Golf 4 Klub Polska
Strony: 1
Witam
Chciałem zaprosić wszystkich z forum i waszych znajomych na modyfikacje silników spalinowych jak i Diesla.
Zajmuje się już fachowo obróbką programu wsadu sterownika (czip tuningiem), mam własną hamownie.
Zalety mojej hamowni drogowej są duże lepsze niż stacjonarnych molochów.
1. Hamujemy samochód na drodze gdzie pomiar jest adekwatny do warunków.
2. Mogę zmierzyć czas na 1/4 mili.
3. Pomiar przyspieszenia auta: 100-200, 60-140, 0-100 dosłownie każdy.
4. Pomiar drogi hamowania przy zakładaniu mocniejszych hamulców.
5. Nie potrzebuje kilometrów pasów zabezpieczających, ani ogromnych dmuchaw gdzie i tak i max wydajność to do 140km/h.
Koszty ustalamy indywidualnie przez telefon lub na PW.
Wszystko zależy od tego ile rzeczy trzeba poprawić aby przywrócić samochód do mocy seryjnej.
Nigdy nie robię programu gdy samochód nie dysponuje seryjną mocą.
Modyfikacje silnikowe:
1. Porting głowicy który ma na celu obniżenie temperatury spalin oraz lepsze przepłukiwanie komory cylindra oraz jej opróżnianie jak i dopływ powietrza.
2. Wydajniejsze turbosprężąrki z serii GTB jak 2260VKLR, VZK lub VK, dopasowuje takie sprężaki do kolektora wydechowego 1.9 TDI.
3. Układy wydechowe przelotowe z Downpipe typu 3", 2.75" czy 2.5".
4. Kolektory ssące dużo wydajniejsze niż seryjne dla zwiększenia wydajności.
5. Dorabianie mocniejszych sprzęgieł, odelżanie kół zamachowych oraz wzmacnianie tarcz i docisków sprzęgła.
6. Modyfikacje układu korobowo-tłokowego dla wzmocnienie dołu silnika.
W razie pytań dzwonić lub pisać : 600-946-698
Ostatnio edytowany przez Eizon (2015-11-25 11:05:11)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Seat Ibiza Cupra 1.9 TDi 160km
Modyfikacje:
Porting głowicy
Turbinka GTB2260VK od 3.0 TDI
Intercooler front seria Cupra
Przelot z DP 2,75-2,5"
Wtryski BJ FIRAD HF120% 101mg paliwa
Odma OUT
Katalizator OUT
Klapa gasząca OUT
EGR OUT
Pacjent przyjechał z moca 265km i 465Nm.
Po pomiarze na dynomecie wyszło 241km i 455Nm co widać na wykresie.
Porting głowicy + ustawieni turbiny + zrobienie wtrysków z dawek 47-62mg na 101mg na każdym wyszła moc dużo większa.
Pomiar bo zabiegu 275km i 535Nm
Doładowanie 2.4 bara także nie dużo ani nie mało.
Zdjęcia Wykresu na dole i portingu głowicy
Niebawem lepszy wykres bo będzie korekta softu (pisanie podstaw).
Niestety sprzegło klękło na pomiarze i pacjent umówiony na kolejny termin.
Ostatnio edytowany przez Eizon (2015-11-27 20:48:56)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Vw Golf IV 1.9 TDi 130km
Modyfikacje:
Porting głowicy
Turbinka GTB2260VKLR na łożyskach kulkowych i chłodzona cieczą od Mercedesa 350CDI
Intercooler front FMIC.pl plus orurowanie kwasówka 51mm
Przelot z DP 2,5"
Wtryski AL FIRAD HF50% 78mg paliwa
Odma OUT
Katalizator OUT
EGR OUT
Klapa gasząca OUT
Pacjent przyjechał z moca 273km i 480Nm.
Po pomiarze na dynomecie wyszło 238km i 473Nm co widać na wykresie.
Porting głowicy + GTB2260VKLR + Map sensor 4 BAR + ???
Oscyluje w okolicy 290-300km ( sprzęgło na pewno pójdzie nowe)
Pomiar bo zabiegu ???km i ??? Nm <<<<< Przewidziany na początek Grudnia.
Doładowanie 2.4 bara także nie dużo ani nie mało.
Na dole wykres oraz zdjęcia z prac nad Turbinką
Głowiczka zrobiona wraz z planowaniem:
Ręczne planowanie bloku gdyż nie było plam:
DownPipe 2.75" już zrobiony:
Ostatnio edytowany przez Eizon (2015-12-06 19:02:56)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Przepraszam, to wszystko fajowe.
Ale poza hobbystami i kasiarzami, szarego luda za 1.9 wszelakiej maści w czym ma to zadowolić??
Rozumiem adres tematu - dla kogo. Ale paru chłopców lat 22-28 mniej/więcej... zechce demona szos... a na dobry kat ich nie stać... i dylematy moralne. Co za co ???
I potem wątki że olej po 30 tyś... bo dobry był zalany... znaczy 5w30 ... choć po przebiegu spokojnie można było lać 10w40... ale co 15 tyś....
Moja dygresja: Może założyć temat rasowanie w wersji standard, niż nabijać bliźnim tematy których Ich auta ani oni nie są w stanie elementarnie ogarnąć.
Eizon, ogólnie może coś na wzór "Mam 6 lat" - jak Chcesz ogarnąć temat.
PS. I wspomóc cienkich w kasę bliźnich....
Ostatnio edytowany przez TataNka (2015-11-27 20:56:50)
Offline
Pokazuje co robię z autami.
Jedni mają więcej kasy na takie modyfikacje jedni mniej.
Jedni będą się ścigali na 1/4 mili a inni nie wiem może opierdzielali BMW na autostradach czy nocnych wyścigach.
Zdziadziałeś już chyba do końca skoro nie czujesz tematu to może po prostu się nie wypowiadaj i butuj te swoje 125km jeżeli Ci wystarczy widocznie inni chcą więcej i mi cos takiego odpowiada bo reklama czyni cuda.
Rasowanie wersji standard to chyba o to chodzi żeby z seryjnej mocy zrobić coś konkretnego? Czy może lepiej iść do dołu?
I potem wątki że olej po 30 tyś... bo dobry był zalany... znaczy 5w30 ... choć po przebiegu spokojnie można było lać 10w40... ale co 15 tyś....??? <<< piszesz konretnie o sobie czy o kims z twojego otoczenia? bo ja na tym forum nie widziałem takiego tematu i zapytania..
Eizon, ogólnie może coś na wzór "Mam 6 lat" - jak Chcesz ogarnąć temat. <<< i wytłumacz mi to bo nie kumam twojej czaczy ;p
Ostatnio edytowany przez Eizon (2015-11-27 21:09:27)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
W jakim miescie masz swoj warsztat?
Ostatnio edytowany przez maniak24 (2015-11-29 14:59:05)
Offline
Eizon a jak wygląda sprawa z bezyniakami konkretnie chodzi mi o mk 4 2,0 115 km AQY
Offline
Ogólnie miło się na to patrzy i czyta Eizon Jak kiedyś będziesz grzebał jakiegoś AXRa to również tu wrzuć co i jak ,zawsze to lepiej zoobrazuje wszystkie modyfikacje niż pisanie emaili po firmach i tyle km/Nm za tyle $ .
Powodzenia!!
Offline
maniak24, Adamowizna. Okolice Grodziska Mazowieckiego.
Offline
jozef66 napisał:
Eizon a jak wygląda sprawa z bezyniakami konkretnie chodzi mi o mk 4 2,0 115 km AQY
Generalnie silnikow bez turbin czy kompresorow się nie rusza jezeli nie zmienisz wałków itd ale to hondy tylko i japońskie kosy.
5km i 8 Nm jak dojdzie to cud w 2.0 115km.
Więc niestety szkoda czasu
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
xXKrystianXx napisał:
Ogólnie miło się na to patrzy i czyta Eizon Jak kiedyś będziesz grzebał jakiegoś AXRa to również tu wrzuć co i jak ,zawsze to lepiej zoobrazuje wszystkie modyfikacje niż pisanie emaili po firmach i tyle km/Nm za tyle $ .
Powodzenia!!
Robiłem AXR.
Wsadzilem turbo z aluminiowym dolotem od ASZ wtrysku ori i wyszlo 182km ale sprzeglo już dawało znaka i opuściłem moc na 170km i ma podjechać jak sobie sprzeglo zrobi na remap.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Vw Polo 1.9 TDi 130km
Modyfikacje:
Porting głowicy
Turbinka GTB2260VKLR na łożyskach kulkowych i chłodzona cieczą od Mercedesa 350CDI
Intercooler front plus orurowanie kwasówka-aluminium 63mm
Przelot z DP 3"
Wtryski BA FIRAD HF80%
Sprzęgło Sachs Perfomance + kevlar
Katalizator OUT
EGR OUT
Klapa gasząca OUT
Pacjent przyjechał z moca 273km i 449Nm. ( za mało o przynajmniej 60Nm)
Po pomiarze na dynomecie wyszło 259km i 440Nm co widać na wykresie.
Doprowadzenie dolotów do kultury, zmiana zasilania wody do turbiny plus likwidacja wycieków chłodziwa, przeniesienie czujnika temperatury oleju z miski w podstawę oleju, Program mapa od podstaw nowa.
Pomiar bo zabiegu ok 300km i 550 Nm <<<<< Przewidziany na środek Grudnia.
Doładowanie 2.5 bara także nie dużo ani nie mało.
Na dole wykres...
Ostatnio edytowany przez Eizon (2015-12-08 15:24:40)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Eizon, tak zapytam, robiłeś jakąś ajm'ke? Tak się zastanawiam ile by wyszło robienie w okolice 170-200km I czy w ogóle da się to w jakiś rozsądnych kosztach zamknąć?
Offline
Podpinam się do pytania kolegi wyżej: w moim przypadku AXR ,koszt na ok. 170-180km. Pozdrawiam!!
Offline
Relativy napisał:
Eizon, tak zapytam, robiłeś jakąś ajm'ke? Tak się zastanawiam ile by wyszło robienie w okolice 170-200km I czy w ogóle da się to w jakiś rozsądnych kosztach zamknąć?
AJM ma wtryski w sumie wydajne także do 200km powinny wydać kwestia jaki jest ich stan.na 200km albo turbo KKK z silnika BRD 170km albo jakiś małe gtb typu 2060.
Za brd od 800-1200
Za gtb 1700-2000
Montaż brd + kolektor awx ok 700zl
Montaż gtb 1000zl
Intercooler może być od ARL lub jakiś front koszt ok 1300-1800zl w zależności jakie materiały zazwyczaj plus intercooler 200-400zl ( doloty bwszystkie oraz TIP dolot)
Program w jednym i drugim przypadku 800zl z hamowania.
No i ajm ma duże sprzęgło także wytrzyma 200km pod warunkiem że jest stan tarczy ok jak nie to kevlar 200zl plus 350 montaż.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
xXKrystianXx napisał:
Podpinam się do pytania kolegi wyżej: w moim przypadku AXR ,koszt na ok. 170-180km. Pozdrawiam!!
Turbo od ARL 1000ZL
dolot arl lub asz
Redukcja 100zl
Sprzęgło kevlar tarcza 200+350 Montaż bo nie utrzyma za małe Sprzęgło
Intercooler może zostać na zimę e lato przy upalach to moc spada super turbo dziura i reakcja na gaz słaba także warto jakieś intercooler zamontować ok 2000 zł z orurowaniem.
Program 800zl z harmownia
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
W sumie o marzenia też można pytać, bo planem to na razie nie jest, wiec pytam
Ile można bezpiecznie więcej KM wyciągnąć z 1.9 TDI 101 KM AXR samym programem?
I jaki byłby przybliżony koszt?
Czy po modyfikacjach na dużo więcej KM np. inna turbina itp. gdyby coś się sypnęło to poradzi sobie z naprawą zwykły mechanik?
Offline
Żeby sprzęgło seryjne utrzymało to ok 160-170km.
Najlepiej od razu kevlar nabijać i masz spokój do tych 190km
Turbo Od ASZ + dolot od ASZ. Intercooler wytrzyma tylko trzeba w nadkole wstawić kratkę plus wywalić kratkę ze zderzaka.
Program sam 800zł z hamowanią. Resztę w okolicach 1500zł ogarniesz sam materiał.
Ostatnio edytowany przez Eizon (2015-12-12 16:11:53)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Eizon ile maxymalnie km/Nm można wyciągnąć z AXRa,bo od pewnego czasu myślę i myślę i nie chciałbym się rozstawać z tym silnikiem? Myślałem o swapie na 1.8t ,ale tu się spore koszty robią,chyba że się mylę i tragedii nie ma.
Pozdrawiam
Offline
https://www.facebook.com/Syncar-Diagnos … 409778860/
AXR myśłe że 250km pociagnie ale w sprzęgło trzeba zainwestować
Ostatnio edytowany przez Eizon (2015-12-12 23:16:37)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Zajebista robota, naprawde podziwiam to co robisz.
A powiedz mi ile takie silniki wytrzymuja? i czy masz jakieś filmiki z tych aut co podkręcałeś, jak jeżdzą te pociski
Offline
Szymson Synek na youtubie...
Aut właścicieli nie nagrywam bo o stluczke bardzo łatwo ba tak moje auto to sobie mogę pozwolić
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
witaj Eizon
Ostatnio przeprowadzałem koło Gryfowa Śląskiego modyfikację ustawień jednostki napędowej. Chciałem podzielić się wynikami i czy masz jakieś uwagi do zaprezentowanych na zdjęciu danych?
Pozdrawiam i dzięki
Tomek
Ostatnio edytowany przez s72YY (2015-12-25 16:21:14)
Offline
Moc normalnie bez szoku bo ja robię na 215km jak turbo zdrowe..
Ale za to moment to jakaś masakra.. Fabrycznie powinno wyjść ok 250 i po modach 300+
I nie wiadomo czy kwestia programu czy komponentów.. Rozumiem że doładowanie 1 bar i spada na 0.8-0.7?
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
witaj
Programem było robione. Męczyli się chłopaki 3 godziny, bo ponoć mieli problem żeby zawór blow off wyregulować. A z doładowaniem to nie odpowiem. Napisałem do nich i czekam na szczegółowy wykres. Wiesz co do zmiany parametrów silnika, to nie jestem fachowcem, ale z tego co usłyszałem od nich to ustawili w granicach rozsądku moc i moment, żeby nie zmniejszać żywotności podzespołów samochodowych. Wg nich optymalna zmiana w kwestii programu to max. 15% zwiększenia mocy fabrycznej. Po zrobieniu auta wrażenia moje były takie, że przy max. przyśpieszaniu między obr. 4000-5000 czułem jakby brakowało paliwa. Ale może to były subiektywne odczucia i muszę się przyzwyczaić do tego. Ale napisałem również w tej sprawie czy to jest do przyjęcia i ewentualnie czy można to poprawić, bo sześć stówek zainkasowali a ja jako klient mam być zadowolony . Nie wiem dlaczego napisałeś, że moment 250, jak fabrycznie jest 235 ? Wspomnę na koniec, że auto ma przebieg około 260tys. km. Aha, dziękuję, że zainteresowałeś się moją kwestią, w ogóle pochwalam fora takie jak to i ukłony dla Założycieli, bo panowie i panie- poprawia to zdecydowanie komfort życia użytkownikom samochodów. SZACUN
Ostatnio edytowany przez s72YY (2015-12-26 11:35:48)
Offline
Witaj s72YY, a przypadkiem te silniki nie miały 210 nm orginalnie, zgadzam się że moment to jakiś troche nie teges łap dla porównania mój wykres: , a ten blow off masz taki z tych tanszych czy droższy czemu pytam ponieważ ostatnio chciałem sobie cos takiego zapodac i pewny pan mi odradził chyba że będzie to coś drorzszego za jakies 600zł ponieważ powiedział ze te taniochy z allegro wręcz mogą zaszkodzic niż cos pomóc ale to juz zostawiam specjalistom do oceny.
Offline
Eizon, wrzuć mojego gofera dla przykładu w kwestii 1.8t, bo coś widzę, że ostatnio nie uaktualniasz tego tematu w ogóle
Offline
No prosciej wstawic na FB foty niz tutaj ...
Tutaj to mnie strzelilby nie wiem kto..
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Witam wszystkim,mam pytanko chodzi mi dokładniej o jakas dobra lokalizacje na terenie Ślaska zakładu lub firmy tuningowej ,moze byc osoba która sie tym zajmuje a dokładniej chodzi mi o podniesienie troszke mocy w Golfie IV 1,9 TDI 150Km ARL ,załozenie lepszego filtra,lepszy wydech itd
Dziekuje za Pomoc
Offline
Vw Golf 2.8 VR6 204km 4 motion »»» 1.8T BAM 225km
Swap silnika ze względu na obrócone panewki w starym silniku po konkursie głośnego wydechu..
W zasadzie miałbyć 2.8 ale przekonaliśmy właściciela, że 1.8T będzie bardziej rozwojowy za mniejsze pieniążki i mniej awaryjny..
Wpadł silnik 1.8T z audi TT o mocy 225km, do tego założyliśmy wzmocnioną turbine k04 z nadwymiarowym kołem kompresji CNC.
Oczywiście nie zapomnieliśmy o FMICu oraz orurowaniu z aluminium 2.5" zaś wymiary intercoolera to 550x230x65
Wtryskiwacze wpadły 440 na seryjnej pompie paliwa 2.8..
Silnik po pełnym przeglądzie:
Filtry, płyny, oleje, rozrząd, uszczelki, czyszczenie z nagaru , nowe świecę zapłonowe, paski osprzętu, rolki, napinacze.
Chłodnica oleju w silniku benzynowym dodatkowo który będzie nieoszczędzany bardzo mądry temat i wpadła 19 rzędowa chłodnica oraz podstawka mocal z termostatem ..
Wskaźniki Depo Doładowania 2bar, temperatury oleju oraz ciśnienia oleju w fajnie zrobionym słupku oraz floku..
Układ wydechowy końcowy to Miltec r32 zaś downpipe 3" wszystko kwasówka
Autko teraz będzie użytkowane przez 2 tyś km wymiana oleju i jakiś sofcik w okolice 280-290km.
Zapraszamy na Swapy !!!!
Ostatnio edytowany przez Eizon (2016-12-18 19:35:08)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Zapraszamy na Swapy !!!!, potwierdzam słowa i również zapraszam! Sam to przeszedłem!
A Damianowi (właściciel tego wyżej Golfa), sam poleciłem Eizon'a w kwestii SWAP'u i chłop zadowolony!
Więc i Wam moi drodzy przyjaciele śmiało POLECAM Dawida i jego warsztat z całą ekipą!
Piszę to ja, CHRZANEK, zadowolony po dziś dzień klient, który zbiera kasę, żeby jechać na kolejne zmiany u Eizon'a
Offline
Witam
Eizon powiedz ile można wyciągnąć programem bezpiecznie z 1.9 110km??
Ewentualnie jakie działania i koszta, żeby zrobić choćby 150km??
Z góry dzięki za odpowiedź
Offline
z 1.9 110km przy zdrowej serii i sprawnej turbince okolice 140km śmiało..
Dalej modyfikacje jak wywalenie, kata, zmiana turbo ARL , czyszczenie nagaru z gowicy , zmiana kolektora ssącego oraz dolotu do turbiny.
Potem moc ok 160km ( dalej trzyma nas pompa i intercooler) turbo skończy się przy 190km.
Koszty zapraszam na PW
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Witam
Nowy projekt MK4
Turbo GTB2260VK
Wtryskiwacze 073AL na końcówkach Firad 80% dawki ok 95 mg
Sprzęgło Sharan BTB + kevlar
Nowe tłoki Nural ARL
Nowe panewki główne i korbowodowe
Nowe szklanki INA
Nowe półpanewki wałka rozrządu
Uszczelniacze
Głowic po kompletnej renowacji
Dodatkowo będzie przelotowy układ wydechowy 2,75 -2,5"
Orurowanie aluminium 2.5"
Frontowy intercooler 550/230/65
Chłodnica oleju z podstawką mocal termostat
Usuniemy klapę gaszącą oraz EGR
Wpadnie strojenie na ok 250-270km
Będę na bierząco wstawiał postępy prac
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Przy okazji mały wykresik Testy Podletnku azotu od 5 tyś obr...
80km + 150 Nm+
Silnik 2.7 Buturbo Audi S4 460km 550Nm
Ostatnio edytowany przez Eizon (2017-02-04 21:08:38)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Witajcie, mam pytania dotyczące mojej furki - 1.9 90 koników i jest to chyba ALH.
Pytanie kieruję oczywiście do Ciebie, Eizon.
Ile bezpiecznie można wyciągnąć z tego silnika koników ?
Te 90 koników to już trochę za mało, śmigam tym autkiem chyba z siedem lat. Zastanawiałem się na podniesieniem mocy tego silnika, ale na forum nikt jeszcze o niego nie pytał.
Zastanawiałem się również nad przekładką silnika i skrzynie od wersji ARL, chyba najlepszej do tuningowania, ale mój mechanik stwierdził, że lepiej sprzedać to co mam i kupić wersję 150 koni. Wyjdzie taniej i bez żadnych kłopotów, oczywiście o ile trafię na dobrą sztukę, taka jak moja, tylko trochę już za słaba.
Proszę o jakieś podpowiedzi.
Nie zależy mi na jakiejś mega mocy, okolice 150 to już byłby duży wzrost z 90-ki.
Pozdrawiam wszystkich.
Offline
Witam.
ALH dobrze bo mienna geometria..
Samym programem można ugrać ok 25-30km
Dalej skonczy nam się turbo które należało by wymienieć na te od wersji według mnie lepiej ASZ bo szybciej wstanie i mamy w tedy zapas do tych 160-170km.
Dodatkowo wtryskiwacze od Wersji 110km lub nawet lekko większe czyli 2.5 TDI i śmiało zblizymy się do mocy 150-160km
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Co z hamulcami i skrzynią biegów ?
Offline
Witam kolego Eizon czy możesz mi napisać czy zmiana pompek z końcówką T na AL pomoże w uzyskaniu jeszcze większe mocy?
Obecnie mam 160 kuca na turbo ASZ +dolot brak kąta i egra.cooler boczny ale bardziej wydajny sportowy.
Seria to AJM 115 km.
Z góry dziękuję
Pozdrawiam
Offline
Strony: 1