Golf 4 Klub Polska
Witam !! ,
chcę dorzucic takiego typu zaworek do mojego golfera 1.9 ASZ 130KM ( po delikatnym chipie do 150KM )
czy ktoś już się tym zaciekawił? jaki polecacie??
Pozdrawiam
Offline
Blof off w dieslu to lekka porażka W benzynie lepiej to brzmi, w klekotach niestety ale śmiesznie to mało powiedziane
Offline
Zrób przelot to będziesz miał lepszy efekt niż Blow Off w TDIku, którego praktycznie wogóle nie słychać. Zbędny wydatek i zupełnie nie potrzebny. W benzynie owszem robi robotę
Offline
Jakie Jakie jest cel stosowania blowoffa? Jak ktoś zrozumie co on chroni w benzynie to będzie wiedzial że do diesla się to nie nadaje
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Gdyby ktoś się zastanawiał całą noc do czego służy przede wszystkim BOV, (nie do wydawanie efektywnego dźwięku), to krótka lektura:
forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=15&t=65768. Po tym już chyba każdy powinien wiedzieć, czemu nie stosuje się BOV do diesli
Offline
Po wywaleniu kata i wspawaniu nierdzewki - leci rezonans po rurze jak smok odgłos bardzo podobny .. Szczególnie po zejściu z wysokich obrotów ..
Wadą takiego rozwiązania jest gwizdające turbo
Ostatnio edytowany przez din2pin (2015-12-15 23:52:16)
Offline
Heh a co za tym idzie "pseudo fachowcy" mówią ,że turbo do wymiany. Słyszałem od wielu osób, że turbo siada,albo np.: po czyszczeniu intercoolera. Ja mówię, że zbiera się tam olej to odrazu "turbo puszcza olej" , nie wiedząc że to najniższy punkt w całym układzie chłodzenia turbosprężarki i zbiera się tam olej prosto z układu dolotowego,jak zapobiec temu -->separator na odme i powinno pomóc(jakąś mgiełkę tam puści jeszcze,ale nie takie ilości jak przy bezpośrednim połączeniu).
Przelot fajna sprawa+launch control
Pozdrawiam!!
Offline