Golf 4 Klub Polska
i jak tam Panowie? co myslicie o tym Golfie ? planuje jechac go obejrzec i przetrzepac go gdzies w dobrym warsztacie
http://olx.pl/oferta/vw-golf-gti-CID5-I … cdc9aa6611
Offline
a czemu tam pisze GTi ???
Jak silnik zdrowy to licz się że 10 L w mieście łyknie przy umiarkowanej jeździe. Dasz w zad to 13 L...
Trasę fruniesz 8 L 110km/h.
A przetrzepać koniecznie.
Cena do zbicia.
Offline
Poproś o więcej zdjęć, bo nie za bardzo widać, a tak to w miarę spoko i niech Ci podeśle dokładne zdjęcia fotela, bo te pół kubełki lubią się drzeć ja mam w HL poł kubły przelot 270 000km i jeden się przedarł kierowcy, i ten przebieg jakiś mały o.O
I jak sprawdzasz, to jak masz dojście to czujnik lakieru, mierz często, w newralgicznych miejscach (słupki a, b, c) No i resztę, koniecznie zobacz auto od spodu, jedź do najbliższego ASO i potwierdź przebieg, właściciel auta może zweryfikować przebieg za free, wydruk kosztuję parę zł ale sam wgląd jest darmowy, chyba że auto jest w Włoch albo Franci to nie odczytasz A tak to spoko
Offline
Ja jak mojego kupiłem to też miałem chromy na grilu, ale ten napis i brewki to masakra to fakt
Offline
zgadzam sie Jakub z toba troche wioskowato to wyglada ale jak silnik jest zdrowy i blacharsko tez jest ok to bym go łyknął, tylko trzeba go dobrze przetrzepac w warsztacie
Offline
Mój jest rok 2002 i przy kupnie miał 175 tys. przejechane i wiem, że przekręcany.
A ten jest 1999 i ma 156 tys. Hmmm.
Brewki to masakra.
Offline
To jest benzyna,diesel z reguły robi więcej km od benzyny i może być przebieg prawdziwy.
Offline
*volkswagenFanatic bo ty masz diesla a to jest benzyna, z reguly diesle sa bardziej krecone niz benzyny
np ten Golf ma 124 tyś przebiegu, i co? tez jest krecony twoim zdaniem?
http://olx.pl/oferta/volkswagen-golf-ok … 479ff8dadf
nie wszystkie benzyny musza byc kręcone ale warto lepiej je sprawdzac bo jesli chodzi o diesle to co drugi jest krecony w naszym kraju
Offline
Tak, diesla nie kupuje się aby jeździć do Kościoła. Tylko szurać ile wlezie, poza ewenementami... ale to promile sprzedawanych diesli.
Benzyna, tu wątki różne. Zagazowane też szurane, czysta benzyna - tu zasobność portfela i godzenie się ze spalaniem.
Sam "robię" 500km m-c to raczej na gaz się nie zdecyduję... jak Ktoś lubi spokój miast klekotu a robi sporo km. to ma wybór diesel a raczej cichsza benzyna LPG...
Tu im większy silnik benzynowy od 1.8 włącznie, LPG może się bardziej opłacać niż ON... a jak jeszcze jest turbina w benzynie to całkiem lux na opłacalność PB+LPG.
Kręcenie licznika, przebieg auta to ostatnia kwestia wyboru po jego fizycznym sprawdzeniu w obecnej dobie (sprzedawców, sprowadzaczy na zamówienie, rasowych handlarzy ) na którą powinniśmy zwracać uwagę. Kręcone liczniki w 99%.
Same posty na Forum wiele mówią, tam budżet na części, aby jeździło - bo sprzedaję... więc co tak ogólnie w Polsce ???
Przebieg olać, sprawdzać mechanicznie, elektrycznie, rzeczowo i fachowo...
Ostatnio edytowany przez TataNka (2015-09-26 18:12:43)
Offline
Dokładnie jak ja kupiłem auto, obejrzałem, przejechałem się, to jak przyjechałem do domu i rodzina oglądała i zapytali "przebieg jaki?" To musiałem iść sprawdzić bo nie sprawdzałem przy kupnie żadnego auta przebiegu. Ważna jest mechanika, bo lepiej mieć auto z realnym przebiegiem 250 000km niż 400 000 skręcone na 160 000 bo ładniej wygląda
Offline
suri196 napisał:
*volkswagenFanatic bo ty masz diesla a to jest benzyna, z reguly diesle sa bardziej krecone niz benzyny
np ten Golf ma 124 tyś przebiegu, i co? tez jest krecony twoim zdaniem?
http://olx.pl/oferta/volkswagen-golf-ok … 479ff8dadf
nie wszystkie benzyny musza byc kręcone ale warto lepiej je sprawdzac bo jesli chodzi o diesle to co drugi jest krecony w naszym kraju
Odrazu zaznaczam nie chce nikogo urazić. Golfik może być kręcony i nie. Jeżeli nie potwierdzisz w ASO to można sobie wróżyć. W dzisiejszych czasach nie ma znaczenia czy diesel czy benzyna, wszystko równo kręcone żeby przysłowiowy Kowalski chętniej zakupił samochód. Widzi na liczniku 2 z przodu to automatycznie omija takie auto.
Ostatnio edytowany przez Pawlos (2015-09-26 19:16:13)
Offline
Mnie sie nie zdarzylo kupic kreconego pierwszego kupilem od znajomego 5 lat temu jeżdzi zona drugiego od faceta ktory robi w Dojczland jadac na urlop do kraju prrzywozi auto i sobie dorabia sprzedalem go po roku i trzeciego mam 5 miesiecy kupujac zawsze sprawdzałem przebieg w ASO i sie zgadzalo tak ze mozna spotkac nie krecone auta, tylko trzeba poszukac i nie byc napalonym tylko spokojnie
Offline
TataNka napisał:
... Same posty na Forum wiele mówią, tam budżet na części, aby jeździło - bo sprzedaję... więc co tak ogólnie w Polsce ???
Przebieg olać, sprawdzać mechanicznie, elektrycznie, rzeczowo i fachowo...
Zapewne wiesz,że lubie czytać Twoje posty i praktycznie zawsze obaj mamy podobne zdania na tematy związane z autkami,ALE TO CO ZAZNACZYŁEM Z Twojego posta to nie jest do końca prawda i NIEZGODZĘ SIE Z TYM W 100%.Posiadam ropniaka (jak już kiedyś zapodałem takiemu jednemu z przebiegiem +499kkm) ma 13 lat i w części zaopatruje się w aso vw (koszt jest naprawdę duży) ...
Gdybyś mieszkał bliżej,to byśmy się spotkali przy pogadali,luknęli/ocenili.
Offline
*Pawlos ja generalnie nie boje sie liczników z 2 na przodzie, jezeli wiem ze auto bylo serwisowane do końca, jest dobre blacharsko i mechanicznie i nie ma zwalonego licznika z 500 na 200 np to czego mam sie bać? mój kumpel kupil pasiura b5 fl '03r 1.9 130km od niemca rok temu i jak kupowal to passat mial 240tys i dlaczego moj kumpel miał sie przestraszyc takiego auta? niemiec serwisowal auto pokazał mu faktury na wszystko sprawdził w serwisie VW i jest baja dzis ten passat ma 280tys i wciąż wyglada jak świeżynka, sam bym go kupił jakby chcial go sprzedać i wcale nie patrzyłbym na to ze ma 280 nakulane
Offline
kane, jeździsz, Chcesz mieć git auto... ale ile sprzedaje się kitu ?? Rozumiem Twoją wypowiedz.
Ale ile spotyka się zapytań czy to będzie pasowało, zamiast tego... kojarzysz wątek sprzęgła SRL ( ominęła Cię zabawa a i tak wycięło część postów "pozdro dla moderatorów " ).
Gość Klubowicz, a nie łyka co to Etka, tabele i katalog części...
Proponujesz dobre, ale gość wali tekst: SPRZEDAJĘ, nie będę kasy pchał. Rozumiem Go, aby golf na 3jce zgasł znaczy sprzęgło lux... Czyli aby opchnąć dziada z kitem, a nie z gitem.
I teraz ten sprzedający pewnie zechce coś kupić, oby z takim samym ćwiekiem co sprzedał. Bo może SRL polata lata a może sypnie po roku...
Inna sprawa to dla siebie: wiem co mam i o co dbam. Mój ost. przypadek: walnęło łożysko koła lewy przód, zjadło też czujnik ABS... łożysko Ruville ( uważam że tam marka polata trochę ) , czujnik ABS zamiennik ( teraz mnie nie stać na nowy ASO )... ale śmigam dla siebie. Analiza wyboru zamiennika czujnika ABS miast ori, to jest to że Golf 4 dość popularny w śród znajomych i nie sprawiały zamienniki problemu.
Więc przy obecnej dobie sprzedaży przez grono "szukających frajerów" ilość km. na liczniku to jak fata morgana.
PS. Dzięki za uznanie, i vice versa. Ognisko+baranek+duży dzbanek
Ostatnio edytowany przez TataNka (2015-09-27 13:20:50)
Offline