrzesnia umowiony jestem na strojenie w TuneUp'ie.
Do tego jeszcze jak zostanie mi ojro z wyjazdu zaraz po powrocie zakupie rozporke.
Plany moze odlegle, mam nadzieje ze zaden wydatek nie wyskoczy w miedzy czasie. Oby szlo wszystko w dobra strone !
Offline
To lubię idziemy w moc !
Też jak się uda podciągnąć moc to będę się stroił w tune-up'ie
Offline
Ja bym zakładał albo gt2256 albo od passata BRD... Fmic proponuje zrobić z orurowanie z aluminium..
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Roznica jakas miedzy tym turbo od bmw e46 3.0 diesel a alfy lybry 2.4 ? Te same oznaczenia a roznica w cenie przeszlo tysiac
oczywiscie chodzi o gt2256
Offline
Nie szukaj od BMW tylko od mercedesa ML270
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Ok bede szukal
Pytanie, jako ze fabryczne zegary Audi sie psuja (nie pokazuje sie temp, przeklamane obroty, fis wylany, nie wiem ile mam paliwa) regeneracja kosztuje 4 stowki, uzywka tyle samo. A do Audi pasuja zegary od Passata b5fl. I teraz pytanie do Was czy by to pasowalo ?
Aktualne :
Czy pasowaly by te ?
Offline
na gołe oko widać , że ciężko byłoby je spasować xD
Offline
Jak potrzebujesz chromu to kup obramówki chromowe z allegro taniej wyjdzie pewnie , a i lepiej to troszkę wyglądałoby
Offline
Nie chodzi tu o ramki a o same zegary Te z Audi sa bardzo slabe, czesto fis sie przepala i ogolnie ja juz je 2 razy kalibrowalem i ciagle sie psuja. Te od Paska sa trwale a no i kosztuja 3/4 mniej niz te od Audi :-)
Offline
Jak da radę te od Passata wszczepić do Audi to modyfikacja warta świeczki. Skoro są trwalsze i tańsze to śmiało modyfikuj
Offline
Zakupy zrobione, zakupilem dwie maty STP silver 75x50 cm, GMS-01A 3mm oraz 1,5m2 maty do wygłuszenia komory silnika GMS-010B
Bedziemy wyciszac maske mojego klekota zeby ciszej bylo (niestety dopiero w 2 polowie sierpnia ) :-)
Fajnie macie w benzyniakach, ze mozecie dlubac w wydechach w dieslu nie ma najmniejszego sensu przelot. Robilem w leonie, tu nawet nie bede zaczynal bo gra nie warta swieczki :-(
Offline
golf414 napisał:
... no i kosztuja 3/4 mniej niz te od Audi :-)
Dlaczego tak jest?? Ostatnio będąc w aso na serwisie klimy sam z ciekawości sie o to zapytałem (kolega w pracy ma A3 TDI)-opdowiedz jest prosta.Mino,ze to jest jeden koncern,to marka AUDI jest marką premium i to z automatu powoduje taką a nie inną cene (porownywaliśmy ceny części do mojego axr i jego asz oraz ceny do np. SEAT'a).Panowie-masakra! Rożnica jest nawet do 80zł!!
Offline
Niestety taka jest prawda, na ten moment - patrzac na ekonomie, najrozsadniej kupic jest skode :-)
Offline
Golf414, masz rację. Mam dwie Skody w domu i powiem Wam, że części na prawdę tanie. Ba! Żeby coś wymienić to kupa czasu. Na prawdę nic się nie dzieje.
No dobra, raz na dwa lata żarówkę wymienię i tyle A tak to nic się nie psuje. Dwa diesle 1.9 tdi oraz 1.9 sdi. I na prawdę nie ma co narzekać
Offline
Chrzanek napisał:
Golf414, masz rację. Mam dwie Skody w domu i powiem Wam, że części na prawdę tanie. Ba! Żeby coś wymienić to kupa czasu. Na prawdę nic się nie dzieje.
No dobra, raz na dwa lata żarówkę wymienię i tyle A tak to nic się nie psuje. Dwa diesle 1.9 tdi oraz 1.9 sdi. I na prawdę nie ma co narzekać
Czysta prawda :-(
Padlo na to ,ze kupuje licznik z b5 ( chodzi o pieniazki, nie ma sensu przeplacac [ tym bardziej ,ze ja lubie swoje pieniazki ])
Do tego manetke z fisem (identyko jak do Audi ta od Paska)
I za pomoca vaga zaadoptuje sobie na 1/2 fisie - spalanko, srednia predkosc itp :-)
Koszt takiego bajeru ( razem z przesylkami ) wyjdzie mnie 100zł :-)
Offline
Przelot dużo daje a więcej downpipe ale to powyżej 200km w dieslu
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
dp dużo da nawet od 150koni
Jest naprawdę spora różnica jak siedzi downpipie
Ostatnio edytowany przez xoskar24x (2015-07-17 23:13:32)
Offline
Witajcie,
Wróciłem z urlopu i zaczynamy działać :-D
A więc na początek ...
Naczelny handlarz wrócił, zakupiłem BMW e46 z 2002r, niestety przedlift Aktualnie jestem w pracy więc zdjęcia jak się uda jutro wstawie wraz z dokładnym opisem :-)
Offline
Haha Wrócił z urlopu, odezwał się po miesiącu i jednym dniu nieobecności w swoim temacie, że Audi nie ma, a jest BMW
Idziesz z grubej rury, samochody zmieniasz jak rękawiczki, no ale cóż więcej doświadczenia zdobędziesz, tylko oby takiego przydatnego,
a nie takiego, że doświadczenia z napraw tych samochodów niż jazdy PS. Znów trzeba zmienić nazwę tematu i podpis, hahaha
Offline
No niestety zmieni sie
Marcinie, jak by nie patrzec "no ale cóż więcej doświadczenia zdobędziesz, tylko oby takiego przydatnego,
a nie takiego, że doświadczenia z napraw tych samochodów niż jazdy"
Jak zdobede doswiadczenie z napraw samochodow, to tez dobrze dla mnie na przyszlosc bo bede wiedzial co gdzie i jak
Audi nadal jest , ja nie napisalem ,ze nie ma
Beemka wpadla tak o , Kuzyn mial ja od 7 lat a od roku mieszka w Norwegii, tam samochod mozna miec z Polszy tylko rok, wiec musial ja sprzedac - to handlarz kupil
Offline
Jak sprawuje się Twój nowy nabytek-to jest klekot czy Pb?? Cosik tam podejrzanie milczysz
Offline
Będziesz Miał Wydatki i tyle
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Eizon napisał:
Będziesz Miał Wydatki i tyle
Kolega ma e46 coupe z 2000r i to sie potwierdza
Offline
jak masz 2002 rok e46 to już musi być polift, jeżeli to jest sedan, touring jeżeli coupe lub cabrioto przedlift po polift w couoe był w 2004
Ale lipa bo jak masz z 2002roku i benzynkę to masz m54Bxx czyli na podwójnym vanosie
Offline
Siemka, jednak wprowadzlem w blad, rok produkcji 2001 , kupiony w 2002 Nie mam vanosa. Dlaczego mowicie ,ze bede bulil? Przed kupnem, sprawdzalem ceny czesci miedzy audi i bmw, i nie ma ani jednej rzeczy drozszej niz do audi , ba 98% jest tansza :-) . To ,ze beemki sa drogie to od jakichs 2/3 lat jest nieprawda
Co do auta, skromne 1.9 118km, trakcja, klima, el. szyby , el. lusterka itp
Plany :
Zmienic kiere, przelot, dac do vtecha niech cos poskrobia :-)
Zdjec w momencie kupna niestety nie mam.
To co zrobilem, nowe sprezyny i amory, nowe kola 17" (jak kupwalem stal na 15" )
Offline
Patrzę GDA a ja we Wladku siedzę xD
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
taka nawet nawet
A jeśli chcesz więcej mocy to trochę drożej wyjdzie SWAP na m52b20 150KM na vanosie albo m52b25 ale nie bierz m54 bo to już podwójny vanos
A tak to koło gleba i ewentualnie m-pak i już jest db
Offline
xoskar24x napisał:
Jak swapować to na m57 , a nie m52
ale m57 to były diesle a z benzyny na diesla ciężko
Offline
Zagapił się żem , oczywiście na 3.0 w benzynce ale do takiej jednostki wrzucałbym lpg w vanosie w Gdyni naprawdę warto i fajnie wszystko współgra
Offline
ale 3.0 jest m54b30 czyli na podwójnym vanosie i lubią olej więc jeśli już taką dużą jednostkę to celował bym jeśli już w m52b28 2.8 na jednym vanosie (choć zdarzają się na podwójnym), jak coś chcesz wiedzieć to pisz jestem w stanie ci napisać parę ciekawostek, kiedyś w sumie nadal siedzę w BMW
Offline
z tego co wiem 3.0 biję na łeb 2.8 w każdej kategorii ale nie siedzę w tym jakoś specjalnie , po prostu słyszałem o tym wszędzie
Ale czy łykają olej , tego akurat nie słyszałem , wiem że łykają benzynkę
Offline
3.0 czy 2.8 albo 2.5 - nie mam nic z tych rzeczy wiec musze sie zadowolic tym co mam poki co rewelka i ciesze sie zalozylem podtlenek lpg, w przyszlym tyg jade na sesje to wstawie zdjecia Gaz zalozylem 4dni temu, i zapalila mi sie dzis kontrolka check engine - mam nadzieje ze to nic powaznego i to przez lpg na benz nigdy tak nie bylo .. Eh te problemy
Offline
Przejeżdżałeś bmw w czwartek koło 21-22 w Straszynie koło Orlenu ?
Offline
tez chce taka kupic tylko m52b20 kumpel sprzedaje tez srebrną tylko golfine musiał bym ożenić
Offline
ja choruję ale na e36 m50b20 bez vanosów, żeliwna głowica - idiotoodporny silnik, najlepiej w sedanie bądź cabrio czerwone ahhh ale to tylko marzenia jak na razie mam zaklepane auto ze stajni vag'a ale na razie nie zapeszam, jak dobrze pójdzie to za rok będzie galeria
Offline
Oskarze przejezdzalem ale nie widzialem Cie betka fajna wygodna szportowa fajny jest system ride ze od 130km/h kierownica sztywniejsza jest moj motor troche slaby ale nie ma.tego zlego moze po swietach jakis swap bedzie nie zapeszam poki co
Offline
Dobrze się bmw prezentuję na żywo , a lakier kosa
Offline
A to że kierownica jest sztywna powyżej 130km/h to nie jest czasem servotronic jak coś to albo podaj 8 ostatnich znaków vin na priv lub fb to Ci rozkoduję wyposażenie albo podeślę ci stronkę i zapraszam cie na forum BMW "bmw-sport.pl" Jestem tam pod tym samym nickiem co tutaj
Offline
Ja z wielka checia zrobilbym tutaj fotorelacje bo od czasu kupna pare detali weszlo i pare sie szykuje, no ale nie mam internetu :-D tylko telefon Kuba odezwe sie na face
Offline
A co z Audiolką się dzieje?
Offline
Chrzanek napisał:
Haha Wrócił z urlopu, odezwał się po miesiącu i jednym dniu nieobecności w swoim temacie, że Audi nie ma, a jest BMW
Idziesz z grubej rury, samochody zmieniasz jak rękawiczki, no ale cóż więcej doświadczenia zdobędziesz, tylko oby takiego przydatnego,
a nie takiego, że doświadczenia z napraw tych samochodów niż jazdy PS. Znów trzeba zmienić nazwę tematu i podpis, hahaha
Tak czytam teraz temat ,żeby uzupełnić co wyglądało jak teraz jakie plany jaki opis etc i zobaczyłem Twój wpis Chrzanek - ale przynajmniej dobrze ,że dziewczyna ta sama :-D
Samochód po kupnie wyglądał tak
Na 1wszy strzał poszła zmiana felg na 17/225/40 i gwint póki co na tył tylko, bo na przód chce dać sprężyny obniżające ( 40 ) ,żeby to chociaż trochę ładniej wyglądało., i pomyślę nad dystansem żeby zrównać z nadkolami koło. W rzeczywistości aż takiej różnicy nie ma jak wyszło na zdj / dziwne zdj...
Jednostka - 1.9 benz 118km 2001 rok końcówka, wyposażenie el. szyby, lusterka fotochrom, klimatroniki, komp pokladowy itp. Ogolnie jedna z podstawowych wersji.
Nie mam zdjęc korka wstydu ale zalozylem lpg, korek w wlew paliwa a informator lpg w popielniczce przedniej wiec nic nie widac
Plany :
Przedni zderzak o M-ki / polifta
Kierownica od polifta
Podłaczenie ori radia i tempomatu
Przyciemnienie 6 szyb 9 stopniowo od kierowcy i pasazera 20% pasazerow tylnich 40% ostatnia 50%
i póki co to tyle, mam nadzieje ,że spodoba się beemka :-)
Offline
Dzisiaj bylo mycie mordki
W przyszlym tygodniu bede czyscil lampy, bo sa w osadzie, dam zdjecie jak wyglada przed a jak po.
Na next wyplate kupuje ori radio :-)
Offline
Ne wiem czy wiesz lecz te Twoje autko wręcz woła: "kup mi welurowe dywaniki"
Offline
niedługo prawdopodobnie dołącze do Ciebie tylko z m52b20
Offline
Widzę BMW wciąga, jak coś to służę pomocą w sprawie BMW, trochę wiem może nie jestem skarbnicą wiedzy ale postaram się pomóc
Offline