Golf 4 Klub Polska
Witam wszystkich forumowiczów, niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem golfa mk4 z silnikiem 1.8 Turbo, jednak pojawiło się kilka bolączek golficy a mianowicie: jako pierwsze pojawiły się mocne szarpnięcia przy pedale w podłodze i obrotach ponad 3000 ,dopiero gdy popuściłem gaz problem ustępował, samochód jakby się dławił jednak zdarza się to stosunkowo rzadko. Potem zauważyłem ,że obroty delikatnie falują ,z czasem ten problem się pogarsza gdyż momentami samowolnie podchodzą do góry ,czasami nie schodzą przy wduszonym sprzęgle a gdy puszczę gaz na biegu bardzo wolną schodzą. Teraz zauważyłem ,że przy dynamicznej jeździe np gdy wyprzedzam obroty bardzo szybko wchodzą na pułap 4, 5 tysięcy jednak to nie przekłada się na moc w praktyce. Dodam tylko ,że przeczytałem już wiele wątków na ten temat(sprawdziłem kable w warunkach calkowitej ciemnosci, iskry nie przeskakuja na zadnym z przewodow wn) słyszałem, że może to być przepływomierz jednak koszt za nowy sensownej firmy to ok. 500zł, jak mogę się upewnić czy to właśnie to jest powodem tych objawów?
Offline
Przpustnicę sobie umyj to by wyeliminowało bieg jałowy, nierówne obroty i schodzenie z obrotów.
Jak chcesz wiedzieć czy przepływka jest ok jedź na diagnostykę tylko VCDSem albo polskimm vagiem.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Ekstrakcyjną
Offline