Golf 4 Klub Polska
Witajcie,
jestem przed zmianą Turbiny, znalazłem serwis Bosh'a, który zaproponował mi wymianę turbiny na regenerowaną za 1300pln (w rozliczeniu zostawiam moją starą).
Do tego liczą sobie 1240 pln brutto za:
- Demontaż turbosprężarki
- Demontaż i czyszczenie układu doładowania (przewody , intercooler)
- Weryfikacja uszkodzeń turbosprężarki
- Naprawa turbosprężarki lub podmiana na regenerowaną
- Montaż turbosprężarki z wykorzystaniem nowych uszczelek
- Wymiana oleju, filtra oleju, filtra powietrza
- Kontrola pracy turbosprężarki po naprawie w pojeździe
Na całość dostaje 24mc gwarancji bez limitu kilometrów.
Chciałem was zapytać, czy 2500 pln brutto to kwota akceptowalna, biorąc pod uwagę powyższe czynności oraz regenerowaną turbinę + okres gwarancji ?
Na co ewentualnie zwrócić szczególną uwagę, jęsli chodzi o SWAP turbiny ?
Z góry dzięki za informacje.
Offline
Ja takie zabiegi robię po 1500zl i w tym jest już wzięta pod uwagę turbina i też daje gwarancję bez limitu km.
Koszt montażu i demontażu to Max 400zl plus olej dwa filtry i mycie.
Także Bosch trochę przytula za wyjście i włożenie.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Ja bym u bosha wziął tylko pakiet za 1240zł, bo w nim już się zawiera naprawa turbiny.
Wg. mnie 2,5k to trochę drogo. Tak jak Eizon pisał, za 1500zł można spokojnie to zrobić.
Offline
Eizon napisał:
Ja takie zabiegi robię po 1500zl i w tym jest już wzięta pod uwagę turbina i też daje gwarancję bez limitu km.
Koszt montażu i demontażu to Max 400zl plus olej dwa filtry i mycie.
Także Bosch trochę przytula za wyjście i włożenie.
@Eizon, masz jakiś warsztat ? Posiadasz jakąś stronę Internetową ?
U siebie regenerujesz turbiny, czy zlecasz temat innej firmie ?
Jeśli dobrze zrozumiałem, całość mogę u Ciebie zrobić za 1500 pln ? Jak to wygląda czasowo (5h wystarczy na swap i diagnostykę) ?
Pozdrawiam.
Offline
Tzn ja samochód diagnozuje przed naprawą żeby się upewnić. A diagnoza po to czysta formalność.
Syncar & Diagnostyka to moja firma mam warsztat także nie ma problemu. 5h raczej wystarczy chyba że ssący masz tak zawalony że bedzie trzeba skrobac i myć Ale da się..
Mam firmę zaprzyjazniona która mi robi turbiny na wyścigi także reklamacji nie ma.
Ostatnio edytowany przez Eizon (2015-10-14 21:18:07)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline